Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > DACIA > Masina mea Dacia

Reply
 
Thread Tools
Old 26-04-11, 11:25   #1666
Andreynyo

Stage 5
 
Andreynyo's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 592
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
2,2 kg mi se pare desrul de mult. O sa ai un mers cam dezechilibrat al motorului, frana de motor nu prea o sa fie iar cand iei piciorul de pe acceleratie in mers o sa ai o senzatie de frana de motor. Ca avantaje o sa iti urce foarte repede in turatii
Vorbesti din auzite, din carti sau ai experienta ?
Andreynyo is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 14:00   #1667
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by Andreynyo View Post
Vorbesti din auzite, din carti sau ai experienta ?
Uite-te la profilul meu si zi-mi si mie cati ani am. Eu am citit ceva carti si stiu ce zic plus ca pe alte forumuri gen daciaclub s-a dezbatut subiectul acesta si s-a ajuns la concluzia ca daca iei mai mult de 1,5 kg ai un mers neregulat al motorului(aici ma refer la decelerari si frane de motor) si stres mai mare in vibrochen si biele la frana de motor, acest stres trebuind sa fie luat de volanta. Succes si scuze de offtopic
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 17:30   #1668
k.lada

Stage 5
 
k.lada's Avatar
 
Join Date: Apr 2008
Posts: 546
Member of:
[Old School Cars]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
.... si stres mai mare in vibrochen si biele
Auu, o sa bata stresu' vilbrochenul/bielele ca si pe Mo, si o sa zica "au au au au au" ?
Gizas.. De acord cu mersul neregulat, de acord ca nu prea o sa fie frana de motor, insa sunt un pic sceptic despre cresterea solicitarilor mecanice(aka. stresu' ) din biela si vilbrochen (posibil de la acel mers neregulat).
__________________
Lada 1500- under construction
Powered by 2xWeber DCOE 40 - Classic Power for Classic cars
Lada Club Romania
k.lada is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 19:52   #1669
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by k.lada View Post
Auu, o sa bata stresu' vilbrochenul/bielele ca si pe Mo, si o sa zica "au au au au au" ?
Gizas.. De acord cu mersul neregulat, de acord ca nu prea o sa fie frana de motor, insa sunt un pic sceptic despre cresterea solicitarilor mecanice(aka. stresu' ) din biela si vilbrochen (posibil de la acel mers neregulat).
Da ma grabeam cand am scris replay-ul. Da la la acele solicitari ma refeream, si ele pot aparea atunci cand "intri" in frana de motor pentru ca volanta ar avea rolul de e "produce" frana de motor, dar ea fiind mai usoara o parte din forta care ar trebui sa o preia volanta o ia vibrochenul si bielele ele turanduse involuntar mai repede volanta fiind mai usoara. Cred ca m-am facut inteles in ceea ce am vrut sa zic si scuze de off, si da, iti dau dreptate in tot ce ai zis

Last edited by aditza579; 26-04-11 at 19:54.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 21:17   #1670
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Teoria ca teoria, da practica ne cam omoara ce-i drept
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	260420112103.jpg
Views:	449
Size:	798.3 KB
ID:	1979988   Click image for larger version

Name:	260420112118.jpg
Views:	334
Size:	966.2 KB
ID:	1979989  
popasan is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 21:26   #1671
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by popasan View Post
Teoria ca teoria, da practica ne cam omoara ce-i drept
Pasarica dar stiu ca ai mai multe poze nu fi timid si posteaza si cateva poze mai de "detaliu"
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 26-04-11, 23:55   #1672
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by aditza579 View Post
Dupa cum s-a mai zis o axa de alpine nu merge decat cu chiuloasa de alpine pentru ca are ordenea AEAEAEAE iar cea de dacia are EAAEEAAE deea ce nu s-ar potrivi la diagrama axei si ar fii o cacealma la ridicarea supapelor iar motorul nu ar merge decat in 1-2 cilindrii.
Prietene, nu stiu daca tu dai replay-uri doar de dragul de a avea mesaje postate sau pentru ca incerci cumva sa te afirmi.

