04-08-10, 12:00
|
#31
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: Evacuari sport inox custom made
toba finala+intermediara+catalizator+tips cu o singura iesire(nu 4 tevi sau 2), pt un vw gti(200 cp) 2008 +/-montaj la ce pret ajunge?
|
|
|
08-08-10, 21:12
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Ce model de galrii de evacuare recomandati pentru motorul de Logan 1.6mpi, cod k7m.
Ce dimensiuni are si ce pret?
|
|
|
10-08-10, 20:07
|
#34
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 1,518
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Salut. Lasa-mi te rog un numar de telefon sa vorbesc cu tine pentru ca aici pe forum nu prea pot sa iti descriu prea multe. Sunt interesat de o evacuare completa dubla. Multumesc anticipat.
|
|
|
24-08-10, 14:34
|
#35
|
Banned
Stage 2
Join Date: Aug 2010
Posts: 29
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Pentru un Ford Fiesta 1.4 i cat m-ar duce cap coada? (model 2007) Merci anticipat!
|
|
|
31-08-10, 01:46
|
#36
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2010
Posts: 323
Member of: [VW]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Salut mar interesa si pe mine o evacuare cap coada cu tot cu finala pentru un Golf 3 1.8GT in 2 portiere,un pret informativ,multumesc
|
|
|
09-09-10, 20:31
|
#37
|
Stage 3
Join Date: Mar 2009
Posts: 137
Member of: [4Rally]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Salut, evacuare completa inclusiv un catalizator sport, logan 1.6 8v , un pret si un termen de livrare? Multumesc
|
|
|
15-10-10, 01:11
|
#38
|
Banned
Stage 3
Join Date: Oct 2009
Posts: 122
|
Re: Evacuari sport inox custom made
daca scoatem catalizatorul si schimbam doar finala se obtine putere maxima? bineanteles sa setam softul sa nu ne dea check-engine?
|
|
|
22-10-10, 11:14
|
#39
|
Suzuki Driver
 Stage 5
Join Date: Jul 2009
Posts: 876
Member of: [Suzuki] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
mie nu imi place sa improsc cu noroi pe nimeni, dar am fost acu cateva luni pe la Pilot, cautand o finala pentru masina mea. nenea care era in service (singurul nene din service la momentul respectiv) mi-a cerut 250 ron manopera sa-mi monteze o toba de 350 lei pe care urma sa o cumpar tot de la el. si era ceva de genu ca atitudine nu-ti convine beshi de-aici ca am clienti.
la Pitesti (tot pilot) mi-au cerut 150 pentru manopera , la o toba care nu era luata de la ei, si mi-au spus ca daca iau de la ei este mai putin, cam 100.
poate l-am prins pe nenea ala intr-o zi proasta, poate nu mai lucreaza acolo, poate era doar un mecanic incult cu 2 clase...dar... asta e impresia care mi-a lasat-o pilot bucuresti, drept urmare niciodata nu ii recomand, nu ca nu ar face lucrari de calitate. prefer sa ma duc la Pitesti unde baietii desi aveau clienti in ziua respectiva, desi nu era o suma fabuloasa au stat mi-au explicat de ce imi iau banii astia, ce sudura folosesc, daca mi se pare mult mi-au sugerat alternative. nota 10 pentru atitudine, pe langa faptul ca adaptarea a fost facuta perfect. nu rasufla, toba sta exact in pozitia in care am vrut eu sa stea, nu au scapat puncte de sudura inauntru sa-mi micsoreze diametrul evacuarii etc.
nota: aici nu e vorba de bani, e vorba de atitudinea cu care am fost tratat in ambele service-uri care sunt sub acelasi brand, deci ar trebui sa practice aceeasi politica...nu?
Totusi mi se pare oarecum normal ca mecanic de 2 lei sa nu dai o flegma pe un pusti cu un suzuki, si cand vine unu cu un porsche sau bmw sa-i desprinzi bucile si sa-i dai un mare pupic. mentalitate tipic bucuresteana, de andronache.
__________________

If you gotta go down...GO LOUD!
GO STRONG!
GO PROUD!
GO ON!
