Am sa va atasez un grafic al unui STI cu motor stoc si accesorii schimbate.
Motorul este EJ20 cu interne de serie.
Modificari motor: bujii HKS, admisie HKS, evacuare complet inlocuita cu galeri Supersprint si traseu Invidia, Aprindere HKS, NBC Racing Code , Turbo HKS GT28, interculer in bot...
Dupa aceasta modificare unde se observa baloarea maxima de cuplu si de putere, am hotarat liniarizarea acestor curbe. Valorile de varf nu sunt crescute insa masina functioneaza cu un alt palier de putere.
Se obtinea un varf de cuplu la 5300rpm dupa care scadea, apoi puterea la 6600 scadea si ea.
In noua setare pe programul sport(NBC-RacingCode permite doua programe) curba de putere sufera o modificare vizibila.
Masina mentinand valoare de varf pentru cca 800rpm si peste 335WBHP de la 5400 la peste 7500rpm, un palier foarte lung ce permite la schibare caderea in zona de eficienta maxima.
Am sa va pun si un grafic la un Evo9 absolut stoc, inaninte si dupa modificare.
Cred ca sunteti plicitisiti oricum de multe cuvinte si putine fapte.
Noi va oferim o imagine a realiatii: