22-11-12, 19:37
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Jante SH 17.
215/45/17 spate
205/40/17 fata
|
|
|
22-11-12, 20:31
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Inca o zi si il vedem la treaba
|
|
|
23-11-12, 06:49
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
frumos proiect.
le ce usor este un e30, cu 220 hp/350 nm masina chiar alearga bine bine.
|
|
|
23-11-12, 08:34
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
Inca o zi si il vedem la treaba
|
Din pacate nu cu toate temele facute.
Anvelopele sunt foarte vechi peste 10 ani si geometria este nefacuta.
Fiind prima iesire aflam ce trebuie pus la punct daca tin suportii de motor, cutie ambreiajul...
Quote:
Originally Posted by TURBOSS
frumos proiect.
le ce usor este un e30, cu 220 hp/350 nm masina chiar alearga bine bine.
|
Masina nu este foarte usoara dar comparativ cu ceea ce este nou 1200kg e ok si in plus cu mine la volan sarim de 1300Kg ca sa nu vorbim daca ii mai fac si plinul.
Da se misca foarte bine, din pacate este o mica problema de aderenta acum.
Atentie aceasta este putere reala masurata si afisata corect de un dyno care nu minte, sunt 220cp adevarati.
https://www.facebook.com/video/video.php?v=3344499871695
Last edited by SEBASTIAN; 23-11-12 at 08:43.
|
|
|
25-11-12, 17:49
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Motorul merge!
Acum sa vedem si restul cand o sa se ridice la aceeasi valoare.
Un mic filmulet de astazi: https://www.facebook.com/photo.php?v=...9¬if_t=like
|
|
|
09-12-12, 05:48
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Asa cum am spus usor, usor punem la punct si restul.
Acum masina a intrat pe partea de rigidizare si tren de rulare unde deja am rezolvat cateva puncte.
- rigidizare la capatul lonjeroanelor fata in zona unde se termina cutia de viteze, zona in care forta si torsiunea imprimata de cardan sunt mari, aparent nu exista probleme insa acolo caroseria lucreaza.
- rigidizare intre oalele amortizoarelor fata, motorul greu si suspensia fac ca sa exista miscari.
- rigidizare intre oalele amortizoarelor spare unde solicitarile desi e tractiune spate sunt mai modeste.
Au fost date cateva bucse jos, s-au facu pregatiri pentru altele astfel incat vor fi inlocuite in mare parte cu buce de poliuretan si cu unibal.
Pentru suspensie nu exista buget dar sunt prevazute cateva imbunatatiri.
|
|
|
10-12-12, 12:27
|
#22
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
ECU de E36 ar fi mai deștept? īn sensul, să luați un ecu de e36 6 pistoane și să-i rescrieți total soft-ul, īn ideea că unul de E36 nu ar fi prea scump, fiind pe toate drumurile pe la dezmembrări. sau un piggy-back, poate? unul low cost gen Dastek. găsisem unul aici pe 4tuning cu 350 de lei, și nici pe ebay nu sunt prea scumpe.
nu mă pricep deloc la electronică auto, doar am īntrebat, și am sugerat ceva variante ieftine, fiind un proiect low budget.
īn configurația actuală, ar ajuta īn vreun fel putere de calcul ceva mai mare ? dacă da, cum ?
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
10-12-12, 22:18
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Asa este electronica ce echipeaza E36 in 6 cilindri este mai performanta, lucrand altfel.
Pentru uilizarea ei este necesara schimbarea intregii instalatii electrice si montarea unor piese suplimentare.
Farmecul lui E30 este siplitatea lui, iar cu ECU actual fnctioneaza foarte bine, de ce as strica asta sa fac altceva? Daca ar fi nefunctional as intelege efortul.
|
|
|
11-12-12, 09:59
|
#24
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Quote:
Originally Posted by Bong
īn configurația actuală, ar ajuta īn vreun fel putere de calcul ceva mai mare ? dacă da, cum ?
|
referindu-mă desigur la ecu de e36 sau un piggyback ieftin SH gen dastek sau alte invenții . īmi pare rău că insist, dar mi-ai răspuns doar la prima parte a post-ului, cānd defapt la īntrebarea asta vroiam un răspuns, fiind pasionat de domeniu, dar avānd cunoștiințe limitate (īn electronică auto).
și...dacă nu ar ajuta īn configurația actuală, cam īn ce punct ar fi utilă schimbarea ?
Last edited by Bong; 11-12-12 at 10:01.
|
|
|
11-12-12, 17:37
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Cu siguranta solutia de a monta o instalatie de e36 este o solutie mai buna dar tot un fel de carpeala este.
Unichip nu este util electronica de serie a acestui model poate fi setata cu sculele pe care le avem online lafel ca un stand alone si cea de e36 poate fi setata lafel avand cateva accesorii necesare bunei functionari in plus.
Faptul ca e30 nu are un debitmetru de mare capacitate, senzor de pozitie a clapetei de acceleratie si senzor de presiune sunt un impediment dar masina functioneaza foarte bine in plaja de lucru a debitmetului apoi matematic.
Un stan alone este de preferat dar unul bun depaseste valoarea automobilului.
Orciand vrei sa faci un proiect serios si ai nevoie de interventii serioase de setari profesioniste nelimitate este de preferat stand alone, despre celelalte variante cu ecu aditional care minte intrarile si iesirile... noi spunem mai bine nu.
|
|
|
01-03-13, 06:57
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Masina primeste cateva ajustari la aripi deoarece au fost montate jantele cu anvelope pe 17.
|
|
|
25-03-13, 21:30
|
#27
|
Stage 4
Join Date: Mar 2009
Posts: 265
Member of: [BMW]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
noutati?
|
|
|
25-03-13, 21:42
|
#28
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
iar mă bag īn seamă cu electronica. la un proiect mai...low budget precum cel de față,ar merita un ECU stand-alone Megasquirt ? am găsit pe ebay MS2 asamblat pe la 280 de lire... și un gotech pe la 260. (ambele noi)
Last edited by Bong; 25-03-13 at 21:55.
|
|
|
26-03-13, 04:27
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Consideram ca sunt solutii de compromis si decat sa facem o investitie in ele care pe langa a fi cumparate necesita montaj, setare senzori aditionali ridicand astfel costul la peste 1000Euro, pentru buget redus preferam o simpla setare in ECU original.
O astfel de setare are un pret special si este 250 Euro inclusiv dyno.
|
|
|
26-03-13, 11:24
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Pierdere putere BMW E46 320d 150 cai
Se observa rezultatul!
Nu ai avut parte pana acum de o abordare profesionista.
|
|
|
|
|