23-04-13, 21:36
|
#151
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
in tot ce ai enumerat... chiar daca sunt ilegale atrag mai putin atentia ... pentru bari,praguri bad-boy ... ai motivul sa arunci vina pe cei de la itp ... si sa ii spui boului ca in pozele facute la itp asa arata masina si asta se vede si pot sa verifice ... pentru cauciucuri, turbo si evacuari trebuie insotit de reprezentantii rar ...altfel e cam abuz ... de ceasuri, rollcage si scaune nu se ia nimeni decat in mod abuziv si oricum sunt in interior si inainte de toate ii trebuie motiv sa te opreasca ... dar pentru numarul ala e un motiv sa te opreasca ..si in plus pentru numere neconforme mi se pare ca se confisca numerele ... si se retine certificatul ...pe langa amenda si nu trebuie insotit neaparat de cei de la rar pentru asta ... deci orice cap de creta din orice comuna de 2 lei iti poate face figura
in plus de viteji ca tine care isi stiu drepturile stiu destui ... si crede-ma ca am facut destule si chiar ajunsesem sa fiu oprit in fiecare seara de vreo cateva ori doar ca sa ma intrebe de taina ce mai fac, sa imi puna fiola ca poate poate calc pe bec si beau o bere si sa mai verifice o data actele .. si asta fara sa am modificari care sa sara in ochi la masina ... singurul lucru iesit din comun fiind culoarea... trecuta in certificat si toata treaba
__________________
DJ-01-KNK
|
|
|
23-04-13, 21:46
|
#152
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Ma cine stie,poate chiar merge sa iei alt numar daca le demonstrezi ca are locul lui pe haion si ca unul normal dreptunghiular nu incape
|
|
|
23-04-13, 21:58
|
#153
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
iulica aia merge ... la standard ... sunt masini special facute pentru statele unite in special cu acel loc de numar ... si se poate dar masina asa e venita din fabrica ... nu ca te apuci tu sa modifici locasul de numar ca sa nu incapa numarul ... in plus trebuie sa le demonstrezi ca nu incape nici numarul tip "b" care e tot patrat dar pentru masini ...
si daca te apuci sa cauti pe net au fost destui care s-au lovit de aceasta problema .. in plus au fost destui care au avut probleme si batai de cap cu capetele de creta din strada cu amenzi si judecati ...in conditiile in care cu o pila la politie reusisera sa ia legal de la autoritatea emitenta astfel de numere tip "c" care legal scrie ca sunt pentru motociclete
Last edited by lancer; 23-04-13 at 22:01.
|
|
|
24-04-13, 09:55
|
#154
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Nu va agitati la masina oricum mai este de lucru.
Daca nu o so scot zilnic sansele samio traga cineva in parcare scad ca de altfel si sanse de amenzi.Oricum pana nu se aproba legea cu suspendare de permis blana frate,........
|
|
|
24-04-13, 09:57
|
#155
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Quote:
Originally Posted by lancer
in tot ce ai enumerat... chiar daca sunt ilegale atrag mai putin atentia ... pentru bari,praguri bad-boy ... ai motivul sa arunci vina pe cei de la itp ... si sa ii spui boului ca in pozele facute la itp asa arata masina si asta se vede si pot sa verifice ... pentru cauciucuri, turbo si evacuari trebuie insotit de reprezentantii rar ...altfel e cam abuz ... de ceasuri, rollcage si scaune nu se ia nimeni decat in mod abuziv si oricum sunt in interior si inainte de toate ii trebuie motiv sa te opreasca ... dar pentru numarul ala e un motiv sa te opreasca ..si in plus pentru numere neconforme mi se pare ca se confisca numerele ... si se retine certificatul ...pe langa amenda si nu trebuie insotit neaparat de cei de la rar pentru asta ... deci orice cap de creta din orice comuna de 2 lei iti poate face figura
in plus de viteji ca tine care isi stiu drepturile stiu destui ... si crede-ma ca am facut destule si chiar ajunsesem sa fiu oprit in fiecare seara de vreo cateva ori doar ca sa ma intrebe de taina ce mai fac, sa imi puna fiola ca poate poate calc pe bec si beau o bere si sa mai verifice o data actele .. si asta fara sa am modificari care sa sara in ochi la masina ... singurul lucru iesit din comun fiind culoarea... trecuta in certificat si toata treaba
|
Daca faci dovada ca nr este conform cu holograma si chitanta de la politie nu au ce sa iti faca.
Logic colegi lor elibereaza ceva si ceilalti zic ca colegi e prosti....
|
|
|
25-04-13, 03:29
|
#156
|
Oltcit Driver
Stage 3
Join Date: Oct 2008
Posts: 105
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Eu nu stiu care sunt numerele tip "C" dar daca vorbiti de alea gen USA doar ca mai mici, vad zilnic vreo 2-3 masini cu numere asa, nu cred ca e mare problema cu politia, cat despre celelalte modificari, nu stiu cum este acolo, dar in bucuresti, eu scot olteanu cam de 3-4 ori pe saptamana si ma opresc destul de des, 90% dintre ei ma intreaba cum mai merge masina, daca mai gasesc piese, de ce are 4 prezoane, dar din curiozitate, bineinteles, am actele in regula. Singura buba cu politia pana acum a fost apropo de culoare, cei de la rar mi-au trecut-o ca modificare in carte, in talon masina inca e "maro" (adica fostul bej) si aparent in baza lor de date e inca maro, nu inteleg de ce, desi am fost la rar si am facut schimbarea de culoare. Modificarea cu numarul mi-a trecut si mie prin cap dar am renuntat la final, ma gandeam sa nu-l mai pun pe centru dar dupa 20 de photoshop-uri cu diferite variante am renuntat la idee. Barile si cu pragurile de fibra, daca le pui pe alea clasice o sa arate bine, singura care nu-mi place este bara fata de fibra, nu am vazut una care sa arate bine, parca tot bara de trs are cea mai ok forma. Slick-urile vezi ca costa muult noi si sh sunt degeaba slickuri pt ca se incalzesc greu si daca nu sunt calde, degeaba. Spor la munca.
__________________
 Boosted by Mitsubishi.
|
|
|
25-04-13, 06:01
|
#157
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 729
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Quote:
Originally Posted by Danniel
Singura buba cu politia pana acum a fost apropo de culoare, cei de la rar mi-au trecut-o ca modificare in carte, in talon masina inca e "maro" (adica fostul bej) si aparent in baza lor de date e inca maro, nu inteleg de ce, desi am fost la rar si am facut schimbarea de culoare.
|
asta pentru ca nu ai schimbat si talonul ... de obicei la schimbare de culoare ..de proprietar se schimba si talonul ... iar in privinta bazei de date se adevereste inca o data ca nu bate baza de date a rar-ului cu a politiei .. adica nu sunt comune ... iar politaii vad doar date scriptice pe displayurile color ale loganelor de nus cate zecii de mii de euro si nu tu poze nimic facute la rar sau la itp
|
|
|
25-04-13, 12:36
|
#158
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Quote:
Originally Posted by Danniel
Eu nu stiu care sunt numerele tip "C" dar daca vorbiti de alea gen USA doar ca mai mici, vad zilnic vreo 2-3 masini cu numere asa, nu cred ca e mare problema cu politia, cat despre celelalte modificari, nu stiu cum este acolo, dar in bucuresti, eu scot olteanu cam de 3-4 ori pe saptamana si ma opresc destul de des, 90% dintre ei ma intreaba cum mai merge masina, daca mai gasesc piese, de ce are 4 prezoane, dar din curiozitate, bineinteles, am actele in regula. Singura buba cu politia pana acum a fost apropo de culoare, cei de la rar mi-au trecut-o ca modificare in carte, in talon masina inca e "maro" (adica fostul bej) si aparent in baza lor de date e inca maro, nu inteleg de ce, desi am fost la rar si am facut schimbarea de culoare. Modificarea cu numarul mi-a trecut si mie prin cap dar am renuntat la final, ma gandeam sa nu-l mai pun pe centru dar dupa 20 de photoshop-uri cu diferite variante am renuntat la idee. Barile si cu pragurile de fibra, daca le pui pe alea clasice o sa arate bine, singura care nu-mi place este bara fata de fibra, nu am vazut una care sa arate bine, parca tot bara de trs are cea mai ok forma. Slick-urile vezi ca costa muult noi si sh sunt degeaba slickuri pt ca se incalzesc greu si daca nu sunt calde, degeaba. Spor la munca.
|
Barile oricum o sa fie ceva simple ca sa imbine cu restul masini.
Mai ales pe fata unde nu o sa las sa atarne collerul ca nuca-n perete.
Pana una alta bari de cs pe spate,bari de torsiune noi pe fata si conducte noi frana.
|
|
|
26-04-13, 21:05
|
#159
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
A sosit astazi eleronu si am bagat flexu in el ca la final sa iasa ceva frumos.
Totodata au sosit si discurile fata/spate noi +placute aferente de la HD.
Caut si nu gasesc pompa noua ,mai mult decat promisiuni nam primit.
|
|
|
26-04-13, 21:29
|
#160
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
De frana?
|
|
|
27-04-13, 10:43
|
#161
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Quote:
Originally Posted by julaikos
De frana?
|
Da.da
|
|
|
18-06-13, 13:34
|
#162
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Se lucreaza in cox la capitolul suduri- curatat vopsea-teroson si rugina.
La compartimentul motor va fii un clean maxim de suporti fire si tot ce este surplus.Mai este putin de lucru si nu vor mai fi urme de aeroterma.
Ma tot gandesc ce varianta sa adopt pentru inchiderea grilei de la rama parbrizului.Variantele sunt urmatoarele: hafturi-cordon la fiecare linie de grila per total 36 de lini
Decupat grila si tabla noua&hafturi/cordon
Fibra in toate grilele
Decupat si turnat fibra pe toata suprafata.
Un sfat daca se poate.Mersi
Revin cu poze dupa finalizare.
|
|
|
18-06-13, 14:53
|
#163
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,521
Member of: [Oltcit] [SEAT] [Unknown Racers]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Quote:
Originally Posted by Alex_19Mig
Se lucreaza in cox la capitolul suduri- curatat vopsea-teroson si rugina.
La compartimentul motor va fii un clean maxim de suporti fire si tot ce este surplus.Mai este putin de lucru si nu vor mai fi urme de aeroterma.
Ma tot gandesc ce varianta sa adopt pentru inchiderea grilei de la rama parbrizului.Variantele sunt urmatoarele: hafturi-cordon la fiecare linie de grila per total 36 de lini
Decupat grila si tabla noua&hafturi/cordon
Fibra in toate grilele
Decupat si turnat fibra pe toata suprafata.
Un sfat daca se poate.Mersi
Revin cu poze dupa finalizare.
|
un sfat....cat mai putina fibra si chit....taie grila, pune tabla cat mai dreapta, finiseaza bine dupa ce sudezi si finiseaza cu chit cat mai putin
|
|
|
19-06-13, 09:33
|
#164
|
Oltcit Driver
 Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 588
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Spuma poliuretanica, apoi fibra de sticla si apoi chit finisare.
Sau rasina sintetica cu fibra umplute grilele si apoi chit fibra sticla finisare.
In ambele cazuri, trebuie matuita bine zona respectiva ca sa prizeze bine sa eviti fisurari pe parcurs, dupa ce aduci la nivel, poti incerca sa dai un strat fin de chit sa acoperi complet zona sa nu mai observi grila metalica, apoi un spritz chit in 2 straturi, unu transparent, unu complet, si aia e, cu ala observi bine denivelarile, si in caz, poti slefui rapid si rectifica. Grija mare la spritz chit ca se usuca foarte repede, zic sa ai un diluant in plus special pentru el pentru pistolul cu care-l dai, sa-l degresezi repede.  In schimb, mult succes cu masinutza.
|
|
|
19-06-13, 10:43
|
#165
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 1,653
Member of: [Oltcit]
|
Re: Oltcit Club 12TRS - CJ 94 LOW
Lucrez in domeniul fibrei si a tinichigeriei.
Problema nu este cu prelucrarea sau cu folosirea materialelor,dar vreau sfaturi as vrea de la cei care au astupat acele grile si a rezistat in timp.
Spuma poliuretanica in zona aia nu este buna+multe alte detalii care nu sunt importante...
|
|
|
|
|