23-04-11, 21:05
|
#1636
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Si daca tot a fost ziua mea azi, mi-am permis sa mai lucrez una alta
|
La multi ani de acum inainte pentr-u tine ....al sportiva sa o vedem cat mai curand pe strazile tari....spor la reconditionat in continuare
|
|
|
23-04-11, 22:51
|
#1637
|
Dacia Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 5,180
Member of: [DACIA] [Old School Cars]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Domne nici de ziua ta nu stai linistit? Este posibil asa ceva? Trompetele erau cam cireasa dupa tort completeaza compartimentul motor
Dar pe departe cea mai misto e cusca aia imi place mie cel mai mult, deabea astept sa o vad pe masina
La multi ani si sarbatori fericite
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie....
O batrana din '76
|
|
|
23-04-11, 23:02
|
#1638
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 840
Member of: [Honda]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
Si daca tot a fost ziua mea azi, mi-am permis sa mai lucrez una alta
|
Geniala masina...felicitari pentru proiect, topicul ar trebui sa devina sticky... .
P.S: Imi plac jantele la nebunie
|
|
|
24-04-11, 09:17
|
#1639
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,097
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Ii pui filtru sau nu?
Intr-unu' d-asta poti baga si trompetele:
Oricum, sunt impresionat de ele. Foarte frumoase!
|
|
|
24-04-11, 09:32
|
#1640
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Popasan interesanta jucarie ai,dar mare grija cu rollcage-ul ala,daca iti place sa mergi tare nu-l monta,in caz de ceva rau un rollcage facut in regim de amator mai rau te poate ingropa...prinderea aia cu urechile sudate pe tevi nu e valabila...pentru show merge dar ca rezistenta e prea subreda
p.s. palniile la carburi ti le-a calculat cineva sau .. ?
|
|
|
24-04-11, 11:56
|
#1641
|
Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,213
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Filtru de aer nu costa nici mai mult nici mai putin de 320 lei K&n,pret de Romania, exact ca cel din imagine, si daca pui acest tip de filtru, trompetele tre' date jos. Calin stie ce tre pus si are si filtrele de aer. Caline pune si " masina de tocat" old school cu vopseaua de culoarea inelelor.
Calineee galbenul nu da bine . am pe stoc , mie portocalii imi trebuie.
__________________
|
|
|
24-04-11, 12:32
|
#1642
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
@ alex.jdm - mersi mersi , pentru sticky e nevoie de pile seriose, eventual un flex
@ Muttley - ma bucur ca iti plac
@ julaikos - acum ca e aproape gata masina, sa merg s-o sparg la vreo etapa de vtm? oricum loc in spate pentru pasageri nu era, asa ca l-am anulat de tot + ca ce replica de masina de raliu mai e daca nu are niste tevi in ea , iar palnile sunt copiate dupa cea veche, doar mai lungi cu 5mm si le-am facut buza aia intoarsa
@ BTL-gordini - cum? ti-a mai ramas ceva vopsea de oua si ai dat pe ceva fise?
Si Hristos A Inviat !
|
|
|
24-04-11, 13:39
|
#1643
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
@ julaikos - acum ca e aproape gata masina, sa merg s-o sparg la vreo etapa de vtm? oricum loc in spate pentru pasageri nu era, asa ca l-am anulat de tot + ca ce replica de masina de raliu mai e daca nu are niste tevi in ea , iar palnile sunt copiate dupa cea veche, doar mai lungi cu 5mm si le-am facut buza aia intoarsa
Si Hristos A Inviat !
|
Adevarat a inviat!
Nu se merita dupa cata munca ai investit sa te duci sa o terfelesti la coasta, plus ca rollcage-ul ala nu are cum sa iti dauneze chiar daca e facut de un amator, doar daca nu e prins cu sarma. Trompetele completeaza frumusetea motorului
|
|
|
24-04-11, 13:43
|
#1644
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Aug 2010
Posts: 840
Member of: [Honda]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by popasan
@ alex.jdm - mersi mersi , pentru sticky e nevoie de pile seriose, eventual un flex
@ Muttley - ma bucur ca iti plac
@ julaikos - acum ca e aproape gata masina, sa merg s-o sparg la vreo etapa de vtm? oricum loc in spate pentru pasageri nu era, asa ca l-am anulat de tot + ca ce replica de masina de raliu mai e daca nu are niste tevi in ea , iar palnile sunt copiate dupa cea veche, doar mai lungi cu 5mm si le-am facut buza aia intoarsa
@ BTL-gordini - cum? ti-a mai ramas ceva vopsea de oua si ai dat pe ceva fise?
Si Hristos A Inviat !
|
Adevarat a inviat!!!
Eu unul n-as putea sa o chinui la VTM, e o bijuterie...dar totusi, locul ei e pe podium .
|
|
|
24-04-11, 13:46
|
#1645
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 482
Member of: [DACIA] [SEAT]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
super daciuta, succes in continuare cu proiectul!
|
|
|
24-04-11, 14:01
|
#1646
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by aditza579
Adevarat a inviat!
plus ca rollcage-ul ala nu are cum sa iti dauneze chiar daca e facut de un amator, doar daca nu e prins cu sarma.
|
trompetele au rolul lor bine stabilit de cand au fost proiectate carburatoarele...,arata si foarte bine,dar facute gresit carburatoarele n-o sa traga la maxim
eu stiu ca se aleg ca diametru in functie de marimea supapelor de admisie...era pe net un "calculator" pentru treaba asta dar nu dau acum de dansul
legat de rollcage,acolo unde cadrul vertical se prinde de cel oblig,la un impact cu spatele se pot rupe acele urechi si ghici in capul cui poate sa ajunga barele oblice? nu vreau sa fac pe desteptul dar o masina de vtm trebuie sa fie sigura,am inteles ca in cazul acesta este o masina la care multe elemente sunt si de astept nu neaparat de siguranta,si atata timp cat e de strada si se merge normal,nu in regim de proba este totul ok!
mai am o intrebare,pe fata mai pui bara metalica sau alte chestii?ca vad acolo prea multe gaurele care ar fi trebuit astupate daca nu mai pui nimic in fata,parerea mea
|
|
|
24-04-11, 14:29
|
#1647
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Cui nu-i place, sa nu se uite , legat de gaurile de la bare nu se stie niciodata, daca era masina de show numa, o faceam curata, asa am lasat-o cum era, sa se vada gaurile de la bare, punctele de sudura, urmele de ciocan de pe o janta, ca doar s-a tras de ele, nu erau folosite la parada, daca ai bani si te lasa inima dai 1600E si ai jante noi, impecabile, tzipla (ca zicea careva ca se puteau face si mai bine)
Asa ma multumesc cu ce am facut, gasit, adunat si pot sa zic ca ma pot mandrii cu ce am realizat pana acum, mai incet asa, ca mno la 21ani, ca doar nu pot lua piele de pe mama/tata si s-o bag in fiare, poate cand voi fi pe banii mei numa intr-un pe net si "adaug in cos" si gata, nu mai caut freze, strunguri, materiale si toate prostiile sau poate am bani si merg la cnc si fac tot asa cum vreau eu
|
|
|
24-04-11, 14:35
|
#1648
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
eh n-o lua ca pe repros am intrebat doar
|
|
|
24-04-11, 14:41
|
#1649
|
Stage 5
Join Date: Apr 2011
Posts: 1,030
Member of: [DACIA]
|
Re: Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
Quote:
Originally Posted by julaikos
trompetele au rolul lor bine stabilit de cand au fost proiectate carburatoarele...,arata si foarte bine,dar facute gresit carburatoarele n-o sa traga la maxim
eu stiu ca se aleg ca diametru in functie de marimea supapelor de admisie...era pe net un "calculator" pentru treaba asta dar nu dau acum de dansul
legat de rollcage,acolo unde cadrul vertical se prinde de cel oblig,la un impact cu spatele se pot rupe acele urechi si ghici in capul cui poate sa ajunga barele oblice? nu vreau sa fac pe desteptul dar o masina de vtm trebuie sa fie sigura,am inteles ca in cazul acesta este o masina la care multe elemente sunt si de astept nu neaparat de siguranta,si atata timp cat e de strada si se merge normal,nu in regim de proba este totul ok!
mai am o intrebare,pe fata mai pui bara metalica sau alte chestii?ca vad acolo prea multe gaurele care ar fi trebuit astupate daca nu mai pui nimic in fata,parerea mea
|
Inteleg ce zici. Tocmai de asta ziceam eu, calin a zis ca masina nu o sa fie pentru coasta sau pentru nu stiu ru ce concursuri, de aceea am spus ca acel rollcage este bun pentru o masina de zi cu zi, unde nu te loveste nimeni in spate cu 150km/h ca sa se rupa niste urechi de 3 si niste suruburi de 6 sau de 8. Scuze calin, am incheiat cu offtopic-ul
|
|
|
24-04-11, 14:42
|
#1650
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Dacia Sport No.281 '84 (cu planuri pe termen lung)
No i-au ca repros, dar sunt unii peste tot care isi tot baga nasu' peste tot de parca ei ar fi lucrat la asa ceva de cand se stiu, pe cand ei nu sunt instare sa puna masina la punct, apai sa faca una de la zero, mai sunt cei: ce?! nu gasesti o aripa la dacie? ca doar sunt pline rematurile; sau ca si batranii care au alergat pevremuri la coasta si au zis: pai de ce nu cauti o punte de 12 gordini ca aia are direct discuri si nu te mai chinuri sau ca mi-ar trebuii un albert mic la axa cu came si genul: gen pierde vara gen, freca puntea gen
P.S. urechile sunt de 5mm, iar suruburile M10
|
|
|
|
|