Daca nu poti intelege o fraza, citeste-o de cateva ori pana intelegi ceva sau roaga pe cineva sa iti explice.
In primul mesaj am spus PROFIL ALPINE, adica aceleasi came ca si pe Renault 5 Alpine dar puse pe axa de Dacia.
In al doilea mesaj am spus cat costa o axa mai buna, ca raspuns la cei 400 de euro dati la o masina de copiat si am dat ca exemplu pe cea de Alpine pentru ca aia m-a interesat pe mine si de aia am avut habar.
Ultima data cand am citit, DIAGRAMA AXEI de care vorbesti tu nu avea nicio legatura cu ordinea camelor, ci numai cu unghiurile camei, AA, IA si AE, IE sau daca nu intelegi, avans admisie si intarziere admisie, respectiv avans evacuare si intarziere evacuare.

Legat de rollcage M8 = suruburi de 8 mm
Si concluzia finala este aceeasi atat in mesajul meu cat si in al tau. Insa un lucru pe care ar trebui sa il stii tu este ca un surub de 8 cu duritate ridicata poate suporta o tensiune mai mare decat unul de 10 cu duritate normala. Nu conteaza doar marimea, conteaza si calitatea materialului.

Cat despre volanta, asa cum a spus si Popasan teoria ca teoria, dar practica ne omoara. In teorie, chiulasa Dacia nu accepta o rectificare mai mare de 0.5 mm, dar asta nu inseamna ca nu au fost persoane care au luat mult mai mult din ea.

Tinand cont de varsta lui si de cate a facut pana acum la masina, nu cred ca nu s-a documentat inainte. Daca tu la cei 16 ani declarati in profil, ai citit carti si pe dacia club, ce te face sa crezi ca nu a facut-o si el?

Nu are rost sa mai continui discutia pentru ca temele astea au fost de mult dezbatute si in momentul de fata nu inseamna decat poluare a topicului.

Numai bine.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 14:55   #1673
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by cheluakame View Post
Prietene, nu stiu daca tu dai replay-uri doar de dragul de a avea mesaje postate sau pentru ca incerci cumva sa te afirmi.

Daca nu poti intelege o fraza, citeste-o de cateva ori pana intelegi ceva sau roaga pe cineva sa iti explice.
In primul mesaj am spus PROFIL ALPINE, adica aceleasi came ca si pe Renault 5 Alpine dar puse pe axa de Dacia.
In al doilea mesaj am spus cat costa o axa mai buna, ca raspuns la cei 400 de euro dati la o masina de copiat si am dat ca exemplu pe cea de Alpine pentru ca aia m-a interesat pe mine si de aia am avut habar.
Ultima data cand am citit, DIAGRAMA AXEI de care vorbesti tu nu avea nicio legatura cu ordinea camelor, ci numai cu unghiurile camei, AA, IA si AE, IE sau daca nu intelegi, avans admisie si intarziere admisie, respectiv avans evacuare si intarziere evacuare.

Legat de rollcage M8 = suruburi de 8 mm
Si concluzia finala este aceeasi atat in mesajul meu cat si in al tau. Insa un lucru pe care ar trebui sa il stii tu este ca un surub de 8 cu duritate ridicata poate suporta o tensiune mai mare decat unul de 10 cu duritate normala. Nu conteaza doar marimea, conteaza si calitatea materialului.

Cat despre volanta, asa cum a spus si Popasan teoria ca teoria, dar practica ne omoara. In teorie, chiulasa Dacia nu accepta o rectificare mai mare de 0.5 mm, dar asta nu inseamna ca nu au fost persoane care au luat mult mai mult din ea.

Tinand cont de varsta lui si de cate a facut pana acum la masina, nu cred ca nu s-a documentat inainte. Daca tu la cei 16 ani declarati in profil, ai citit carti si pe dacia club, ce te face sa crezi ca nu a facut-o si el?

