30-10-10, 00:05
|
#46
|
 Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
|
Re: Evacuari sport inox custom made
cei doi "reparatori" astia cum ii numesti ce vrea sa insemne?
E o rusine sa muncesti sau ce? Erau niste ocnasi, niste agricultori luati de la sapa si pusi la sudura, sau ce sa inteleg?
Detaliaza un pic ce vor sa insemne ghilimele alea si catalogarea in "reparatori" a unor angajati ai societatii comerciale Pilot din Bucuresti (denumita popular "Borla"), care presteaza de ceva timp in domeniu asta cu rezultate mai mult decit satisfacatoare.
Ca o perceptie personala,il cunosc pe Razvan inca de la inceputuri cind lucra la garajul de pe Sos Pantelimon linga INCERC.
Am beneficiat atunci de serviciile lui la doua masini personale, un E30 cu motor M30 de 2.8 si un golf 3 VR6, am fost foarte multumit de lucrare chiar si la standardele de acum.
Pe linga mine multi altii, ex pt cine stie: DGH, TXA, SJL, DSD, JOY,DRA si etc, absolut toata lumea pasionata de fenomenul asta se ducea si inca se duce la "
Borla"
Daca cineva crede ca nu e asa si se facea treaba mai buna in alta parte sa ma contrazica!
De atunci si pina in prezent nu am auzit pe nimeni ca ar fi facut treaba proasta sa sa fi luat pe cineva in batjocura.
Last edited by WRT-SHARK; 30-10-10 at 00:07.
|
|
|
31-10-10, 15:30
|
#47
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,947
|
Re: Evacuari sport inox custom made
cat ma costa o evacuare completa pentru un e39 ? ceva asemanator cu cea din poza ! Masina are evacuarea stock de 520 d !
Lasa-mi un nr te telefon ceva .... !
|
|
|
05-11-10, 15:08
|
#48
|
CITROEN Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by WRT-SHARK
cei doi "reparatori" astia cum ii numesti ce vrea sa insemne?
E o rusine sa muncesti sau ce? Erau niste ocnasi, niste agricultori luati de la sapa si pusi la sudura, sau ce sa inteleg?
Detaliaza un pic ce vor sa insemne ghilimele alea si catalogarea in "reparatori" a unor angajati ai societatii comerciale Pilot din Bucuresti (denumita popular "Borla"), care presteaza de ceva timp in domeniu asta cu rezultate mai mult decit satisfacatoare.
De atunci si pina in prezent nu am auzit pe nimeni ca ar fi facut treaba proasta sa sa fi luat pe cineva in batjocura.
|
Nu este batjocura si nici nu vreau sa ponegresc numele Pilot. Si ma refeream la cei din Pitesti . Intamplator muncesc de la 18 ani intr-un domeniu mai......urat...nu stau sa detaliez , asa ca pot spune cu mana pe inima ca muca nu este o rusine , indiferent de domeniul de activitate . Numai un cretin care nu a muncit in viata lui si a luat totul "de-a gata" si stramba din nas cand il vede pe un om ca munceste din greu pentru banii lui , poate spune acest lucru . Am punctat numai lipsa de respect , nu am contestat profesionalismul , intelegi ? Sesizezi diferenta ? In plus de asta , atata timp cat atitudinea este cea care este si acum , pentru mine , cei doi nu vor fi decat "reparatori" nu profesionisti si acest lucru , din pacate , este valabil la nivel de tara . Am avut destule situatii in care am avut nevoie de serviciile unei firme auto sau unui mecanic auto pentru diverse imbunatatiri sau reparatii la masina care am avut-o inainte si la cea care o am acum....la cei la care am gasit acea dovada de profesionalism apelez si acum , la cei la care nu am gasit i-am ocolit si atunci si ii ocolesc in continuare . Nu vorbesc de tuning pentru ca nu am puterea financiara necesara sa fac asa ceva si nici experienta altora , dar cand vorbim de starea tehnica a masinii , pe care o vreau ireprosabila , nu ma uit nici la bani nici la timpul pierdut . Cu o singura conditie : respectul fata de clientul care iti solicita serviciile , indiferent de haina sau masina , cu atat mai mult cu cat cel care te solicita te respecta primul pentru meseria pe care o ai - nu cred ca e la indemana oricui sa fie mecanic auto , mai ales unul bun la o firma renumita .
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
|
|
|
08-11-10, 21:25
|
#49
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 414
|
Re: Evacuari sport inox custom made
cat ma costa si pe mine la un e60 diesel montarea de esapament quad?
|
|
|
19-11-10, 13:56
|
#50
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
|
Re: Evacuari sport inox custom made
la un Rover 45 diesel , inlocuiti racord flexibil ?
aveti racord flexibil sau vin eu cu el ?
|
|
|
22-11-10, 20:11
|
#51
|
Stage 2
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
|
Re: Evacuari sport inox custom made
pt un fiat coupe 16vt un traseu complet(exclus serpisori) din teava doar cu finala un pret se poate?
|
|
|
02-12-10, 09:55
|
#52
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Ce model de galrii de evacuare recomandati pentru motorul de Logan 1.6mpi, cod k7m.
Ce dimensiuni are si ce pret?
|
Pentru serpisori, versiunea cea mai sport este realizata in varianta 4-2-1, cu pornire pe diametru de 38mm pt fiecare piston, unire in 2 tevi de 45 si apoi intr-una de 50 mm. Cotele de interior sunt mai mici cu 3mm, teava avand grosimea de 1,5
In aceasta varianta se castiga un cuplu foarte bun in plaja 2000-4000 rpm, viteza maxima creste cu cca 10 km. Puterea castigata este resimtita pe intreg intervalul de turatie.
La masina din referinta s-a mers cu cele 2 de 45 ceva mai lung, masina avand resoftare si ceva modificari la motor.
Varianta 4-1 cu colector ajuta la viteza mare, insa n-are aceeasi eficienta pe turatii mici.
Nu sunt disponibile inca masuratori dyno.
|
|
|
02-12-10, 10:01
|
#53
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Sistemul de esapament cat-back este recomandat a se pune in varianta de fi50 mm, pentru continuitate si mentinere randament.
Sistemul include toba intermediara + toba finala, avand tubulatura aferenta inclusa.
|
|
|
02-12-10, 10:08
|
#54
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by rearhorse
la un Rover 45 diesel , inlocuiti racord flexibil ?
aveti racord flexibil sau vin eu cu el ?
|
Avem racordul flexibil. Este 45x200, montajul dureaza cca 30 min.
programare inainte.
|
|
|
02-12-10, 10:57
|
#55
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by adamitza2005
cat ma costa si pe mine la un e60 diesel montarea de esapament quad?
|
Sunt 2 variante pentru evacuare dual la E60: cu tobe finale stg-dreapta sau direct cu teava si ornamente. Recomandat cu tobe, pt ca altfel pierzi cuplu pe turatii joase.
Cu tobe Borla si ornamente duble lucrarea costa 1400-1600 lei, in functie de tipsurile alese (TVA si montaj inclus). preturile valabile si la Pit si Buc
|
|
|
03-12-10, 08:23
|
#56
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 137
Member of: [4Rally]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Evacuare inclusiv cu catalizator pentru dacia logan 1.6 8V, ?
|
|
|
03-12-10, 11:46
|
#57
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by cosminpilot
Pentru serpisori, versiunea cea mai sport este realizata in varianta 4-2-1, cu pornire pe diametru de 38mm pt fiecare piston, unire in 2 tevi de 45 si apoi intr-una de 50 mm. Cotele de interior sunt mai mici cu 3mm, teava avand grosimea de 1,5
In aceasta varianta se castiga un cuplu foarte bun in plaja 2000-4000 rpm, viteza maxima creste cu cca 10 km. Puterea castigata este resimtita pe intreg intervalul de turatie.
La masina din referinta s-a mers cu cele 2 de 45 ceva mai lung, masina avand resoftare si ceva modificari la motor.
Varianta 4-1 cu colector ajuta la viteza mare, insa n-are aceeasi eficienta pe turatii mici.
Nu sunt disponibile inca masuratori dyno.
|
Cuplu se simte f bine si in ture mari.De ex in a4a la 4000-4500rpm daca o calc pleaca bine de tot.
|
|
|
03-12-10, 16:18
|
#58
|
 Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by SorinT
Evacuare inclusiv cu catalizator pentru dacia logan 1.6 8V, ?
|
cat-back-ul este cel prezentat mai sus pe fi50. Costa cca 750 lei + ornamentul final + montaj
Pentru catalizator metalic sport ai varianta sport de la Magnaflow, cu monolit metalic permitivitate 200 la 540 lei (e in promo, ca normal costa 630) + montaj. codul este 59955
Mai sunt mai ieftini dar cu permitivitate mica si nu te ajuta prea mult.
|
|
|
03-01-11, 19:24
|
#59
|
Seat Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of: [SEAT]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Buna seara,
m-ar interesa o evacuare, dubla, cap coada+serpisori(daca se poate) ptr. un seat Leon 1P, FR, 147kw, stock.
Ce diametru ati recomanda si care ar fi costurile ptr. produsul final?
Multumesc!
Bogdan.
|
|
|
05-01-11, 22:16
|
#60
|
Seat Driver
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of: [SEAT]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by BOGY26
Buna seara,
m-ar interesa o evacuare, dubla, cap coada+serpisori(daca se poate) ptr. un seat Leon 1P, FR, 147kw, stock.
Ce diametru ati recomanda si care ar fi costurile ptr. produsul final?
Multumesc!
Bogdan.
|
va rog sa imi spune-ti si ptr. o evacaure catback, tot dubla, cu teava de 63mm.
Multumesc!
|
|
|
|
|