01-02-13, 19:18
|
#2701
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Acum ca am pus mana pe ea, imi poate spune cineva exact care-i rolul ei, pe traseul de ungere al turbinei? Si un lucru bun ca sonda este pentru bec si ceas, 2in1
Iar din lipsa de timp (a se-ntelege $€$€) m-am apucat sa „reconditionez” o caseta de directie....
|
mentine o cantitate de ulei pe traseul de ungere. de la supapa aia pana in turbina.
ca dupa ce se scurge uleiul, si vrei so pornesti iar sa nu mearga turbina in gol pana vine ulei la ea.
__________________
Dacia 1310 TURBO 1.7
Volvo 480 TURBO 1.7
|
|
|
01-02-13, 20:15
|
#2702
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Cu gaurelele alea in ea?
|
|
|
01-02-13, 22:16
|
#2703
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,953
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Cu gaurelele alea in ea?
|
daca ai desfacuto presupun ca ai vazut ca are si un arc, si sub gaurele are o conicitate.
|
|
|
04-02-13, 00:10
|
#2704
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,226
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
De mult timp urmaresc topicul tau din umbra. Superba sportiva, tine-o bine
|
|
|
04-02-13, 00:10
|
#2705
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,226
Member of: [VW] [2 Roti]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
De mult timp urmaresc topicul tau din umbra. Superba sportiva, tine-o bine
|
|
|
04-02-13, 17:20
|
#2706
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Multumesc!
Asa ca fapt difers, ce parere aveti ca Dacia Sport, nu poate participa in grupa de Istorice, din cadru CNVC, ci doar la grupa H, din cauza ca nu a avut niciodata omologare FIA.
|
|
|
04-02-13, 17:56
|
#2707
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,779
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Multumesc!
Asa ca fapt difers, ce parere aveti ca Dacia Sport, nu poate participa in grupa de Istorice, din cadru CNVC, ci doar la grupa H, din cauza ca nu a avut niciodata omologare FIA.
|
Si asta > https://forum.4tuning.ro/attachment.p...7&d=1349893341 >> ce leandru calului este ?
LE : Ah , scuza ma , ai zis Dacia Sport . Incepusem sa iau foc .... Nasol atunci ...
Last edited by Buga; 04-02-13 at 17:59.
|
|
|
04-02-13, 18:39
|
#2708
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Multumesc!
Asa ca fapt difers, ce parere aveti ca Dacia Sport, nu poate participa in grupa de Istorice, din cadru CNVC, ci doar la grupa H, din cauza ca nu a avut niciodata omologare FIA.
|
Te mira ceva in tara asta, si mai ales te mira ceva legat de hahalerele astea de la Dacia? Cand ei nu au un muzeu cu macar un exemplar din fiecare model scos de dansii, cand daca le propui ceva te ignora total?
__________________
|
|
|
04-02-13, 20:20
|
#2709
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Si te dai la h ce mare chestie?
Din pacate la isterice mare mancatorie daca pot spune asa...
Masina ta e inscrisa ca auto istoric?daca nu,din start n-o sa fii lasat,nemaicontand omologarea fia pentru acest model...
|
|
|
04-02-13, 20:28
|
#2710
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Masina doar la anu' ar face aia 30ani, necesari pentru a putea inscrie o masina in RCR, ca fiind istorica!
|
|
|
04-02-13, 20:42
|
#2711
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
mai conteaza un an in plus/minus?rollcageul are omologare lavabila?scaunul,centura,echipament,licenta?
|
|
|
04-02-13, 20:54
|
#2712
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Sa fim si seriosi! Toate masinile de la coasta au scaune si centuri cu omologare valabila?! Idem rollcage, toate aveau/au omologare valabila? Toate crezi ca sunt facute cu teava de care cere anexa J?
