11-08-08, 03:16
|
#331
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Intradevar ceea ce au spus si scoop si skillz, este adevarat...
Din punct de vedere al simtului (ce simti in fund/scaun) de la 3500-4000 in colo... masina te baga in scaun...
Intradevar motorul este mai greu de invartit, dar asta se datoreaza si volantei duble.... in acelasi timp, scoop are dreptate, motorul este mai fin, vibratii mai mici, si o curba de cuplu mai 'rafinata' dar nu prea se simte, la 150cp, sau la motoare mici, dar la un motor mai de putere, acest rafinament se simte in pedala de acceleratie, implicit se simte pe sosea(in viraje)... e greu de explica, LFS-ul / Live for Speed (un cacat de joc/simulator) poate explica foarte bine, ce inseaman un motor rafinat, si un motor crud.
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed
|
|
|
11-08-08, 04:35
|
#332
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
pe langa toate astea, sunetul de 6 in linie e criminal :X
|
|
|
11-08-08, 16:54
|
#333
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Raz6633
Intradevar ceea ce au spus si scoop si skillz, este adevarat...
Din punct de vedere al simtului (ce simti in fund/scaun) de la 3500-4000 in colo... masina te baga in scaun...
Intradevar motorul este mai greu de invartit, dar asta se datoreaza si volantei duble.... in acelasi timp, scoop are dreptate, motorul este mai fin, vibratii mai mici, si o curba de cuplu mai 'rafinata' dar nu prea se simte, la 150cp, sau la motoare mici, dar la un motor mai de putere, acest rafinament se simte in pedala de acceleratie, implicit se simte pe sosea(in viraje)... e greu de explica, LFS-ul / Live for Speed (un cacat de joc/simulator) poate explica foarte bine, ce inseaman un motor rafinat, si un motor crud.
|
clar discutam de puteri mici.la o putere mare,deja un numar mic de pistoane nu mai inseamna neaparat un avantaj.
sa nu zicem cum e m5-ul....e39. 5L V8.nu ai cum sa-l compari cu un 1.6 8 turbine 3 cilintri 5 supape dus in 400 de cai,pe care v8-ul ii dezvolta in mod natural.
|
|
|
11-08-08, 17:17
|
#334
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Skillzu
clar discutam de puteri mici.la o putere mare,deja un numar mic de pistoane nu mai inseamna neaparat un avantaj.
sa nu zicem cum e m5-ul....e39. 5L V8.nu ai cum sa-l compari cu un 1.6 8 turbine 3 cilintri 5 supape dus in 400 de cai,pe care v8-ul ii dezvolta in mod natural.
|
Singurul avantaj care l-ar avea 1.6 3 cilindri, 5 supape cu 8 turbine, ar fi greutatea... un v8 de 5 litri cantareste cam 2-300kg, unde un 1.6 poate avea si 50kg, daca e facut cum trebuie...
|
|
|
11-08-08, 19:59
|
#335
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of: [AUDI]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Lasati motoarele in 3 cilindri ca ma dispera, cand ii dai tare si e in sarcina se simta fiecare explozie, nu e un avant asa fin, sunt multe suturi in cur )
|
|
|
11-08-08, 23:39
|
#336
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Apropo de multi cilindrii si benzinare: https://www.youtube.com/watch?v=hw7A9...eature=related
Pe 80-120, 320d 150cp trage mai bine ca 320i 170 de cai. 0-100 pierde dieselul.
__________________
|
|
|
12-08-08, 10:33
|
#337
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
|
Motivul este simplu, masina are alt sistem de 'fuel preparation' mai nou, decat 320d non face lift, de aceea cu 150 cp (diessel) e mai greu sa te tii, la turatii mici, evident 80 - 120 e numai bine pentru el, in a4a la 2000ture... e chiar in cuplu, unde o benzinara, 2,2-ul de 170cp, inca nu e nici acolo nici acolo.... daca intelegeti ce vreau sa zic.
|
|
|
13-08-08, 22:38
|
#338
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,345
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
|
mosu , cand te iei la intrecere , nu faci 80-120 cu a 4-a , sau a 5-a, ca nu faci teste de cuplu. tre sa fii ..... sa ai pretentia la un benzinar sa traga cu a 4-a la turatie de 2500 ca un diesel.
daca faci comparatia asta, atunci compara-le si pe plaja 5500-6500(uuupps,dieselul nu se tureaza atat... ) )deci nu are nici o relevanta.
comparatia asta se face pe sosea, dieselul in 3 la 2000 rpm si benzina in 2,la 4500. asta zic eu ca se poate numi cat de cat comparatie.
