03-07-09, 09:27
|
#4606
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by capricosti
Pe mine m-ar interesa ce frane pe disc se pot adapta mai bine pt Capri pe spate, din cate am mai citit pe net standard n-au fost nici pe modelele cu motoare de 2800-3000cc, cred ca si Perena era cu tamburi pe spate. Doar la Tickford stiu ca s-au pus discuri de frana si pe spate.
|
S-ar putea sa am cateva kituri de vanzare, ramane de vazut...
|
|
|
04-07-09, 05:44
|
#4607
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
re: Club Ford Capri
Am gasit ceva MUTANTI !!!
si un cimitir Odihneasca se in pace!
|
|
|
04-07-09, 13:04
|
#4608
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 114
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
pacat de ele ,
|
|
|
04-07-09, 22:17
|
#4609
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
"Mutantii" arata foarte bine, dar am impresia ca tu ai folosit peiorativ termenul respectiv. Capri gri si cel alb sunt personalizate frumos si original, fata de altii care se limiteaza doar la o anumita culoare -sau doua culori cum sunt de obicei mk1, in special varianta RS- si eventual schimbarea rotilor. Astia se vede ca au avut si imaginatie si bun gust. Ford Capri e o masina inca frecventa (e vorba de mii de exemplare) si nu are mare valoare ca masina de colectie ca sa merite s-o pastrezi cat mai 'originala de fabrica' asa cum cer aia de la Retromobil sau cum le-o fi zicand. Asa cum fac americanii cu masinile lor din anii '60-'70 pot face si europenii cu Capri...
Iar masina visinie neterminata am impresia ca este a unui coleg de aici de la CLUB FORD CAPRI.
|
|
|
06-07-09, 14:41
|
#4610
|
Stage 3
Join Date: Apr 2007
Posts: 98
|
re: Club Ford Capri
mutant ,ciudat , interesant intelegi cum vrei eu doar am scris acolo o expresie fara nici un scop anume ( nici de bine nici de rau ) fiecare cu parerea si gustul lui mie sincer nu imi plac dar asta e doar parerea mea stii cum se zice gusturile nu se discuta.
...fata de altii care se limiteaza doar la o anumita culoare -sau doua culori cum sunt de obicei mk1, in special varianta RS- si eventual schimbarea rotilor. Asta ma simt ca ai scris pt mine si decit sa fac o masina cidata eisita din comun. care sa si arate bine (pt uni cu bugetul limitat nu prea se poate ) asa ca decit sa imi bat joc de ea mi bine MA LIMITEZ la schimbat culori si a jentilor ... TU POATE VEI FACE ALTFEL !!!
de exemplu asta e frumoasa
Last edited by zolley; 06-07-09 at 14:47.
|
|
|
06-07-09, 17:49
|
#4611
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
Zolley, m-am referit in general- inclusiv eu sunt in aceiasi situatie cu tine- cei mai multi, din comoditate, lipsa idei, lipsa bani, lipsa tinichigii buni sau lipsa scule, prefera doar o reconditionare simpla, cat sa arate bine masina si sa fie cat mai functionala. Dar altii vor mai mult, isi pot permite sa umble si la aspectul masinii -au cu ce, au cum- si multi reusesc sa creeze masini deosebite care starnesc admiratie. Nu cred ca e bataie de joc in a face masina diferita de ce a facut fabrica. In mod sigur ai vazut pe net o multime de Capri-uri si sunt convins ca ai vazut multe modificate, iar unele arata super. Cum am mai zis, cei mai multi preferam ceva simplu, si nu e vorba de tine personal sau de masina ta, ci de majoritate, indiferent de marca sau modelul masinii. Iar gusturile, cum ai spus si tu, difera. Conteaza proportia celor pro sau contra, sau a juriului cand e vorba de expozitii de profil...
Cred ca ai observat ca masina orange pe care ai pus-o mai sus este modificata ! Are spoiler, eleron, aripile umflate si o decupatura suplimentara sub grila de la radiator, deci e altfel decat ce a facut fabrica...