Nu are rost sa mai continui discutia pentru ca temele astea au fost de mult dezbatute si in momentul de fata nu inseamna decat poluare a topicului.

Numai bine.
Cum crezi tu. Nu vreau sa incepem o polemica pe topicul lui calin pentru ca nu are rost. Daca vrei sa mai vorbim lasa id-ul tau pe privat si o sa vorbim, sa vezi ca nu sunt cum crezi tu ca sunt. Acum sa lasam offtopic-ul.
aditza579 is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 16:19   #1674
BTL-gordini

Stage 5
 
BTL-gordini's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Multe disc. fara rost si rezolvarea fara rost ,e bine ca e activitate.Multi nu vor sa intaleaga sau inteleg doar ceea ce vor cu referire la modul cum s-a lucrat la aceasta masina cat si la piese.O sa mai repet odata, ca aceatsa masina nu a fost facuta pt. VTM, CNCV, etc., sa investesti multi bani, timp f.mult, detalii, ca sa o faci praf la o etapa de VTM,eu nu cred acest lucru.Chiar vreau sa vad cine face o masina in acest stil si apoi s-a o rupa. S-a facut masina in stilul Daciei lui Grigoras, un remember nimic mai mult.Caline daca gresc sa ma corectezi.
__________________
BTL-gordini is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 22:26   #1675
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Eu unul sincer m-am cam saturat sa tot aud fel si fel de sfaturi, de la unii care stiu din carti exact cum trebuie sa faca una si alta, de deh daca nu-i cum scrie acolo, nu-i ca la carte deci rau.
Exemplu la cate masini de forumu' asta le sta bine masca fata, stiti cat de "usor" se gasesc niste aripi la o dacie? o bara, o galeria, o ceva?
Si acum sa revin la cusca aia, cat scoate-ti la fata de masa, sa vedem daca rezista amaratele alea de suruburi, sau "lipitura" aia care am facut-o!
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
Dacia 1410 Sport Old School
popasan is offline   Reply With Quote
Old 27-04-11, 23:17   #1676
nelutzu

Stage 3
 
nelutzu's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 135
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Popasane,aripi fata se gasesc noi noute in magazin,bara la fel de o calitate iesita din comun Cusca oricum ii mai mult de design,dupa parerea mea,pt ca nu cred ca o sa ajunga masina asta sa participe la vreo etapa de coasta.Daca se vroia o participare la vreo competitie de acest gen se suda cusca direct fara nici un fel de "lipturi".
Astept sa vad poze si eventual o filmare in weekend la prima iesire pe drum a VTM-ului in "noua" configuratie.
__________________
nelutzu is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 10:37   #1677
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Azi am inteles ca apar poze noi nu e asa Caline?
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 13:49   #1678
b08ygs
Dacia Driver

Stage 5
 
b08ygs's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of:
[DACIA]
[Old School Cars]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

https://forum.4tuning.ro/109-masina-m...remarcate.html

Felicitari pentru aparitie
b08ygs is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 18:31   #1679
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Da da
Si despre ce poze e vorba?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	280420112163.jpg
Views:	270
Size:	521.5 KB
ID:	1982590   Click image for larger version

Name:	280420112172.jpg
Views:	407
Size:	599.8 KB
ID:	1982591   Click image for larger version

Name:	280420112169.jpg
Views:	405
Size:	367.0 KB
ID:	1982592  

Click image for larger version

Name:	280420112173.jpg
Views:	289
Size:	459.0 KB
ID:	1982593   Click image for larger version

Name:	280420112174.jpg
Views:	735
Size:	688.2 KB
ID:	1982594  
popasan is offline   Reply With Quote
Old 28-04-11, 18:34   #1680
aditza579

Stage 5
 
aditza579's Avatar
 
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of:
[DACIA]
Default Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)

Quote:
Originally Posted by popasan View Post
Da da
Si despre ce poze e vorba?
A iesit foarte frumos, bravo
aditza579 is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -