Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Racing Code

Reply
 
Thread Tools
Old 10-04-14, 18:27   #61
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Galrie de evacuare...

Pentru a avea o versiune ieftina de instalare a turbinei s-a ales uitilizarea galeriei de evacuare originala.
Initial au fost inversate cele doua piese ale galeriei de evacurare , stinga a trecut in drapta iar apoi au fost rasucite insa simetria nu era perfecta si etansarea intre chiulasa si galeria de evacuare era precara, chiar erau descentare gaurile chiulasei fata de cele ale galeriei.
O galerie de evacuare din inox, intodeauna inferioara calitativ celei de fonta costa asa:
- ebay 200-450 Euro de proveneinta ... din inox
- Top Gear 650 Euro din inox
Solutia IEFTINA era reutilizarea galeriei originale.
Pentru a face functionala solutia si corecta era necesar sa se reaseze galeriile astfel incat sa fie corespondenta la gauri si sa etanseze.
Galeriile de fonta au fost taiate si repozitionate inversand parti intre ele.
Fiecare pereche de trei cilindri s-a asezat pe chiulasa in pozitia normala de lucru , ca la o masina stoc, iar partile taiate in lung au fost intoare si inversate intre ele.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140409_125254.jpg
Views:	172
Size:	205.6 KB
ID:	2969676   Click image for larger version

Name:	20140409_125237.jpg
Views:	121
Size:	204.4 KB
ID:	2969677   Click image for larger version

Name:	20140409_125228.jpg
Views:	131
Size:	214.2 KB
ID:	2969678  

__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 10-04-14, 19:23   #62
dudaionescu

Stage 3
 
dudaionescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 123
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Uniformizarea pulsurilor undelor de evacuare dadea un rezultat mai de proasta calitate si performanta cu o galerie de tip equal length de inox?
dudaionescu is offline   Reply With Quote
Old 10-04-14, 21:44   #63
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

In mod cert utilizarea fontei la galeriile de evacuare de turbo este una din cele mai fericite solutii insa atunci cand vrei ceva customizat si vrei sa construiesti asa cum crezi e mult mai la indemana sa faci un set de galerii dintr-un material mai simplu maleabil, inox, inconel...
La acet tip de motor cu ordinea lui de aprindere ar merge si o galerie triflux dar nu gasesti turbine de genul asta, iar multi simplifica si recurg la un twin nu foarte fericit datorita ordinii de apindere, dar functional pana la urma.
Chiar plecand de la cateva cunoscute si ceva experienta curgerea gazelor, termodinamica este greu de anticipat faca simulari pertinente sau teste fizice temeinic realizate.

In cazul acestui proiect trebuie inteles din start ca este o abordare care nu vizeaza inalta performanta, este doar pentru placere si un mic castig la antrenare sau cativa caluti in plus nu fac diferenta, iar masina nu o sa primeasca o setare maxima pe solutia mecanica existenta.
Probabil s-ar putea obtine la limita (injectoarele fiind limita) o putere de aproape 300HP. Totusi 220-240 sunt o valoare care atunci cand te afli la volan iti poate aduce zambetul pe buze si placerea de a conduce, mai ales ca vorbim de valori reale, corect masurate si nu cai putere umflati cu pompa.
Dar chiar daca nu dorim sa stoarcem toti caii putere asta nu insemna ca nu ne concetram asupra bunei functionari, iar pentru a fi siguri de tot cand se efectueaza setarea pe langa AFR, presiune, detonatii ... monitorizam si EGT mai ales ca pana si galeriile originale aveau loc pentru astfel de sonde. Noi am modificat unul din porturile originale astfel incat sa putem atasa propria sonda EGT profesionala.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140409_125010.jpg
Views:	102
Size:	251.1 KB
ID:	2969833   Click image for larger version

Name:	20140409_125014.jpg
Views:	115
Size:	204.7 KB
ID:	2969834   Click image for larger version

Name:	20140409_125205.jpg
Views:	105
Size:	275.7 KB
ID:	2969835  

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 14-04-14, 19:29   #64
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Asa cum este normal trebuia si testat, iar cum regina testelor este testul dyno, masina afost supusa unor teste speciale:
- simulare reala
- testare putere & cuplu
- testare la punct de turatie constanta s-a testat la turatie de cuplu maxim si la turatie de putere maxima
- anduranta in sarcini mari.
Parte din aceste teste sunt considerate profesionale si multe aparate de tip dinamometru nu le pot efectua.
A trecut testul.
S-a mers pana la cca. 270HP dar s-a pastrat pentru ecu stock setarea cu putere ceva mai mica.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	20140414_113658.jpg
Views:	201
Size:	239.8 KB
ID:	2971576   Click image for larger version

