26-03-13, 16:45
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
|
|
|
13-04-13, 02:16
|
#32
|
Stage 2
Join Date: Jan 2013
Posts: 36
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Am ramas uimit de ceea ce ai facut .. felicitari ! esti un nici nu gasesc cuvantul potrivit.. geniu cred ca as putea zice..Felicitari inca o data.
|
|
|
14-04-13, 15:22
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Multumesc, nu e mare lucru dar am vrut sa arat ca se poate si cu bani mai putini.
|
|
|
20-04-13, 07:03
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Aripile au fost si ele gata.
S-au facut evazari foarte discrete si acum totul e vopsit.
Urmeaza un alt set de jante si capote de fibra.
|
|
|
20-04-13, 21:47
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Probabil ca din imagini se vede ca sortul de pe spate, lateral si locasul de roata de rezerva sunt lipsa la inventar.
Ma gandesc la o solutie si pentru fata.
|
|
|
28-04-13, 19:47
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Masina urmeaza sa intre la o usoara cura de slabit.
Mai exact capote fata pate de fibra.
|
|
|
30-04-13, 04:58
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Capotele sunt pe masina, dar mai sunt de fcut ajustari apoi trebuiesc, vopsite, infoliate...
|
|
|
30-04-13, 11:08
|
#38
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
o casetă de direcție de E36 ? sau ar trebui să meargă īn linie dreaptă ?
|
|
|
30-04-13, 21:49
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Da este o varianta directia, caseta si pompa de E36. Clar este o evolutie, dar te rog sa ma crezi ca directia mecanica fara servo pe E30 este ceva foarte placut. Simti ca o conduci si te solicita.
O masina atat de veche este cu handicap pe pista insa placerea pe care o ofera este de neegalat.
|
|
|
01-05-13, 08:54
|
#40
|
Suzuki Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Da este o varianta directia, caseta si pompa de E36. Clar este o evolutie, dar te rog sa ma crezi ca directia mecanica fara servo pe E30 este ceva foarte placut. Simti ca o conduci si te solicita.
O masina atat de veche este cu handicap pe pista insa placerea pe care o ofera este de neegalat.
|
păi fix īn ideea de circuit mă refeream. nu mai țin minte exact care, ori caseta de e36 ori cea de Z3 se pupa la fix pe urs dar avea mai puține ture. ne mai ținānd minte nici pe unde am citit (parcă pe topic-ul lui Santos), nici de la care mașină e, nu am cum, implicit, nici să-ți spun dacă era pentru servo sau fără servo...dar ai prins ideea, și care ar fi beneficiul.
__________________
If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
Last edited by Bong; 01-05-13 at 08:58.
|
|
|
01-05-13, 09:47
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Ce spui tu este foarte interesant si probabil util.
As aprecia si daca inforamatiile ar fi complete si de o acuratete ireprosabila, nu atat pentru mine, cat pentru altii care urmaresc topicul si poate ca vor "fure" idei. Pana la urma si topicul asta este o sursa de inspiratie deschisa la un nivel accesibil.
Caseta despre care vorbesti este de E36, dar din puctul meu de vedere are un mic neajuns, este servodirectie hidraulica ce necesita pompa, antrenata mecanic sau electric, in timp ce eu incerc sa simplific, folosind caseta mecanica, pur mecanica care ofera un feedback de neegalat chiar daca e putin mai incomoda si chiar incurca in sicane. Te solicita maxim dar iti ofera o senzatie unica la condus, iar aceasta este o masina mai mult pentru placere decat pentru performanta.
|
|
|
01-05-13, 23:24
|
#42
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 5,101
Member of: [2 Roti] [PEUGEOT]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Eu credeam ca performanta = placere...
|
|
|
02-05-13, 06:05
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Nu intotdeauna e asa cum spui.
De multe ori performanta cere sacrificii.
|
|
|
16-05-13, 22:36
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Putina cura de slabire.
|
|
|
13-06-13, 16:06
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: BMW 325iTRC(E30) low budget
Vechiul debitmetru s-a imbolnavit asa ca am comandat altul.
Asteptam sa vina!
|
|
|
|
|