@darcu: acum un an, nici eu nu cred ca faceam diferenta intre o axa cu came si un arbore. Intre timp mi-am luat 2 masini, m-am bagat in amandoua, functioneaza amandoua inca, si am invatat o droaie. Si imi place la nebunie sa dau o cheie, si sa porneasca la \"sfert\", si sa stiu ca e facut de mine. Apropos de asta, azi am pornit si rulat ~1.5 minute motorul cu axa cu came noua, si a mers fara probleme. Trebuie sa-i pun acum toate accesoriile (alternator, pompa hidraulica etc), sa cuplez curelele si sa-i reglez injectia.
Nu spune nimeni ca trebuie sa faci totul, dar nu poti invata \"pe uscat\", trebuie sa te bagi si tu.
@SFW: referitor la ceea ce ai zis tu de bani si siguranta, ai dreptate intr-o masura, deoarece daca as fi avut doar o masina, nu ma bagam in ea prea mult, ca nu as fi avut cu ce ma misca a doua zi. Asa, imi permit sa o tin pe asta desfacuta 2 saptamani si stiu ca am cu ce merge pana la Walmart sa imi iau de mancare. Si, inca o chestie, nu stiu daca mi-as lua o masina noua sa ma bag in ea prea tare. Mult prea multe lucruri sunt azi comandate prin calculator, si ar trebui sa investesc bani grei in softuri, prefer cmc multi si un carburator.
Iar despre Nitro, depinde de masina pe care il pui, iar cei de aici care ii stiu ca umbla cu asa ceva dupa 20 de folosiri desfac motorul si il \"improspateaza\", adica schimba cel putin semeringuri , pistoane care dau semne de uzura etc. Si evident, motorul trebuie decomprimat putin.
Si un ultim edit, de-abia acum am citit cu atentie ultimele tale randuri
, ai atins coarda sensibila, sunt foarte multi care o fac de ochii ALTORA. Cati oare nu au refuzat sa faca un play pentru ca daca pierdeau aveau impresia ca pierd respect, sau care isi plimba masina cu orele doar doar vede lumea ce tuning [de multe ori inexistent, dupa cum a spus darcu - pleoape, sony, spoiler pe spate] au. Pentru mine conteaza adrenalina care o simt cand urla motorul in ture, conteaza sa imi placa mie intai, nu dau doi bani daca celui de langa mine nu-i convine sau nu stie ca am modificat-o. Un cunoscator va ciuli urechile la auzul unui motor cu mult inainte sa vada tabla de pe masina, si aici nu ma refer la binecunoscutele fart pipes, care nu stiu daca au ajuns si la noi. Si pana la urma, nu toti trebuie sa inteleaga de ce eu cu Ford din '85 trec pe langa Monte Carlo Supercharged SS din '05.