Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - Oferte Extinse Firme > Firme Electronica Auto

Reply
 
Thread Tools
Old 27-04-09, 15:05   #16
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

scuza-ma dar nu pot sa ma abtin )) 200 cp auzi..
leonard is offline   Reply With Quote
Old 27-04-09, 20:59   #17
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Pentru 200cp trebuie sa faci mult mai mult cred ca ai scos asta dintr-un context.
Pot sa fac 200cp modificand si alte parti ale motorului.
Asa cum am sarit de 200cp folosind un motor de opel arhaic cu 150cp la baza, Cieloul meu de curse pot sa obtin si din 2000 16v de Mitsu.
Din soft putem pune in valoare modificarile, evacuare si filtru, iar la evacuare iti recomand teava in loc de catalizatoare si atat.
Cu poate astea resoftata bine si corect poti urca la peste 170cp.( Nu se poate 200cp asa de usor)
Va mai rog sa discutam direct nu sa subantelegem alte chestiuni.
__________________
Campionat National Circuit-Viteza 2016
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 00:32   #18
LAV77
Mitsubishi Driver

Stage 5
 
LAV77's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 389
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

"Nu va grabiti.
Noi setam greddy e-manage insa dorim sa dezvoltam pentru acest motor o varianta de 200cp fara turbo sau compresor.
Acum se testeaza cateva variante si dupa ce functioneaza un nr mare de km in diverse regimuri pe masini diferite putem discuta.
Kitul in principiu are sa includa filtru de aer sau admisie, evacuare completa si soft."

Sebastian a zis asta pe un alt forum.

Nu sunt idiot si mie mi se pare imposibil si nu visez sa dau 1000E si sa am maine 200 CP. Masina asta are 135 CP in talon si daca inmultim cu coeficientul pt tractiune fata se incadreaza in grupa de pana in 130 CP iar daca scoti macar 170, cum zici, fara nici macar azot pe ea cu jante si cauciucuri adecvate are foarte mari sanse la grupa ei.

Acum e 2009 nu mai e 2006 cand am scris celalalt post si putin imi pasa de garantia oferita de M-car. Vreau doar sa stiu cam la cati cai pot ajunge si cat trebuie sa investesc.

Iar citind ce ai scris mai sus nintr-o perioada in care ceilalti tuneri cu care am vorbit imi spunea sa fiu realist pt ca admisie, evacuare si soft mi-ar aduce maxim 160 (si a fost vorba la un moment dat si de schimbat axele cu came) evident ca eram curios de unde mai scoti 40 CP.
__________________

WSR
LAV77 is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 02:24   #19
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Costul pentru 200cp este mai mare de 1000euro.
Tot ce am scris atunci este perfect valabil in continuare.
Da se poate face aspirat motorul, insa trebuie sa modificam mai multe in varianta aspirata. Acolo unde ai citit nu era scris explicit totul.
Trebuie modificata chiulasa, eventual arborele motor si axa cu came. Volanta trebuie schimbata si in rest o evacuare f libera cu o admisie directa si soft sunt suficiente.
Modificarea de chiulasa e scumpa dar cea de viblochen mai scumpa.
Doar din soft castiga destul de mult, acest motor permite asta. Unele operatii se fac peste hotare.
Nu cunoasc ce fac alti tuneri din soft pe motorul asta, dar stiu ce am facut noi in mod uzual, desi e greu de dat raspuns exact pt ca fiecare motor se face custom.
Daca vrei perfromante bune e bine sa umbli la mai mult decat motor, asa cum spui la roti, ambreiaj si eventual rapoarte de transmisie dar si la greutate.
Oricand doresti putem sa facem ce trebuie acestui motor si daca vrei sa montezi turbo sau compresor ti-l putem seta.

Last edited by LEGAL RACING; 28-04-09 at 02:37.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 16:07   #20
negoitacata
2 Roti

Stage 5
 
negoitacata's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 1,727
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[Opel]
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Quote:
Originally Posted by LEGAL RACING View Post
Costul pentru 200cp este mai mare de 1000euro.
Tot ce am scris atunci este perfect valabil in continuare.
Da se poate face aspirat motorul, insa trebuie sa modificam mai multe in varianta aspirata. Acolo unde ai citit nu era scris explicit totul.
Trebuie modificata chiulasa, eventual arborele motor si axa cu came. Volanta trebuie schimbata si in rest o evacuare f libera cu o admisie directa si soft sunt suficiente.
Modificarea de chiulasa e scumpa dar cea de viblochen mai scumpa.
Doar din soft castiga destul de mult, acest motor permite asta. Unele operatii se fac peste hotare.
Nu cunoasc ce fac alti tuneri din soft pe motorul asta, dar stiu ce am facut noi in mod uzual, desi e greu de dat raspuns exact pt ca fiecare motor se face custom.
Daca vrei perfromante bune e bine sa umbli la mai mult decat motor, asa cum spui la roti, ambreiaj si eventual rapoarte de transmisie dar si la greutate.
Oricand doresti putem sa facem ce trebuie acestui motor si daca vrei sa montezi turbo sau compresor ti-l putem seta.
Am tot auzit de Cielo...si l-am vzt in cateva filmulete..tare masina.....ati plecat ca baza de la 150cp......cam ce putere are(avea) motoru???
negoitacata is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 19:20   #21
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Initial am folosit un motor c20xe de pe un Opel Kadet GSI 16v.
Puterea declarata pentru motor era 110kw deci 150cp, nu stiu cat era de reala dar dupa cum mergea cred ca in acea zona de putere era.
Ulterior a fost urcata masina cu cateva mici interventii la 180cp, apoi upgradata pana la cca 240cp, nemasurati stintific.
La aceasta putere a mers cel mai mult si a functionat 3 ani plini de curse ajutandu-ma sa castig nonstop cursele de 1000m.
Apoi s-a schimbat propietarul si eu am configurat masina la 270cp dar era o problema de a pune puterea jos si nu pt ca era asa de mare ci pt ca pleca de la 5500rpm pana acolo fiind nefolosibila. Urca la 8500 dar SEI a reusit sa intoarca cuzinetii la peste 10000rpm in cursa de la Casa Poporului.
Acum e echiapata tot cu acel motor dar cu turbo si urmeaza intr-o luna doua sa fie din nou pe strada dupa setare.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 19:33   #22
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

poti spune ce retzeta ai avut ptr 240 /270 cp??
leonard is offline   Reply With Quote
Old 28-04-09, 19:35   #23
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Nu nu vreau sa divulg reteta dar daca cineva doreste sa faca o astfel de masina cu noi o putem face, chiar mai buna acum. Costurile insa sunt destul de ridicate.
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 06-05-09, 21:09   #24
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Sa revenim la un evo...
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	24042009269.jpg
Views:	158
Size:	353.6 KB
ID:	905775  
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 07-05-09, 07:01   #25
LEGAL RACING

Stage 3
 
LEGAL RACING's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 157
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Am sa pun si un filmulet dar nu e prea reusit insa va veti face idee de cum merge:
https://www.youtube.com/watch?v=5UcC8coopak
LEGAL RACING is offline   Reply With Quote
Old 27-05-09, 10:04   #26
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

https://vimeo.com/4832373

https://vimeo.com/4850644?pg=embed&sec=

Masini setate de Racing Code in competitiile de luna asta.
tase_astra is offline   Reply With Quote
Old 29-05-09, 12:21   #28
MauS

Stage 5
 
MauS's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,375
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Mitsubishi]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

Filme de la Constanta, 23.05.2009, masina a fost setata la Racing Code:

vs BMW 335i:
https://www.youtube.com/watch?v=5V0WgslA9Yc

Finala la grupa G:
https://www.youtube.com/watch?v=npbN3Pw-4Co
__________________
MauS is offline   Reply With Quote
Old 01-06-09, 00:06   #29
fastcarjunkye

Stage 1
 
fastcarjunkye's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 11
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

https://www.youtube.com/watch?v=Cf_1roNAVVo
Capatana VS Ducu
Un film vechi insa...
In continuare se pare ca Capatana are recordul pntru cel mai puternic evo9 cu interne, turbina si injectoare de serie.
fastcarjunkye is offline   Reply With Quote
Old 18-08-09, 17:26   #30
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: RACING CODE subaru&mitsubishi

In acest moment sunt pe strazi mai multe evouri modificate de RacingCode cu interne schimbate si toate functioneaza excelent avand performante remarcabile, desi nu apar in cursele mediatizate pe net.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Reply
Thread Tools


- Copyright 2024 4Tuning -