20-05-07, 18:30
|
#31
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
a mai facut si Dragos de la grupa mica un post....haidetzi sa il aplaudam,greseala mea mah....observatorule,n-am vazut k scria TURBO.......m-am gandit direct la Diesel
|
|
|
20-05-07, 18:48
|
#32
|
Stage 1
Join Date: May 2007
Posts: 17
|
Re: Cum se face cu adevarat.
exista motor turbo fara intercooler ? bogdan , tre
|
|
|
21-05-07, 00:12
|
#33
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,818
Member of: [VW]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Quote:
Originally Posted by platon911
a mai facut si Dragos de la grupa mica un post....)
|
Am uitat ca la tine la tzara totul se rezuma la posturi.....ma scuzi ca am postat.....si ii rog pe cei cu posturi mai multe ca plancton sa posteze mai putin sa poata omu sa ii depaseasca la posturi...
__________________
1999 BMW 525d Touring 1990 VW GOLF 1.6d
|
|
|
21-05-07, 01:51
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
da shantsule, 1,5 dci de la reno de exemplu.
|
|
|
21-05-07, 08:36
|
#35
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
turbo fara IC sunt cele de generatie veche, sau f veche. la VAG apar pe golf II :P :P.
da. sunt.
platoane, daca nu stii, ia o pauza! nu vezi ca esti cam luat la misto de subsemnatul (adica eu) si de dragos....si de altii... ?!
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
21-05-07, 08:38
|
#36
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
gogu, ia da idei de modificat karturile. ca ma bate gandul serios sa imi degaj plusul de nervozitate de pe sosea intr-un spatiu inchis.... si as vrea sa iau in calcul si ceva modif. dar nu alezaj de piston. ci alte mici chestii. eu nu mai stiu, ca eram mic cand am facut karturi. ma bate gandul la un hoinda de 13-16-25 de cai. depinde de $$. lasanda filtru de aer si evacuare sport deoparate )) aa...si cipul la karturi :P
|
|
|
21-05-07, 11:51
|
#37
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,043
Member of: [RENAULT]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Quote:
Originally Posted by tre
da shantsule, 1,5 dci de la reno de exemplu.
|
motorizarile de 65 de cai de 1,5 dci nu au intercooler
cele de 82 si 105 au
|
|
|
21-05-07, 12:39
|
#38
|
Stage 1
Join Date: May 2007
Posts: 17
|
Re: Cum se face cu adevarat.
intercooleru' are acelasi rost ca un radiator ?
diferenta fiind marimea ?
|
|
|
21-05-07, 12:53
|
#39
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
da mey Shantzule...ti-l arat odata dak vrei........racirea aerului care intra in turbina,aeru rece e mai bogat in oxigen decat cel cald
|
|
|
21-05-07, 13:31
|
#40
|
Stage 1
Join Date: May 2007
Posts: 17
|
Re: Cum se face cu adevarat.
pai stiu ma cum arata
pai daca e acelasi lucru de ce are denumiri diferite ?
|
|
|
21-05-07, 13:36
|
#41
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
pai shanztule platon nu stie ce e ala sau nu stie sa explice...
radiatorul raceste apa care este in motor...adica apa care racetse motorul este racita la randul ei de aer rece in fata masinii ...e clar e caterinca ))) e rece )) si daca e rece e bine ) ca ce e rece s eraceste...intelegi tu...
si intercoolerul raceste aerul care intra in tubina si apoi in motor. pt a fi mai dens.
|
|
|
21-05-07, 13:42
|
#42
|
Stage 1
Join Date: May 2007
Posts: 17
|
Re: Cum se face cu adevarat.
deci sunt 2 lucruri total diferite - comun este doar rolul de a raci
si o masina turbo le are pe amandoua - si radiator si intercooler ?
acum ca ati facut topicul nu mai scapati de mine
|
|
|
21-05-07, 14:22
|
#43
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
pai cam orice masina are radiator... cele racite cu apa, cel putin, ca mai sunt si masini care au motoare racite cu aer (porsche mai vechi, pana in 2004, skoda alea vechi, dacia 1100...destule)..dar astea mai nou oate au radiator ca altfel nu are cum sa se raceasca motorul.
o masina turbo de generatie noua, trebuie sa aiba si intercooler, pt ca sa aiba randament maxim. adica turbina sa lucreze la putere maxima si cu fiabilitate buna. cu cat intra aer mai mult sau mai des cu atat mai puternica masina este. si la aspirate, de asta s epune filtru sport.
am mai postat de cateva ori linkuri cu explicatii despre intercooler. sio mai postez diseara daca rveti.
intercoolere sunt de 2 feluri: frontal -FMIC si lateral -SMIC. cu cat raceste mai bine, cu atata are randament mai mare.
|
|
|
21-05-07, 14:25
|
#44
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Quote:
Originally Posted by shantz
deci sunt 2 lucruri total diferite - comun este doar rolul de a raci
si o masina turbo le are pe amandoua - si radiator si intercooler ?
acum ca ati facut topicul nu mai scapati de mine
|
exact radiatoare separate....o sa-ti arat la mine kiar 3 radiatoare.....unu peste altu...1.APA 2.INTERCOOLERU 3.AC
|
|
|
21-05-07, 14:43
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 1,408
Member of: [2 Roti] [4Rally]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
ahammm.....deci am vazut acum ceva timp un Logan 1.5 dci cu intercooler,deci sa inteleg k ala avea si turbina???
|
|
|
|
|