Last edited by NWZeu; 06-07-09 at 19:11.
Reason: unit
|
|
|
06-07-09, 20:32
|
#4612
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 328
Member of: [Opel] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
ce spuneti de asa ceva?
Last edited by NWZeu; 06-07-09 at 23:19.
Reason: daca se considera off-topic, anuntati-ma pe PM!
|
|
|
07-07-09, 02:11
|
#4613
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 695
Member of: [RENAULT] [Old School Cars]
|
re: Club Ford Capri
nush daca sunt on topic sau off da' cred ca e locul potrivit unde sa mai intreb... are cineva vreo aripa de capri mk1 in stare buna? sa aiba linia ok ma intereseaza? bineinteles, de vanzare....
|
|
|
07-07-09, 07:38
|
#4614
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
@ costybanica - Interesante masini, in special primele doua (cele argintii), pot sa zic cu toata convingerea ca arata ceva mai bine decat Capri-urile noastre...
Last edited by NWZeu; 07-07-09 at 17:22.
|
|
|
09-07-09, 20:49
|
#4615
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 113
|
re: Club Ford Capri
rog un posesor de capri mk1 sa ma ajute cu ceva!!!...as vrea sa im faca o poza cu sigurantele care tin placutele de frana pe fata ca sa vad cum arata!!!ms anticipat.
|
|
|
09-07-09, 20:57
|
#4616
|
Stage 3
Join Date: Oct 2007
Posts: 113
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by zolley
Am gasit ceva MUTANTI !!!
si un cimitir Odihneasca se in pace!
|
mutantul ala al 3-lea era in faza de modificare transformare si cam asa arata acuma
|
|
|
09-07-09, 21:56
|
#4617
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Pe fotografii apare data de 07 07 2007. De atunci este tot in starea asta sau ai mai avansat in cei doi ani care au tercut ? Cu motorul ai rezolvat ? De ce merge asa greu treaba, iti faci tu singur masina si nu ai timp destul sau meseriasii care lucreaza la ea nu sunt seriosii ???
|
|
|
10-07-09, 11:16
|
#4618
|
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by flo23arad
mutantul ala al 3-lea era in faza de modificare transformare si cam asa arata acuma
|
N-am inteles viziunea care a stat in spatele crearii acestui "mutant"... Dar pot sa spun ca a rezultat o masina a carei lungime a fost optic micsorata prin butucanosirea fetei si a spatelui, nu a fost realizata nicio linie interesanta, iar rotile asa cum sunt sau altele mai mari nu ca nu ajuta/ar ajuta cu nimic, ci amplifica rezultatul dezastruos. Nu mai fac referire la stopuri, ca deja este prea mult.
Poate la sfarsitul zilei o sa arate mai bine, dar ma indoiesc.
Asta este parerea mea, nu vreau sa se supere nimeni.
ps: asta este un exemplu de "asa da" - https://forum.4tuning.ro/attachment.p...4&d=1246884410
Last edited by Silencer Power; 10-07-09 at 11:22.
|
|
|
10-07-09, 11:21
|
#4619
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 973
Member of: [Midnight Racers] [FORD]
|
re: Club Ford Capri
din pacate subscriu ...prea multe colturi la o masina care din start a avut forme frumoase(curbe am vrut sa zic )
|
|
|
10-07-09, 13:09
|
#4620
|
Stage 5
Join Date: Mar 2009
Posts: 1,190
Member of: [FORD]
|
re: Club Ford Capri
Quote:
Originally Posted by Silencer Power
S-ar putea sa am cateva kituri de vanzare, ramane de vazut...
|
Detalii poti sa dai ? Sau m-ar interesa pompa de frana si servofrana, pt ca nu sunt multumit cum reactioneaza franele mele la actionari bruste cand e vorba de viteze mai mari. La viteza din oras e ok, dar afara nu-mi place cum franeaza.
|
|
|
|
|