Ma insel eu? sau a gresit partea pe care se pune volanul?
Pentru necunoscatori, modelele de europa si state sunt cele care trebuiesc cumparate. Pentru cei care cunosc faptul ca masinile de japonia sunt un pic mai altfel, acestea sunt masinile bune de cumparat Abia asteptam sa vedem figurile celorlalti cu modele de state sau europa cand la start cel cu volan pe partea gresita va fi in fatza
Are dreptate NHT. E o diferenta intre cele de Japonia si cele de State. Cele de State au un limitator in ECU . Dar cum era de asteptat sunt destui care au scos acest limitator. In rest e fix aceeasi masina. Limitatorul ala e direct legat la un gps si daca ecu simte ca esti pe circuit (gen parcurgi acelasi traseu 2-3 ori) se decupleaza automat. Oricum va fi ceva ce merita vazut !
Masina asta e foarte frumoasa si cred ca e si tare asa cum iese din fabrica (stock) Daca mai bagi si ceva bani in motor sunt sigur ca iese un mic monstrulet.
Thank you everybody for your good words about the car
The most important thing is that i will registrate the car in bucharest where my love for the cars and tuning make me to built a new tuning company.
The profile of this company is high performance tuning on dynotest the only one 4X4 in romania with 2000ps availability for real fast cars.
At the moment our new high quality performance center is under constrution in the area of PIPERA.
The building will be ready in december as we hope and we wait for the delivery of the dyno.
This is only half of the activities that this company will provide
We also have performance car service ,showroom with the highest quality and dyno prooved quality parts and our knowledge through all these years.
The special department for software with experts in the car electronics will be based on the same building and available to tune any type and class of car with real time emulation.
Thank you for your time, hope to see you soon. Kindly yours,
In timp ce ma amuzam la o discutie cu Razvan NHT si Theo legata de ce mai vorbesc unii basmologi despre noi cu ce facem si chipurile ce mai stricam mi-a venit inspirata idee sa facem ceva mai interesant si sa testam GTR-ul proaspat ajuns in tara in dupa-amiaza zilei de ieri. Astfel in jurul orelor 5 ale acestei dimineti am testat alaturi de Theo pe autostrada A2 la o temperatura de 14 grade Celsius, Nissan-ul GTR cu volan pe dreapta. Senzatiile in acest bolid sunt pe masura renumelui.
Cei mai buni timpi obtinuti la a doua incercare din doua efectuate au fost urmatorii:
0-100 km/h in 3.33 sec
0-180 km/h in 9.95 sec
0-400m in 11.58 sec.
Avand in vedere ca masina a avut un pasager in persoana subsemnatului care cantareste circa 90 kg rezultatele sunt destul de imbucuratoare
Ne cerem scuze pentru calitatea imaginilor, promitem o sesiune foto mai ampla si mai calitativa.