24-04-11, 17:11
|
#1651
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
P.S. urechile sunt de 5mm, iar suruburile M10
|
Ai perfecta dreptate. Eu nu iti ziceam ca ai facut ceva gresit, ci dimpotriva, chiar mi-a placut ce ai realizat cu rollcage-ul ala. Acum ca ai postat detaliile este chiar ok. Adica urechile de 5 iar suruburile de 10 sunt foarte tari. Uite-te la rollcage-ul pe care il avea SGM, si apoi uite-te cum s-a facut masina lui si cum a rezistat teava aia si cu prinderile ei. Si cand te gandesti ca am citit in alte topicuri ca suruburile lui erau de M6 iar urechile erau de 4 sau de 5 realizezi ca ceea ce ai tu acolo e "armatura de beton". Am vazut ca ai pus si diagonalele si sunt sudate frumos, deci e foarte rezistent. Bravo inca odata
|
|
|
24-04-11, 21:41
|
#1652
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
statu' degeaba, il strica de cap pe om
|
|
|
24-04-11, 23:37
|
#1653
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
spune-mi o chestie,delcoul este de oltcit sau doar capacul?
|
|
|
25-04-11, 10:06
|
#1654
|
Stage 3
Join Date: Jul 2006
Posts: 93
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Cred ca am mai vazut capac de delco asemanator si pe Renault 5.
|
|
|
25-04-11, 11:29
|
#1655
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Bravo man e din ce in ce mai bine. Intrebare: Cat ai luat din volanta ca am vazut ca ai usurat-o? Este cea de 180? Merci anticipat
|
|
|
25-04-11, 15:45
|
#1656
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Exact, capac + fise de reno 5 , din volanta de 180 am luat cam 2,2kg, dar nu am montat-o ca, pentru a o echilibra mai trebuia sa fac cateva piese.
|
|
|
25-04-11, 18:48
|
#1657
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 656
Member of: [DACIA] [VW]
|
Re: Dacia Sport
tot respectu ador masina asta poate va iesi si a mea cam asa cv > <
|
|
|
25-04-11, 21:30
|
#1658
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia Sport
Ultima data cand am citit, un aft de sudura ar fi trebuit sa tina 100 kg. Cordonul pe care il are rollcage-ul ... ar trebui sa tina mult mai mult, cred ca undeva la 10-15000 kg. Cei drept in caz de impact nu inseamna prea mult dar ar trebui sa reziste.
Si apoi prinderea cu surub, si SGM si Morcov mi se pare ca au (avut in cazul sgm) M8 dar cu o rezistenta mai mare. Asemenea rollcage-urilor facute si acum 20-30 de ani.
Deci eu unul nu cred ca ar fi vreo problema.
Jantele arata bine, din poze as putea sa spun chiar foarte bine, si cum ai spus si tu, pentru niste jante la mana a x-a nu le poti cere sa fie impecabile.
Iar trompetele, in cazul Dacia, cum a mentionat si Mutt, sunt facute in functie de posibilitati (posibilitati = loc, spatiu, nu bani) ...
Per total, masina arata undeva in jur de 9-9.5, pe o scara de 10 (unde 10 ar insemna perfect si nu ar putea fi atins )
P.S. Cat despre axa cu came depinde pentru ce folosesti masina, poti oricand sa mergi cu o axa la masina de copiat si sa o faci cum vrei tu. Insa cei drept, una de 12 TS sau chiar una cu profil Alpine ar fi chiar buna pentru carburatorul ala.
Bafta in continuare.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
25-04-11, 21:39
|
#1659
|
Stage 5
Join Date: Dec 2008
Posts: 1,141
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Binenteles ca poti merge cu axa la o masina de copiat....nu te costa decat 400 euro manopera + transportul pana in Germania....de unde scoateti frate ideile astea
A...si axa de Alpine necesita chiulasa de Alpine.....
__________________
nu te pune cu prostu ca are mintea odihnita
|
|
|
25-04-11, 22:23
|
#1660
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
cheluakame - stii foarte bine ca sa comentezi si sa gasesti defecte e cel mai usor mersi
faustino ... zice "cu profil Alpine"
Acum sa ma carut dintr-o parte in alta e bine si asa, am zis ca daca pe parcurs gasesc o axa la pret de argint, nu aur, o voi baga in motor..... pana atunci senzatie majora cu 40 la ora
|
|
|
26-04-11, 02:46
|
#1661
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by faustino
Binenteles ca poti merge cu axa la o masina de copiat....nu te costa decat 400 euro manopera + transportul pana in Germania....de unde scoateti frate ideile astea
A...si axa de Alpine necesita chiulasa de Alpine.....
