ar fii fost bun si un test de filtrare.
din moment ce sunt mai permisibile, ar cam fii si mai slab filtrante.
deci..nu au nici un fel de avantaj(ba dinpotriva) in afara ca-l speli si-l refolosesti!
Costa mai mult spalatul si unsul (solutiile) si e mai scarboasa manopera decat inlocuirea filtrului stock cu unul nou, fara sa pui la socoteala si achizitia filtrului sport...
Am mai vz teste facute pe afara si rezultatele cam tot asa aratau.
Despre morisca nu zic nimic, nu trebe sa fii vreun savant, e suficienta fizica elementara ca sa-ti dai seama ca nu poate mari cantitatea de aer intrata in motor.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Mythbusters 1 - filtre de aer
Astazi se pare ca am descoprit inca o chestiune foarte interesanta legata de unele filtre de aer, in special din burete, dar este doar o idee tangenta la subiectul de aici asa ca o vom aborda separat in alta parte.
Salut Sebastian stii ca ne-am intalnit la Indemanare auto 2012 (eu sunt cel cu ursu rosu). Crezi ca am putea face un test din asta comparativ cu inainte si dupa montarea serpilor? Sa mai spulberam/comfirmam un mit.
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
Re: Mythbusters 1 - filtre de aer
Quote:
Originally Posted by coco_stancu
Salut Sebastian stii ca ne-am intalnit la Indemanare auto 2012 (eu sunt cel cu ursu rosu). Crezi ca am putea face un test din asta comparativ cu inainte si dupa montarea serpilor? Sa mai spulberam/comfirmam un mit.
Daca ar fi fost ca o schimbare de soft inlouirea acestei parti de evacuare iti puteam face o oferta buna. Plateai o testare si iti facem doua. Una cu stock si alta modificat, insa schimbarea evacuarii este altceva.
Noi am testat stim care este comportamentul insa nu e locul potrivit pentru a discuta de evacuare la admisii.