RACING CODE ofera testarea puteri la Subaru si Mitsubishi, oferind un grafic real al celor mai importante trei puteri:
- putere la roata
- putere parazita (pierderile in transmisie)
- putere la voalanta (motor)
RACING CODE ofera soluti profesionale de resoftare prin portul de diagnoza.
In plus modalitatea de lucru este usurata de o premiera mondiala in aceasta lume. Pentru Mitsubishi Racing Code ofera monitorizare online, nimeni alcineva nu mai face asta atat de bine si de rapid, de cca 20 ori mai rapid ca comunicarea prin portul de diagnoza OBD 2.
Este vorba de logare online pentru monitorizarea parametrilor motorului de MITSUBISHI.
Pentru SUBARU exista si multi il au dar cu Mitsubishi lucrau orbeste, noi ne permitem ingamfarea de a nu face asta.
ECU SETTING
Este o operatie, specializata, ce permite optimizarea dorita a functionari motorului, fara o afectare brutala a fiabilitatii motorului.
Exista mai multe etape pentru setarea ECU-uli original.
In functie de doleantele utilizatorului se pot reliza:
- OPTIMIZARE – operatie in care printr-o perfecta ajustare se obtine un mers corect si sanatos al motorului avand un rezonabil castig de putere si o scadere de consum, pentru o utilizare normala.
- TUNING – operatie care include OPTIMIZAREA si o ameliorare fina a performantelor, castigul obtinut fiind de-a dreptul remarcabil, consumul pastrandu-se in limite rezonabile, poate chiar putin sub cel de fabrica la o utilizare normala.
TUNINGUL este recomandat atunci cand se fac modificari mecanice cum ar fi schimbarea admisiei, bov, sitemului de evacuare,pompa de benzina ...Exista modificari care aduc disfunctionalitati ale motorului, iar operatia de TUNING face ca beneficiul modificarilor mecanice sa fie corect gestionat.
- RACING – operatie imperios necesara, cand modificarile mecanice sunt in
masura sa afecteze bunul mers al motorului si se doreste obtinerea unor performante ridicate, prin exploatarea corecta a motorului si a modificarilor mecanice survenite.Un unele situatii se impune RESCALAREA.
Lista optiunilor in ceea ce priveste resoftarea, pentru o setare ideala este foarte lunga si depinde la fiecare ecu de softul si optiunile acestuia, de exemplu :
- activare dezactivare „LUNCH CONTROL”,
- ridicarea pragului de viteza maxima, electronic delimitat,
- pornirea mai rapida a stropitorului de intercooler,
- pornirea la alte valori a electroventilatoarelor de racire...
Setarea se face pentru fiecare automobil in parte tinand cont de particularitatile acestuia si ale utilizatorului.
Nu este un soft general care se incarca, este o operatiune migalosa, specializata, care nu este posibila fara folosirea unor aprate speciale de inalta tehnologie si a unor setting specialist.
Mentionam ca atat Subaru cat si Mitsubishi beneficiaza de o gestiune electronica performanta capabila sa raspunda foarte bine cerintelor de tuning&racing, oferind un randament ridicat datorita puteri de lucru a procesoarelor folosite.
Orice alt tip de setare este inferior neavand un corespondent real corect, motorul nefiind exploatat corespunzator si de multe ori in real pericol.
Modalitatea de lucru este urmatoarea:
- citirea softului
- presoftarea
- scrierea softului de test si logarea
- invatarea softului
- testarea, ajustarea si cresterea progresiva de putere in limita dorintei dar nu in detrimentul fiabilitatii
- testele se fac in mers cu masina in diverse sarcini efectul total fiind obtinut dupa cca 500km.
- operatia de resofatare poate dura de la cateva ore in sus si se face la minim o zi ulterior citiri.
Nu este o joaca sunt setari foarte importante, care se fac in stransa concordanta, pentru fiecare automobil. Exista si posibilitatea setari ecu fara automobil dar nu recomandam iar varianta oferita nu este cea mai buna pentru acel automobil.
Pentru majoritatea modelelor Subaru un electronica este mai permisiva si procesorul ceva mai rapid se pot gestiona simultan in ecu de serie doua softuri.
Se pot face interschimbari ale softului in orice regim, cu motorul in sarcina sau oprit indiferent de alti factori pritr-o simpla apasare de buton.
Avantajul a doua softuri este ca pentru toata ziua se poate folosi o varianta de tip TUNING si pentru competiti una RACING, ori alta special de consum mic, iar cum Subaru si Mitsubishi sunt gurmande, castigul este important.
Lista automobilelor este ce pot fi setate include aproape toate modelele de Subaru si Mitsubishi.
_________________
TUNING ECU, REMAPING ECU,
FLASH ECU SUBARU< MITSUBISHI
RACING CODE
Asa a inceput, acum suntem departe avem peste 10 ani experienta directa in modele acestor marci fiind una din primele firme de tuning care au accesat complet softul acestor modele. Daca aveti rabdare sa rasfoiti acest topic puteti gasi idei interesante.