deci...in viraje. masina se torsioneaza...adik se schimba centrul de greutate.
in momentul ala o mare parte a greutatii masinii poate sa cada doar p o singura roata.
de ex daca este o curba la stanga si in panta...greutatea va fii p roata fata din dreapta.
bara stabilizatoare face ca masina sa nu se mai torsioneze si implicit sa nu mai cada multa greutate p o singura roata.
imparte greutatea.
masina este mult mai stabila.
alt exemplu:
la un viraj scurt de depasire.
mergi in spatele lu ala aproape...se face liber...si tragi repede de volan stanga.
la orice masina normala, in momentul ala (mai ales la dacii :P) masina face valuri...si din suspensii...si din cauza ca nu are o bara stabilizatoare...in acest caz, bara d p spate are mult d spus.
fara sa mai cercetezi atata...io zic sa iti iei, sa iti pui una si sa vezi care e treaba.
ca nu degeaba sunt la toate masinile mai pregatite...:P