Quote:
Originally Posted by bobby_gti2
Sustin parerea celor doi.....si in plus de asta esti si "cunpscator". La dacie nu se poate pune chip, iar roll-bar-ul se monteaza pt siguranta, e adevarat ca mai si rigidizeaza caroseria....poate vroiai sa spui struth-bar, iar cat despre evacuare alezata......deja poti sa te consideri inginer. Poate vroiai sa zici evacuare cu diametrul marit....alezarea pe evacuare se face pe chiulasa. Lasa omul in pace....e masina LUI si ii face ce vrea si si-o modifica cum vrea. Daca tu nu esti multumit de dacia ta....poate altii sunt.
Off: dupa ce iti vinzi dacia si iti iei o masina k-lumea.....da-mi un semn sa vedem ce poate. Eu am o batrana din 88......nu e dacie.
|
1.,,La dacie nu se poate pune chip"Mai intreaba...pe motorasul cu injectie castigi 10-15 cp. numai daca schimbi softul.
2.,,e adevarat ca mai si rigidizeaza caroseria" Creste rigiditatea caroseriei cu peste 30%.(de ce crezi ca se monteaza un ,,minirolbar"pe audi TT doar de design si protectie??Noop pt ca ar flamba caroseria fara el.oricum vad ca ma-i aprobat pana la urma
3.,,deja poti sa te consideri ingine".Ma referam si la evacuare si la chiuloasa.Am omis sa-ti spun ca nu suport ingineri facuti pe banda rulanata.Eu nu sunt ,,decat" un specialist vanzari...auto
4.Daciile sunt pentru amarati ! (inclusiv eu)
5.Masina ca lumea..cea ce urmeaza pt mine e un TDI de 130 Cp SPER
In alta ordine de idei nu am nimik cu cpolisau asta dar ma distreaza mentalitatea asta ,,-Am schimbat un jigler...hmmm am facut tuning"
Daca vrei sa facem mici teste ,,sa vedem ce poate" batrinica ta, am masina de la firma un 1,4TFSI care deabia asteapta sa vada un 7.000 RPM
si daca tot te pricepi asa de mult cred ca stii ce-i cu motorasul asta nu?Chiar as fii curios sa-l pun langa un GTI......