Trebuie sa existe cel putin unul,in masina sau afara nu conteaza,important este sa poata fi actionat atat din masina cat si de afara in caz de accident
Se prefera montarea lui in masina,fiindca poti sa-l cuplezi/decuplezi,si se trage un cablu in afara masinii,pe aripa sau sub rama parbrizului,langa care se pune si un semn cu fulger ca sa stie cine de ce trage,fiindca daca pe masina exista si instalatia de stingere,cablul de la aceasta trebuie sa fie langa acesta care intrerupe curentul.
Nu prea se pune in afara,fiindca au fost cazuri cand masini care dupa ce poate s-au rasturnat,pilotul l-a actionat,dar masina poate a aterizat pe roti si putea continua proba,insa pilotul sau copilotul trebuie sa se dea jos ca sa-l "armeze"
Si da,masinile de tonaj au asa ceva,chiar si aro-urile 244 aveau,am si eu unul dinala vechi,sunt foarte rezistene.Nici asta nu este rau,fiind omp
p.s. l-as fi luat pe cel cu mai multe perechi de contacte ,sa nu mai fie nevoie deca de buton de start dupa ce-l cuplezi