Go Back   Forum 4Tuning > AUTO COMERCIAL > Bazar AUTO - Oferte Extinse Firme > Firme Piese Tuning

Reply
 
Thread Tools
Old 29-10-10, 23:05   #46
WRT-SHARK

Stage 5
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 721
Default Re: Evacuari sport inox custom made

cei doi "reparatori" astia cum ii numesti ce vrea sa insemne?
E o rusine sa muncesti sau ce? Erau niste ocnasi, niste agricultori luati de la sapa si pusi la sudura, sau ce sa inteleg?
Detaliaza un pic ce vor sa insemne ghilimele alea si catalogarea in "reparatori" a unor angajati ai societatii comerciale Pilot din Bucuresti (denumita popular "Borla"), care presteaza de ceva timp in domeniu asta cu rezultate mai mult decit satisfacatoare.
Ca o perceptie personala,il cunosc pe Razvan inca de la inceputuri cind lucra la garajul de pe Sos Pantelimon linga INCERC.
Am beneficiat atunci de serviciile lui la doua masini personale, un E30 cu motor M30 de 2.8 si un golf 3 VR6, am fost foarte multumit de lucrare chiar si la standardele de acum.
Pe linga mine multi altii, ex pt cine stie: DGH, TXA, SJL, DSD, JOY,DRA si etc, absolut toata lumea pasionata de fenomenul asta se ducea si inca se duce la "
Borla"
Daca cineva crede ca nu e asa si se facea treaba mai buna in alta parte sa ma contrazica!

De atunci si pina in prezent nu am auzit pe nimeni ca ar fi facut treaba proasta sa sa fi luat pe cineva in batjocura.

Last edited by WRT-SHARK; 29-10-10 at 23:07.
WRT-SHARK is offline   Reply With Quote
Old 31-10-10, 14:30   #47
crysty.bobok

Stage 5
 
crysty.bobok's Avatar
 
Join Date: Apr 2009
Posts: 3,948
Default Re: Evacuari sport inox custom made

cat ma costa o evacuare completa pentru un e39 ? ceva asemanator cu cea din poza ! Masina are evacuarea stock de 520 d !

Lasa-mi un nr te telefon ceva .... !
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Untitled-1-1.jpg
Views:	143
Size:	325.8 KB
ID:	1719167  
crysty.bobok is offline   Reply With Quote
Old 05-11-10, 14:08   #48
THUNDER77
CITROEN Driver

Stage 5
 
THUNDER77's Avatar
 
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,173
Member of:
[Freehand Design Usergroup]
[Colectionar Machete]
[4Rally]
[CITROEN]
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by WRT-SHARK View Post
cei doi "reparatori" astia cum ii numesti ce vrea sa insemne?
E o rusine sa muncesti sau ce? Erau niste ocnasi, niste agricultori luati de la sapa si pusi la sudura, sau ce sa inteleg?
Detaliaza un pic ce vor sa insemne ghilimele alea si catalogarea in "reparatori" a unor angajati ai societatii comerciale Pilot din Bucuresti (denumita popular "Borla"), care presteaza de ceva timp in domeniu asta cu rezultate mai mult decit satisfacatoare.
De atunci si pina in prezent nu am auzit pe nimeni ca ar fi facut treaba proasta sa sa fi luat pe cineva in batjocura.
Nu este batjocura si nici nu vreau sa ponegresc numele Pilot. Si ma refeream la cei din Pitesti . Intamplator muncesc de la 18 ani intr-un domeniu mai......urat...nu stau sa detaliez , asa ca pot spune cu mana pe inima ca muca nu este o rusine , indiferent de domeniul de activitate . Numai un cretin care nu a muncit in viata lui si a luat totul "de-a gata" si stramba din nas cand il vede pe un om ca munceste din greu pentru banii lui , poate spune acest lucru . Am punctat numai lipsa de respect , nu am contestat profesionalismul , intelegi ? Sesizezi diferenta ? In plus de asta , atata timp cat atitudinea este cea care este si acum , pentru mine , cei doi nu vor fi decat "reparatori" nu profesionisti si acest lucru , din pacate , este valabil la nivel de tara . Am avut destule situatii in care am avut nevoie de serviciile unei firme auto sau unui mecanic auto pentru diverse imbunatatiri sau reparatii la masina care am avut-o inainte si la cea care o am acum....la cei la care am gasit acea dovada de profesionalism apelez si acum , la cei la care nu am gasit i-am ocolit si atunci si ii ocolesc in continuare . Nu vorbesc de tuning pentru ca nu am puterea financiara necesara sa fac asa ceva si nici experienta altora , dar cand vorbim de starea tehnica a masinii , pe care o vreau ireprosabila , nu ma uit nici la bani nici la timpul pierdut . Cu o singura conditie : respectul fata de clientul care iti solicita serviciile , indiferent de haina sau masina , cu atat mai mult cu cat cel care te solicita te respecta primul pentru meseria pe care o ai - nu cred ca e la indemana oricui sa fie mecanic auto , mai ales unul bun la o firma renumita .
__________________

Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......


https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
THUNDER77 is offline   Reply With Quote
Old 08-11-10, 20:25   #49
adamitza2005

Stage 5
 
adamitza2005's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 414
Default Re: Evacuari sport inox custom made

cat ma costa si pe mine la un e60 diesel montarea de esapament quad?
adamitza2005 is offline   Reply With Quote
Old 19-11-10, 12:56   #50
rearhorse

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 330
Default Re: Evacuari sport inox custom made

la un Rover 45 diesel , inlocuiti racord flexibil ?

aveti racord flexibil sau vin eu cu el ?
rearhorse is offline   Reply With Quote
Old 22-11-10, 19:11   #51
ghostface

Stage 2
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 52
Default Re: Evacuari sport inox custom made

pt un fiat coupe 16vt un traseu complet(exclus serpisori) din teava doar cu finala un pret se poate?
ghostface is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 08:55   #52
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Ce model de galrii de evacuare recomandati pentru motorul de Logan 1.6mpi, cod k7m.
Ce dimensiuni are si ce pret?
Pentru serpisori, versiunea cea mai sport este realizata in varianta 4-2-1, cu pornire pe diametru de 38mm pt fiecare piston, unire in 2 tevi de 45 si apoi intr-una de 50 mm. Cotele de interior sunt mai mici cu 3mm, teava avand grosimea de 1,5
In aceasta varianta se castiga un cuplu foarte bun in plaja 2000-4000 rpm, viteza maxima creste cu cca 10 km. Puterea castigata este resimtita pe intreg intervalul de turatie.
La masina din referinta s-a mers cu cele 2 de 45 ceva mai lung, masina avand resoftare si ceva modificari la motor.

Varianta 4-1 cu colector ajuta la viteza mare, insa n-are aceeasi eficienta pe turatii mici.

Nu sunt disponibile inca masuratori dyno.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-Galerie421 by PILOT 1.JPG
Views:	95
Size:	2.68 MB
ID:	1765015   Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-Galerie421 by PILOT 2.JPG
Views:	175
Size:	2.69 MB
ID:	1765016   Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-Galerie421 by PILOT 7.JPG
Views:	87
Size:	2.34 MB
ID:	1765017  

Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-Galerie421 by PILOT 9.JPG
Views:	101
Size:	2.65 MB
ID:	1765018   Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-Galerie421 by PILOT 10.JPG
Views:	92
Size:	2.84 MB
ID:	1765019  
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 09:01   #53
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Sistemul de esapament cat-back este recomandat a se pune in varianta de fi50 mm, pentru continuitate si mentinere randament.
Sistemul include toba intermediara + toba finala, avand tubulatura aferenta inclusa.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	51889-TobaIntermLoganBorla50.jpg
Views:	73
Size:	388.6 KB
ID:	1765023   Click image for larger version

Name:	51990-TobaFinalaLoganBorla50.jpg
Views:	77
Size:	438.2 KB
ID:	1765024   Click image for larger version

Name:	DaciaLogan-TobaInoxBorla by PILOT 1.JPG
Views:	87
Size:	2.54 MB
ID:	1765025  

cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 09:08   #54
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by rearhorse View Post
la un Rover 45 diesel , inlocuiti racord flexibil ?

aveti racord flexibil sau vin eu cu el ?
Avem racordul flexibil. Este 45x200, montajul dureaza cca 30 min.
programare inainte.
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 02-12-10, 09:57   #55
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by adamitza2005 View Post
cat ma costa si pe mine la un e60 diesel montarea de esapament quad?
Sunt 2 variante pentru evacuare dual la E60: cu tobe finale stg-dreapta sau direct cu teava si ornamente. Recomandat cu tobe, pt ca altfel pierzi cuplu pe turatii joase.

Cu tobe Borla si ornamente duble lucrarea costa 1400-1600 lei, in functie de tipsurile alese (TVA si montaj inclus). preturile valabile si la Pit si Buc
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	BMW-5er dual By PILOT.JPG
Views:	86
Size:	1.89 MB
ID:	1765062   Click image for larger version

Name:	BMW5er-Hamman02.jpg
Views:	81
Size:	644.9 KB
ID:	1765063   Click image for larger version

Name:	BMW-M5dualEx01.JPG
Views:	88
Size:	1.95 MB
ID:	1765064  

cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 07:23   #56
SorinT

Stage 3
 
SorinT's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 137
Member of:
[4Rally]
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Evacuare inclusiv cu catalizator pentru dacia logan 1.6 8V, ?
SorinT is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 10:46   #57
al!n

Stage 4
 
al!n's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by cosminpilot View Post
Pentru serpisori, versiunea cea mai sport este realizata in varianta 4-2-1, cu pornire pe diametru de 38mm pt fiecare piston, unire in 2 tevi de 45 si apoi intr-una de 50 mm. Cotele de interior sunt mai mici cu 3mm, teava avand grosimea de 1,5
In aceasta varianta se castiga un cuplu foarte bun in plaja 2000-4000 rpm, viteza maxima creste cu cca 10 km. Puterea castigata este resimtita pe intreg intervalul de turatie.
La masina din referinta s-a mers cu cele 2 de 45 ceva mai lung, masina avand resoftare si ceva modificari la motor.

Varianta 4-1 cu colector ajuta la viteza mare, insa n-are aceeasi eficienta pe turatii mici.

Nu sunt disponibile inca masuratori dyno.
Cuplu se simte f bine si in ture mari.De ex in a4a la 4000-4500rpm daca o calc pleaca bine de tot.
al!n is offline   Reply With Quote
Old 03-12-10, 15:18   #58
cosminpilot

Stage 4
 
cosminpilot's Avatar
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by SorinT View Post
Evacuare inclusiv cu catalizator pentru dacia logan 1.6 8V, ?
cat-back-ul este cel prezentat mai sus pe fi50. Costa cca 750 lei + ornamentul final + montaj
Pentru catalizator metalic sport ai varianta sport de la Magnaflow, cu monolit metalic permitivitate 200 la 540 lei (e in promo, ca normal costa 630) + montaj. codul este 59955

Mai sunt mai ieftini dar cu permitivitate mica si nu te ajuta prea mult.
cosminpilot is offline   Reply With Quote
Old 03-01-11, 18:24   #59
BOGY26
Seat Driver

Stage 5
 
BOGY26's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of:
[SEAT]
Default Re: Evacuari sport inox custom made

Buna seara,
m-ar interesa o evacuare, dubla, cap coada+serpisori(daca se poate) ptr. un seat Leon 1P, FR, 147kw, stock.
Ce diametru ati recomanda si care ar fi costurile ptr. produsul final?
Multumesc!
Bogdan.
BOGY26 is offline   Reply With Quote
Old 05-01-11, 21:16   #60
BOGY26
Seat Driver

Stage 5
 
BOGY26's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 564
Member of:
[SEAT]
Question Re: Evacuari sport inox custom made

Quote:
Originally Posted by BOGY26 View Post
Buna seara,
m-ar interesa o evacuare, dubla, cap coada+serpisori(daca se poate) ptr. un seat Leon 1P, FR, 147kw, stock.
Ce diametru ati recomanda si care ar fi costurile ptr. produsul final?
Multumesc!
Bogdan.
va rog sa imi spune-ti si ptr. o evacaure catback, tot dubla, cu teava de 63mm.
Multumesc!
BOGY26 is offline   Reply With Quote
Reply


- Copyright 2024 4Tuning -