11-05-07, 12:07
|
#16
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 5,152
Member of: [AUDI]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
vorbim prea in general..unele pompe tin destul peste cat e setarea lor actuala, altele nu.
ex concret: Pompa de Golf V GTI. are 200 de cai masina stock. tine fara prob pompa pana la 300. poate chiar 330 am vazut.
__________________
Objects in the mirror tend to disappear
It will never have enough power until I can spin the wheels at the end of the straightaway in high gear
|
|
|
12-05-07, 14:39
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Aici nu e vorba neeaparat de cati cai are masina. E vorba de debitul de combustibil. Caii ii poti obtine si din alta parte.
|
|
|
13-05-07, 01:22
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
ce-ai vrut sa zici de fapt? la care post ai raspuns?
|
|
|
14-05-07, 12:00
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Vorbeam cu Bogdan care spunea ca pompa de pe GTI tine pana la 330 HP si eu i-am raspuns ca nu conteaza cati cai putere are masina, pt ca acei cai ii poti obtine si din alte modificari; nu trebuie neeaparat sa modifici injectia ca sa castigi cai putere. Pompa aia tine pana la un anumit debit. Daca esti obligat din diferite motive sa-l depasesti atunci trebuie sa o schimbi.
__________________
P.S. Fiti cu capu pe umeri la volan! Imprudenta, prostia si teribilismu fura mai multe vieti decat viteza!
|
|
|
14-05-07, 12:18
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Pai cam acelasi lucru a zis el numai ca in mai putine cuvinte. Cred ca ai inteles tu ceva gresit.
|
|
|
14-05-07, 12:30
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Tot ce-i posibil.
|
|
|
16-05-07, 08:52
|
#22
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 5,037
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [BMW] [4Rally]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Quote:
Originally Posted by Gogu02
Vorbeam cu Bogdan care spunea ca pompa de pe GTI tine pana la 330 HP si eu i-am raspuns ca nu conteaza cati cai putere are masina, pt ca acei cai ii poti obtine si din alte modificari; nu trebuie neeaparat sa modifici injectia ca sa castigi cai putere. Pompa aia tine pana la un anumit debit. Daca esti obligat din diferite motive sa-l depasesti atunci trebuie sa o schimbi.
|
Eu cred ca mai bine e sa folosesti o pompa de benzina facuta special sa reziste pana la 330 de CP decat sa fortzezi pompa originala a masinii.
In al doilea rand pompa de benzina poate sa bage si 100 de bari presiune fiindca e degeaba. Debitul il face supapa de presiune. Nu stiu cum sta treaba la masinile de generatie mai noua insa la anii 90 asa este. In ziua de azi electronica face majoritatea schimbarilor.
__________________
If I win, I take the cash and I take the respect!™
2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata!
2006 - OPEL VECTRA - C20NE
2007 - 2009 - VW VENTO VR6
2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com
|
|
|
18-05-07, 19:24
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 630
|
Re: Cum se face cu adevarat.
daca vrei sa umblii la injectie poti sa procuri injectoare cu debit mai mare, si apoi sa modifici/schimbi supapa de retur; aici cea mai buna varianta e sa faci rost de una reglabila ce motor ai si ce fel de injectie?
__________________
citroen xantia 2.0 HDI activa '00
citroen xantia 2.0 HDI break '99
citroen xantia 2.0 TCT activa '99
citroen xantia 3.0 V6 activa '97
|
|
|
18-05-07, 22:50
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Pe mine ma interesa defapt pompa de vaccum. Nu stiam ce rol joaca ea in traseul combustibilului de la rezervor pana in capul pistonului. Acum m-am lamurit.
Vad ca nu a mai pus nimeni alta intrebare asa ca o sa pun eu una: la motoarele in 2 timpi care au pistonul inclinat stiu ca se poate usura pistonul prin alezarea fustei si capului pistonului (stiu asta pt ca am fact-o la motorul meu de la karting). Banuiesc ca se poate si la motoarele in 4 timpi care sunt in "V", dar la cele in linie se poate face acest lucru?
|
|
|
18-05-07, 23:16
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 630
|
Re: Cum se face cu adevarat.
eu am vazut cateva motoare cu pistoanele alezate (acum multi ani oltcit, si recent un golf 2 gti, un ford fiesta, etc), dar, s-a dovedit ca motoarele si-au pierdut fiabilitatea; ori cine a lucrat a gresit, ori chiar asta e reversul medaliei.
|
|
|
20-05-07, 08:18
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Nu conteaza ce modifici, odata cu cresterea puterii unui motor scade fiabilitatea.
|
|
|
20-05-07, 14:10
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 630
|
Re: Cum se face cu adevarat.
mda. cam asa e...
am si eu o intrebare: la un motor cu injectie mecanica, turbo diesel, fara intercooler, daca ii pun intercooler mai trebuie modificati si parametrii de la pompa de injectie?
|
|
|
20-05-07, 15:16
|
#28
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 1,838
Member of: [Opel]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
poi intercooleru e pentru turbo!!!
|
|
|
20-05-07, 17:23
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
Re: Cum se face cu adevarat.
a zis turbodiesel omul.
|
|
|
20-05-07, 17:53
|
#30
|
VW Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,818
Member of: [VW]
|
Re: Cum se face cu adevarat.
Placton esti || cu masinile......
|
|
|
|
|