05-02-13, 12:43
|
#2716
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Din pacate in configuratia actuala nu se poate da decat la grupa H, unde are ca adversari masini de 600 - 700 HP (vezi Victor Baldescu de exemplu).
|
|
|
05-02-13, 13:09
|
#2717
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
E, nici chiar asa. Daca se da la H, se da la H2 cu Logan, CRX, Swift, Corsa, Saxo...
|
|
|
05-02-13, 13:29
|
#2718
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Masini rapide oricum, in comparatie cu fiarele astea vechi , vad eu ce va urma....
|
|
|
05-02-13, 13:31
|
#2719
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Asa e, ai dreptate, am exagerat putin.
Clasificarea grupei H pentru VTM in 2012:
"Automobile de Grupa H – automobile care nu întrunesc condiţiile impuse grupelor N/A, cu omologare expirată sau fără omologare FIA. Pe clase de cilindree echivalentă:
Clasa H1 <1400 cmc
Clasa H2 1400-1600 cmc
Clasa H3 1600-2000 cmc
Clasa H4 2000 – 3000 cmc
Clasa H5 > 3000 cmc"
sursa:REGULAMENTUL
CAMPIONATULUI NATIONAL DE VITEZĂ ÎN COASTĂ
DUNLOP 2012
P.S. Important e sa participi, si oricum chiar si la istorice, doar nu ai de gand sa fortezi, sa mergi la limita, (doamne fereste sa pateasca ceva, e pacat de atata munca, mai bine-ti iei un Logan deja preparat si-l poti rupe in doua).
__________________
Last edited by B 19 LHT; 05-02-13 at 13:34.
|
|
|
05-02-13, 13:35
|
#2720
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
"GRUPA I
Participa automobilele istorice de competitie care indeplinesc urmatoarele conditii:
sa fie vehicul istoric conform legilor din Romania, in conformitate cu Ordinul Ministerului Transporturilor nr.1700/2005, care precizeaza: “vehiculele istorice sunt cele pentru care perioada trecuta de la incetarea fabricatiei tipului respectiv de vehicul este de cel putin 30 de ani. Vehiculele istorice pot fi originale, restaurate si reconstruite”. In CNVC Dunlop 2010, pentru automobilele incadrate la Grupa I anul de incetare a fabricatiei tipului respectiv de automobil trebuie sa nu fie mai recent de anul 1976.
sa fie conform cu fisa de omologare FIA din perioada respectiva
sa fie in acord cu anexele K si J din FIA
pe clase de cilindree echivalenta- Clasa I1 < 2000 cmc; Clasa I 2 > 2000 cmc
Echipamentul de securitate trebuie sa fie conform Anexei J – FIA."
Cum fisa nu exista la modelu' asta, o la revedere grupa I...
|
|
|
05-02-13, 13:41
|
#2721
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Daca se da la H, cu motor 1.4 Turbo, va fi incadrat la H4 si nu cred ca are nicio sansa. De ce la H4? Pentru ca, pentru motoarele Turbo, clasa echivalenta se stabileste dupa formula: capacitate cilindrica x 2. Iar in cazul lui George, inseamna 1397 x 2 = 2794 cc, deci H4. Si nu cred ca are nicio sansa la acea grupa, unde puterea de la care se pleaca e cel putin 200 CP.
Vedeti Emil Ghinea. Are motor de 1721 Turbo B18FT. 1721 x 2 = 3442. Deci H5. Daca verificati clasamentele de anul trecut, veti vedea ca asa este. Pacat George ca nu poti sa dezlantui masina acolo unde-i e locul, adica la istorice. Poate reusim sa invingem sistemul acesta defectuos cumva. Cu totul este posibil privind lucrurile negativ (in Romania), totusi si invers este valabil, adica privind lucrurile pozitiv.
|
|
|
05-02-13, 14:43
|
#2722
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 5,773
Member of: [Opel] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by aditza579
Daca se da la H, cu motor 1.4 Turbo, va fi incadrat la H4 si nu cred ca are nicio sansa. De ce la H4? Pentru ca, pentru motoarele Turbo, clasa echivalenta se stabileste dupa formula: capacitate cilindrica x 2. Iar in cazul lui George, inseamna 1397 x 2 = 2794 cc, deci H4. Si nu cred ca are nicio sansa la acea grupa, unde puterea de la care se pleaca e cel putin 200 CP.
Vedeti Emil Ghinea. Are motor de 1721 Turbo B18FT. 1721 x 2 = 3442. Deci H5. Daca verificati clasamentele de anul trecut, veti vedea ca asa este. Pacat George ca nu poti sa dezlantui masina acolo unde-i e locul, adica la istorice. Poate reusim sa invingem sistemul acesta defectuos cumva. Cu totul este posibil privind lucrurile negativ (in Romania), totusi si invers este valabil, adica privind lucrurile pozitiv.
|
Cunoscator pasionat si atotstiutor ce esti, vezi ca alta e formula....nu inmultesti cu 2. Induci lumea in eroare grav.
|
|
|
05-02-13, 16:56
|
#2723
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by bobby_gsi2
Cunoscator pasionat si atotstiutor ce esti
|
Loale!
|
|
|
05-02-13, 17:07
|
#2724
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
În etapa a VIII-a Emil Ghinea s-a clasat pe locul 1 al Grupei H4. La finalul etapei Emil Ghinea declara:"..."
|
|
|
|
05-02-13, 20:59
|
#2725
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Nu exista grupa h4 ci clasa...
2 chestiuni ma "roade" si pe mine,v-ati uitat ce concurenti sunt in grupa I?ce puteri au?asta ca o remarca la ce spunea cineva mai sus despre dezlantuirea masinii...
A doua,de ce trebuie sa te dai musai ca sa iesi primul in clasa ta?mai ales ca debutant ce sanse crezi ca sunt?vrei sa te dai,te dai si vezi la open cum stai fata de altii,oricum nu e de parca nu poti face o comparatie intre aceasta masina si oricare alta din clasament,mai ales cele din grupa istericelor...
Eu iti doresc sa te tina buzunarul sa te dai un sezon intreg la orice grupa reusesti sa intri,si la final de sezon sa ai toate etapele terminate,si masina intreaga sau de ce nu upgradata corespunzator,fiindca ai sa vezi ca dupa prima etapa o sa vrei mai mult,si mai mult...
Ca tot vorbim de rollcage si de Emil Ghinea,probabil ca unii au vazut cum arata dupa accident,daca acel rollcage nu era facut cu simt de raspundere nu stiu pe cine mai vedeam in etapa urmatoare cu R5 la start...
|
|
|
05-02-13, 21:06
|
#2726
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Unde-mi pot comanda rollcage, demontabil, omologat?
|
|
|
05-02-13, 21:18
|
#2727
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
http://www.ompracing.it/detail.html?...tcode=AB/105P/...
Cred ca ti-l poti face si singur daca respecti anexa j,insa nu stiu daca ai voie sa-l faci demontabil partial,pentru folosire pe strada,caci altfel nu prea te vad bine daca faci accident si nu ai casca...
|
|
|
05-02-13, 22:56
|
#2728
|
Stage 5
Join Date: May 2010
Posts: 2,166
Member of: [DACIA] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Popasan pentru inceput ai putea sa participi la o competitie de vtm pentru amatori,nus cererile asa mari.La Craiova (Bucovat) se organizeaza pe fiecare an 2-3 etape.Au putut sa participe masini de strada cit si masini expre pentru coasta.Iti doresc bafta ,mie unu imi plac etapele de VTM si sunt prezent de fiecaredata la Rinca ,poate anu asta te vad si pe tine la coasta.
|
|
|
05-02-13, 23:02
|
#2729
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Si la mine se fac 4 etape, un fel de campionat judetean, atat licentiati cat si nelicentiati asa de inceput este ok dupaia la mai mare!
|
|
|
05-02-13, 23:20
|
#2730
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 705
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
e destul de costisitor ce iti doresti tu...deocamdata as zice sa incerci cateva etape la amatori , unde apar si acolo costuri cat de cat maricele...nu ma refer doar la taxa de participare , dar si piesele sau vreun eveniment neplacut iti pot da peste cap planurile...oricum , succes !
|
|
|
|
|