|
Quote:
Mi-am luat axa cu came modificata dupa profilul renault alpine.Camele de la axa asta sunt mai ascutite decat cea standard, inaltimea e aceeasi.O sa-mi reduca consumul si o sa creasca puterea (asa zicea un prieten care are axa la fel).Puterea o creste, asta am observat la el, dar de consum nu stiu daca sa-l cred pe cuvant sau nu Daca vreti axe din astea, sau pt orice masina orice model grabiti-va ca nea Roman (cel care mi-a facuto) nu mai lucreaza mult timp la fabrica si nu o sa mai aiva unde sa le faca. Cine vrea numarul sa dea MP
|
Quote:
B-34-SGM, cat te-a costat toata afacerea?
|
Quote:
M-a costat 1.5 milioane afacerea,axa la care a modificat profilele fiind noua, in magazin e 960 mii. Practic rectificatul a costat 600 mii. Cand o sa am bani sa o montez revin cu detalii in privinta functionarii motorului cu noua axa.Nu ma grabesc cu montatul, daca tot dau chiuloasa jos vreau sa o si modifc si trebuie destui bani.Cei care mi l-au recomandat pe nenea asta sunt toti multumiti
|
Mesaje postate undeva prin 2004.
Ma indoiesc ca "Nea Roman" ar fi singurul care ar face/ar fi facut asta.
Si ultima data cand am verificat, o axa, cei drept pentru Alpine, de 296 grade cu ridicare de 10.35 mm la Meca Parts era 220 euro + taxe postale.
|
|
|
26-04-11, 08:16
|
#1662
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,206
Member of: [CHEVROLET]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
ai putea sa continui sa mergi cu 40 la ora ... sa nu ii se intample nimik fumuseti asteia ..... de departe arata mult mai bine decat o masina scoasa din fabrica ... la exterior ( modificata cu gust , facute toate setarile pentru a ramane tot o sportiva ) ... toate piesele stralucesc ... bafta in continuoare si ai grija de ea .
Ai tot respectul din partea mea .
__________________
Stance Garage va ofera :
- Kituri Xenon ( aducem si montam la cele mai ieftine preturi )
- Suspensi Sport ( aducem si montam )
- Fitment ( reglaje ale suspensiei + modificari ale jantelor sa pice cat ai bine pe masina )
- Modificari Fibra
|
|
|
26-04-11, 11:51
|
#1663
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
din volanta de 180 am luat cam 2,2kg, dar nu am montat-o ca, pentru a o echilibra mai trebuia sa fac cateva piese.
|
2,2 kg mi se pare desrul de mult. O sa ai un mers cam dezechilibrat al motorului, frana de motor nu prea o sa fie iar cand iei piciorul de pe acceleratie in mers o sa ai o senzatie de frana de motor. Ca avantaje o sa iti urce foarte repede in turatii
|
|
|
26-04-11, 11:54
|
#1664
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Ultima data cand am citit, un aft de sudura ar fi trebuit sa tina 100 kg. Cordonul pe care il are rollcage-ul ... ar trebui sa tina mult mai mult, cred ca undeva la 10-15000 kg. Cei drept in caz de impact nu inseamna prea mult dar ar trebui sa reziste.
Si apoi prinderea cu surub, si SGM si Morcov mi se pare ca au (avut in cazul sgm) M8 dar cu o rezistenta mai mare. Asemenea rollcage-urilor facute si acum 20-30 de ani.
Deci eu unul nu cred ca ar fi vreo problema.
|
Rollcage-ul care a fost pe masina lui SGM era prins cu suruburi de 8 exact aceleasi prinderi ca ale lui calin. Acel rollcage a rezistat unui accident foarte grav, iar acum este pe masina lui morcov si rezista in continuare. Ala a fost facut prin anii '90 pe la timisoara de o firma pe profil, deci daca o firma specializata facea cu suruburi de o, al lui calin o sa reziste lejer cu suruburi de 10 si urechi groase de 5 mm
|
|
|
26-04-11, 11:56
|
#1665
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Mesaje postate undeva prin 2004.
Si ultima data cand am verificat, o axa, cei drept pentru Alpine, de 296 grade cu ridicare de 10.35 mm la Meca Parts era 220 euro + taxe postale.
|
Dupa cum s-a mai zis o axa de alpine nu merge decat cu chiuloasa de alpine pentru ca are ordenea AEAEAEAE iar cea de dacia are EAAEEAAE deea ce nu s-ar potrivi la diagrama axei si ar fii o cacealma la ridicarea supapelor iar motorul nu ar merge decat in 1-2 cilindrii.
|
|
|
|
|