|
|
|
04-02-13, 21:19
|
#2713
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Cel putin la cele isterice din ce am vazut sunt rollcageuri cumparate de afara,majoritatea cu elemente demontabile,deci sunt omologate,despre scaune si centuri nu stiu ce sa zic,posibil sa aiba omologarea expirata,dar asta mai tine si de severitatea organizatorului evenimentului.Daca toate au teava cu specificatiile din anexa J,asta nu mai stiu si ar trebui sa taie teava cand se face pasaportul tehnic al masinii ca sa se demonstreze acest lucru,dar tine de siguranta si trebuie sa fii nebun sa-ti faci rollbarul din teava sudata de gaze stiind ca in orice moment te poti da peste cap...
Ideea e ca pana la chestiile astea trebuie omologarea pentru masina...
|
|
|
05-02-13, 11:07
|
#2714
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Masina doar la anu' ar face aia 30ani, necesari pentru a putea inscrie o masina in RCR, ca fiind istorica!
|
Din cate stiu eu trebuie sa treaca 30 de ani de la scoaterea din fabricatie a modelului si nu a masinii care se doreste a se atesta ca vehicul istoric, iar sportiva a fost facuta pana in 90' si ceva (fie ea si cu usa mare, iar intre cele doua modele nefiind cred nici o diferenta de numar de omologare, daca gresesc corecteaza-ma).
"Condiţiile necesare pentru obţinerea „Atestatului de vehicul istoric"
• Perioada trecută de la data incetării fabricaţiei modelului respectiv trebuie să fie mai mare de 30 de ani . Prin model se înţelege un ansamblu caroserie-motor . Nu se admit replici de vehicule istorice.
• Vehiculele nu trebuie destinate folosirii zilnice . Aceste vehicule sunt folosite ocazional la manifestări ale vehiculelor istorice sau pentru hobby , mentenanţă, inspectii RAR.
• Vehiculele trebuie să fie originale sau restaurate original , sunt in perfectă stare de funcţionare şi au un aspect estetic şi tehnic conform cu cerinţele unui vehicul care să facă parte din patrimoniul tehnic şi cultural naţional. Nu sunt eligibile vehiculele utilitare sau cu destinaţii speciale (ambulanţe , maşini mortuare etc.) care sunt folosite uzual in acest scop.
• Culoarea autoturismului trebuie să fie corespunzătoare paletei de culori originale. Aceeaşi cerinţă se impune şi pentru partea interioară a vehiculului (tapiţerii, mochete, capitonaje). Nu se admite inscripţionarea respectivelor vehicule în scop comercial.
• La şedinţele de atestare, comisia tehnică a RCR va face observaţii cu privire la operaţiunile de restaurare care se impun pentru o eventuală atestare a respectivului vehicul. Observaţiile şi recomandările comisiei tehnice a RCR trebuie urmate ca atare neputând să fie atacate.
• Comisia tehnică va comunica respingerea sau admiterea, dupa caz, a cererii de atestare pentru vehiculul respectiv, decizia fiind irevocabilă.
• Modificarea unui vehicul după atestare se face pe propria răspundere a posesorului şi se poate considera ca fals in declaraţii şi uz de fals . Orice modificare descoperită duce automat la anularea Atestatului de Vehicul Istoric, la sesizarea Registrului Auto Român şi a organelor de abilitate."
sursa: www.retromobil.ro
|
|
|
05-02-13, 12:18
|
#2715
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by julaikos
Si te dai la h ce mare chestie?
Din pacate la isterice mare mancatorie daca pot spune asa...
Masina ta e inscrisa ca auto istoric?daca nu,din start n-o sa fii lasat,nemaicontand omologarea fia pentru acest model...
|
Diferenta e ca la I ai sanse sa-ti castigi clasa, la H n-ai. Si masina nu trebuie sa fie inscrisa ca vehicul istoric ca sa te poti da la grupa I. Singura problema e faptul ca n-a avut omologare Sport-ul.
|
|
|
|
|