GO HARD OR GO HOME!
|
|
|
26-10-10, 15:01
|
#40
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,052
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [PORSCHE] [2 Roti] [ALFA ROMEO]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Nu recomand serviciile acestei firme!
Mi-am facut evacuarea cap coada la ei si dupa 4 luni a inceput sa rugineasca. (halal inox). Nici sufurile nu arata foarte bine iar coturile in loc sa fie cacute din bucati si sudate pentru a avea acelasi diametru, ele sunt indoite astfel incat se pierde putin din diametrul acestora! Acest ultim fapt este minor pe langa rugina aparuta... pe inox!
__________________
Sex, Drugs & Rock n'Roll
Porsche... there is no substitute!
Nooossss.... Bom Bom Bom!
|
|
|
26-10-10, 15:30
|
#41
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by Sir. Kid
Nu recomand serviciile acestei firme!
Mi-am facut evacuarea cap coada la ei si dupa 4 luni a inceput sa rugineasca. (halal inox). Nici sufurile nu arata foarte bine iar coturile in loc sa fie cacute din bucati si sudate pentru a avea acelasi diametru, ele sunt indoite astfel incat se pierde putin din diametrul acestora! Acest ultim fapt este minor pe langa rugina aparuta... pe inox!
|
Inoxul folosit la esapamente oxideaza in timp, mai ales unde a fost sudat si nu s-a folosit pasta decapanta pentru pasivarea materialului, oricum chiar si asa ar trebui sa reziste de 2-3 ori mai mult decat teava din tabla aluminizata.
Nu cred ca vrei sa iti faci un sistem de evacuare din inox de calitate, este de 2-3 ori mai scump si nici sudori buni nu gasesti. Dece crezi ca toti care fac evacuari pun poze nefocalizate si de la distanta.
Cat despre indoirea tevilor, nu-i o restrictie atat de mare, teava se ovalizeaza, dar isi pastreaza suprafata.
|
|
|
26-10-10, 16:37
|
#42
|
CITROEN Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Pe mine Pilot Pitesti m-a dezamagit......am fost la ei sa imi sudeze esapamentul masinii , am vorbit cu ei , mi-au dat pretul , am fost de acord etc. Am asteptat o ora sa ma bage cineva in seama ca "baietii erau la masa" , iar in final cand au venit - doi la numar - pe mine nu m-au intrebat nici macar de ce am masina parcata in fata garajului lor , daramite ce problema am...Dimpotriva , au trecut pe langa mine ca pe langa stalp si au bagat in seama un nene care a venit cam in acelasi moment cu ei - deci mult dupa mine- care il cunostea pe unul din "baieti" si i-au si bagat masina pe elevator. Ca si in cazul colegului cu Suzuki , porbabil ca la o "biata" masina din '96 este injositor sa sudezi un esapament , mai ales ca nu e din inox dar , probabil , daca aveam orice "cazan" cu sigla de fitza sau "gipan" aktfel stateam de vorba.....Mentalitatea este tipic romaneasca , nu doar bucuresteana , si anume lipsa de respect fata de orice client indiferent de "valoare" , lucru care duce la lipsa de credibilitate a firmei respective !
__________________
Ardeau strabunele altare/Si ziua coborase-n berna/Treceau ostirile barbare/Peste cetatea mea eterna....
Ploua cu spaima si durere/Peste cetatea mea invinsa/Cadeau barbatii in tacere/Murea un zeu cu tampla ninsa.......
https://forum.4tuning.ro/201-masina-m...ia/page-5.html
|
|
|
26-10-10, 23:57
|
#43
|
 Stage 4
Join Date: Dec 2008
Posts: 253
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Eu am facut 2evacuari cap-coada la Pilot Pitesti,una pe 45 apoi am schimbat am pus pe 50+serpisori si mereu am fost multumit de rezultat,mai ales ca lucreaza si repede.
Eu zic ca tu trebuie sa ii bagi in seama,sa le explici ce vrei,nu sa te intrebe ei.
La faza cu indoitu,de ex la mine cand am facut serpisorii unde se cuta teava mai rau baga ceva pe ea si o indrepta la loc.
Last edited by al!n; 27-10-10 at 00:00.
|
|
|
27-10-10, 02:22
|
#44
|
PARTICIPANT CURSE
 Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel] [MERCEDES]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by Sir. Kid
Nu recomand serviciile acestei firme!
Mi-am facut evacuarea cap coada la ei si dupa 4 luni a inceput sa rugineasca. (halal inox). Nici sufurile nu arata foarte bine iar coturile in loc sa fie cacute din bucati si sudate pentru a avea acelasi diametru, ele sunt indoite astfel incat se pierde putin din diametrul acestora! Acest ultim fapt este minor pe langa rugina aparuta... pe inox!
|
Personal inteleg ceea ce vrei sa spui dar nu sunt absolut deloc de acord cu tine.Rugina aia apare doar pe suduri,iar daca daca nu-ti convine o evacuare completa custom din inox pentru care platesti 3-400E nu ai decat sa cumperi ceva dela Supersprint sau alt producator cu renume dar costurile sunt de la 1500E in sus.
Eu personal am avut doua experiente cu cei de la Pilot Bucuresti si pot sa spun ca am fost foarte multumit de fiecare data.Am facut la ei initial o evacuare completa dupa care am modificat acea evacuare si am facut si un traseu turbo-intercooler-admisie.Totul a fost ok,chiar daca a aparut rugina pe suduri acestea sunt inca etanse si au trecut cativa ani peste acestea.
Ba chiar la ultima lucrare din cauza unei pene de curent m-a apucat o ora foarte tarzie la ei in atelier,fiind practic in imposibilitatea de a pleca de acolo.Administratorul firmei s-a oferit sa-mi faca rost de o masina cu care sa plec si sa revin a doua zi(eu fiind din provincie) dar dupa o discutie cu Razvan(baiatul care-mi lucra la masina) am hotarat sa asteptam sa vina curentul si sa plec cu masina personala si problema rezolvata indiferent de ora la care se termina lucrarea.
Pentru astia care vreti servicii de 7* la preturi de motel cu ora nu am decat sa va spun ca pe langa faptul ca realitatea va depaseste mai conteaza si cum discuti cu acel mecanic,administrator,client sau un simplu vizitator.
__________________
|
|
|
28-10-10, 10:06
|
#45
|
CITROEN Driver
 Stage 5
Join Date: Aug 2008
Posts: 3,172
Member of: [Freehand Design Usergroup] [Colectionar Machete] [4Rally] [CITROEN]
|
Re: Evacuari sport inox custom made
Quote:
Originally Posted by al!n
Eu am facut 2evacuari cap-coada la Pilot Pitesti,una pe 45 apoi am schimbat am pus pe 50+serpisori si mereu am fost multumit de rezultat,mai ales ca lucreaza si repede.
Eu zic ca tu trebuie sa ii bagi in seama,sa le explici ce vrei,nu sa te intrebe ei.
La faza cu indoitu,de ex la mine cand am facut serpisorii unde se cuta teava mai rau baga ceva pe ea si o indrepta la loc.
|
Tocmai ce am mentionat ca am spus ce problema am , mai ales ca am vorbit cu cei doi baieti de la biroul acela din stanga , cum intri in service.....Cred ca era firesc , logic si normal sa ii informeze ei ( banuiesc faptul ca ei sunt "sefii de garaj" de acolo ) pe cei doi "reparatori" , nu ? Cand te duci la un service vorbesti direct cu omul care isi face treaba si e pe sub masina sau nu este momentan acolo , sau vorbesti cu cei care conduc garajul , preiau comenzile etc. ?
Nu contest calitatea serviciilor , desi nu am fost beneficiarul lor , contest insa atitudinea fata de clientii "de rand".......Intr-o tara in care lipsa banilor este acuta , faptul ca NU STII SA ATRAGI un client si , prin el , alti potentiali clienti , este un lucru care da feedback negativ oricarei firme din orice domeniu de activitate . Repet : pentru atitudine , lipsa de interes si respect pentru un client "de rand" , de la mine au un MINUS ....
Last edited by THUNDER77; 28-10-10 at 10:11.
|
|
|
|
|