Quote:
Originally Posted by Bong
|
In primul rand felicitari pt test, asemenea campanii de culturalizare sunt binevenite mai ales din partea celor cu un cuvant greu de spus pe aici.
E posibil sa ai crestere de putere din cauza ca admisia anterioara era una restrictiva sau infundata, nu ca asta ar fi mai buna.
Din designul suflantei asteia puterea pe low si middle rev scade iar cea pe top end creste. Teoretic!
Depinde cat de mult mergi WOT in oras (probabil de loc) ca sa te bucuri de ea.
Nu stiu cat de fericite sunt masinile cu MAF la asa ceva dar... stii cum se zice, pe raspunderea clientului
Nu cred eu ca ElSpa sa fi promis 30% crestere, poate ati inteles voi gresit.
Testele cu BMW mi se par irelevante, daca nu ma insel are VLIM si acolo un filtru d-asta strica mai mult decat sa faca ceva. Iar la o masina cu cold intake efectul e dezastruos, bagand aer mai cald din habitaclu motor ce poate ajunge si la 100C poti scadea eficienta volumetrica serios peste 20%.