Name:	20140414_113703.jpg
Views:	206
Size:	220.6 KB
ID:	2971577   Click image for larger version

Name:	20140414_113717.jpg
Views:	296
Size:	218.5 KB
ID:	2971578  


Last edited by SEBASTIAN; 15-12-14 at 22:35.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 07-11-14, 18:57   #65
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Aceasta masina este candidatul ideal pentru o electronica aditionala.
Cred ca aceasta ar fi cea mai buna solutie de dezvoltare.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-15, 21:24   #66
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Nu trebuie sa mai dureze mult pana este gata de setare pe dyno.
Electronica care este in curs de montaj este un Dastek cu doua programe.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 23-02-15, 22:42   #67
dudaionescu

Stage 3
 
dudaionescu's Avatar
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 123
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Nu cred Ai ales Unichip? Sa nu audă Alex
Btw am văzut alambicul la Florin īn ogradă, cine īl face, Lavorare?
dudaionescu is offline   Reply With Quote
Old 24-02-15, 06:37   #68
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Pentru astefel de modele la care electronica nu este adaptiva Unichipul poate sa fie o solutie corecta si mult mai ieftina decat altele.
Nu stiu cine lucreaza la ea, eu cu Florin am discutat si in principiu nu sunt chestiuni mecanice de facut ci electrice de legat firele corect.
Noi inca nu avem pe cineva la noi care sa faca electrica asa ca am apelat la cineva cu experianta. Sper in cateva zile sa fie masina la sediu, sa o pot seta si sa o duc sa-i fac apoi ce mai e de facut, in principiu frane...

Last edited by SEBASTIAN; 05-03-15 at 16:48.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 05-03-15, 17:04   #69
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default BMW 325iTRC(E30) low budget

Este foarte interesant sa experimentezi solutiile de pe piata si sa poti aprecia cu propriile simturi realitatea, din perspectiva clientului.
Faptul ca Racing Code nu face experimente pe masinile clientilor ci pe cele proprii este un mare atu si obtine experienta care nu este vreodata in detrimentul clientului.
Fara sa vreau sa ma dau mare cred ca am cea mai mare experienta traita in lumea tuningului in ce priveste diverse servicii oferite pe piata:
- chiptuning - gestiune electronica Aspad, TCM turbo, ELCA, Doc, SKN, Mastertuner...
- furnizori de piese: Racing Nick, Pit Stop, C&C, SRZ, Colina...
- esapamente: Stelco, Top Gear, Pilot, Borla...
- mecanici/ serviceuri ...
- dyno: Mastertuner, Exelixis, Autovit.
Traind aceste experiente ma consider mai bogat si imi este foarte usor sa il vad pe fiecare la locul lui, iar cand am un client sa stiu cu sa procedez sa nu ii lezez interesul.

Last edited by SEBASTIAN; 24-04-15 at 22:30.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-05-15, 09:57   #70
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Proiect in conservare!
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 24-05-15, 11:35   #71
scrisit

Stage 5
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 560
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Cum asa?
scrisit is offline   Reply With Quote
Old 25-05-15, 17:56   #72
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Exista alte prioritati in acest moment.
Dupa ce vor fi gata alte proiecte ii vine randul sa avanseze.
Pentru electronica sunt perfect lamurit iar solutia clara este standalone.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 25-05-15, 18:50   #73
scrisit

Stage 5
 
Join Date: Jul 2012
Posts: 560
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Deci nu se renunta la proiect. Asteptam continuarea.
scrisit is offline   Reply With Quote
Old 25-05-15, 20:13   #74
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Clar nu, e o problema de o luna sau putin mai mult.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 26-05-15, 10:54   #75
ivan_ovidiu

Stage 4
 
ivan_ovidiu's Avatar
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 196
Default Re: BMW 325iTRC(E30) low budget

Salut. Cum rezista sudurile alea de pe galerie pana acum ? Cu ce electrozi s-a sudat ?
ivan_ovidiu is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -