21-05-07, 23:52
|
#61
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
"directa cu common rail sferic + turbo" 1.5 dci 70 cp .. sursa www.renault.ro
|
|
|
22-05-07, 04:25
|
#62
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
mda, s-a dus dracu' si topicul asta. gogu02 si feryboy incercati si voi sa cititi inainte sa postati.
|
|
|
22-05-07, 08:37
|
#63
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
daca tot e la moda dieselul si credem ca putem discuta civilizat, facem un versus intre TDI -eu, DTI-paltonu', dci-fery & vibe si trosnelile de japoneze :P - tre. va tine?!
cu informatii, tipuri de modificari... la ce putere s eurca..blah blah . chiar sunt curios cum stau alte dieseluri la modificari hardware. renault, opel...diesel cele mai puternice de strada la ce putere exista, si cum au fost facute.
in afara de TDI mai stiu un Alfa 147 jtd ridicat pe la vreo 180-200 de cai cu turbina nou. alte masini diesel nu mai stiu.
dar nu vreau avioane facute de proiecte sau prototipuri. vreau exact cazuri reale de diesleuri de la alte firme modificate hardware..
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
22-05-07, 09:09
|
#65
|
Opel Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Quote:
Originally Posted by djvibe
dciu de 1.5 de 65 are turbo... platoane tddi .. inseamna turbo diesel duratorque ... eu cunosc pe cineva are are un focus cu motorul asta puterea este 90 de cp... ( nu stiu ce puteri mai are motorul )
|
duratorque....hmmm am trecut odata pe langa un Mondeo si cineva ii deskisese capota.Pe carcasa motorului scria cu rosu duratorque.Aha deci asta inseamna.Da' care este faza!?!??
|
|
|
22-05-07, 09:43
|
#66
|
Mitsubishi Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,508
Member of: [Mitsubishi]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Bogdan nu sunt fan diesel... deci nu pot sa intru in ``cursa``
|
|
|
22-05-07, 10:47
|
#67
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
ok, pai am crezut ca stii exemple. dar lasa ca sigur salveaza fery situatia.
nu vreau masini iesit din fabrica puternice, gen Q7 V12 TDI., vreau modificate.
|
|
|
22-05-07, 10:55
|
#68
|
Renault Driver
 Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,043
Member of: [RENAULT]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
nu stiu nimic pe tema asta bogdan.
intradevar stiu despre TDi-uri despre care am citit pe forum si la care poate te referi si tu...dar dCI se pare ca nu prea se inghesuie lumea sa schimbe injectoare intercooler turbo soft ca sa scoata ceva mai mult din ele.
si parera mea e ca nu se merita cel putin pt 1,5 unde cilindreea e destul de mica...la 1,9 cine stie...uite ca mi-ai dat o tema pt acasa
__________________
|
|
|
22-05-07, 11:01
|
#69
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
pai hai ca mai sunt si alte dieseluri, 2.2 de la opel si ford... la renault si si ele mai mari cu siguranta.
mai am aflat de un clio de 80 de cai care tot are planuri mari. dar deocamata..decat cip.
|
|
|
22-05-07, 11:06
|
#70
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
oricum tin sa spun ca am ramas placut impresionat de ce au scos englezii/ portughezii aia din o ibiza de 130 de cai. au ajuns la 277 de cai.
si stiu ca si fabia avea cateva exemple...dar nu le mai gasesc pe toate. oricum, se pare ca orice TDI de 130-150 de cai poate fi dus asa sus. in RO avem deja 2 care au trecut la 220 de cai. din pacate amandoua sunt d evanzare, pt ca prop doresc ceva mai puternic si alt proiect.
|
|
|
22-05-07, 13:46
|
#71
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
va dau un exemplu de tractoras cu cilindree mica si care face multe. motorul de pe accent si getz 1,5 crdi 110 cp, cu resoftare probabil 130.
|
|
|
23-05-07, 02:29
|
#72
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 630
|
Re: Cum se face cu adevarat.
sunt 2 seaturi leon S1 in craiova; amandoua sunt 4x4, unul este tdi iar celalalt este 1.8(parca) turbo benzina... ambele sunt modificate graaaav de tot, si rup foarte multe masini; nu stiu exact cati cai au, nu am avut curiozitatea sa intru in polemici cu proprietarii, dar se zice ca aprox 280 are cea pe benzina si undeva la pe langa 200 cea diesel... sper sa nu vorbesc prostii...
ideea e ca se poate, le-am vazut pe ambele la treaba si e jale cu ele.
__________________
citroen xantia 2.0 HDI activa '00
citroen xantia 2.0 HDI break '99
citroen xantia 2.0 TCT activa '99
citroen xantia 3.0 V6 activa '97
|
|
|
23-05-07, 08:12
|
#73
|
Audi Driver
 Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
da, pai 1.8T e un motor f fiabila. sunt modele duse la 350-400 de cai si care merg zilnic si in weekend sunt alergate pe track, in state.
tre, da...dar eu vb de motoare care au suferit modific mai mari decat cip.
|
|
|
|
|