sau clasicul 400m, unde o castiga destul de relaxat benzinarul
cuplul de diesel e bun, cel mai mult pa camp, la arat si pt cei care nu vor sa omoare un benzinar in ture mari. dar ca senzatii sportive, never-ever nu se apriopie de un benzinar aspirat de putere echivalenta
iar la faza cu 2 cilindrii vs 8......pai puneti un subaru sti umblat un pic si un m5e39 unu langa altu si cu tot rafinamentul lui m5 va ramane la maaaare distanta in spate. acu depinde de fiecare ce isi doreste...putere brutala sau ceva mai potolit
__________________
there is a replacement for displacement.....it's called turbo
Last edited by pro-aux; 13-08-08 at 22:41.
|
|
|
14-08-08, 02:56
|
#339
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Da, dar cand te bagi cu 320i-u sa depasesti un tir si ma bag si eu din spate, te imping. Lasa-ma cu liniutele, pentru asta exista cip si odata cu vremea iti iasa chestiile astea din cap. Vad ca nu-i plac dieselurile rau de zici ca-s bune la arat, ar trebui sa incerci un common rail de generatie noua, in afara de suieratul placut de turbo nici nu sti ca-i diesel, cuplul e bun si la deal unde benzinara trebuie ridicata in ture sa urce panta. In comparatia ta mi-as dori M5-ul In cazul meu prefer diesel-ul, daca as fi fost fiu de patron imi luam IS300 la banii ce i-am dat pe BMW diesel. La urma urmei fiecare cu gusturile si cu bugetul lui. Scuze de offtopic.
|
|
|
14-08-08, 11:24
|
#340
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
In primul rand nu sunt fiu de patron sau multi miliardar, in al doilea rand am vrut o masina care sa iti dea satisfactia de care ai nevoie... in al 3lea rand (fara suparare) nu pot sa suport sunetul + fumul de la un diessel.
Sa va zic o mica povestioara, aseara eram cu prietena la Mc-ul de pe barbu vacarescu, sa luam si noi 'cina romantica in oras' la drive through. In fata mea, la coada, un e39 525d.... care va jur, cat am stat si am asteptat, cam 20 de minute la coada (ca cei de la Mc se misca greu noaptea, fiind foarte aglomerat 'ora de varf') in acest timp, am simtit ca ma inec..... pe langa faptul ca masina din fata mea, care pretinde ca are motor in 6 cilindri, nshpe supape, comon rail etc etc, suna ca un tractor, realmente ca un tractor, putea-i sa ii pui plug-ul si aia era.... la relanti scotea un fum, negru inecacios.... ca sa numai zic ca atunci cand accelera putin, era nor in spatele lui.
Mentionez, mie seara imi place sa merg cu geamurile deschise, mi-am dorit din totdeauna sa am un cabrio, si astfel parca parca aduce un pic..... doamne, experienta groaznica...
Si acum vin si ma intreb.... de ce sa dau 13-16mii oiro (SH) pentru un tractor, cand pot sa dau 13-16mii oiro pe un benzinar, dar tata, macar e silentios.... macar nu omoara p-aia din spate, i mean, e39 masina LUX.... ce plm....
Vorbiti de cuplu, cuplu, cuplu... Eduard, la faza cu depasirea, ai dreptate dar tu compari un aspirat, cu un supra alimentat, i-a sa-mi pun si eu turbina d-aia ca a ta, intercooler d-ala ca al tau, si mai vedem dupaia, cine impinge pe cine... Multi fac aceasta greseala, si uita ca 320i e totusi aspirat.
Dar in final, fiecare cu ce ii place lui mai mult, mie benzina, altora diesselul, va fi un razboi crunt pe multi ani de acum in colo.
In alta ordine de idei, masina mea n-are trapa, eu vreau sa ii pun trapa, exista posibilitatea sa ii pun?
|
|
|
14-08-08, 11:58
|
#341
|
Stage 5
Join Date: May 2006
Posts: 699
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
srry k ma bag dar iti dai seama 5-arul acela cat de rupt in gura era de facea asa....totusi cand nu suporti un lucru ti se pare orice nasol la el.....daca este bene intretinut si ma refer aicea la revizi la timp si sa nu fie forjat incotinu nu vad de ce ar scoate fum si de ce ar avea suntul acela foarte rau..inca odata srry dak te-ai suparat,dar asta este parerea mea
on topic referitor la trapa am vazut pe multi care au facut asta nu vad de ce nu s-ar putea si la tene
|
|
|
14-08-08, 13:13
|
#342
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 6,369
Member of: [Moderators] [Design Team] [Virtual Tuning] [BMW]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
e39 nu cred sa fie common rail dar oricum are emisiile mai mici decat e46 320i :P, si masina de care vorbesti tu trebuia dusa de mult la service. 320d euro4 au emisii mai mici chiar si ca 320i din 2008 sau ca Opel corsa C de 1,2 euro 4.
Cu trapa e nasoala treaba, ai multe de schimbat, taiat, electric... Nu e imposibil dar trebuie un meserias sa o faca bine.
De curios sa-mi zici la cati bani ai ajunge cu trapa.
Last edited by xxdadixx; 14-08-08 at 13:15.
|
|
|
14-08-08, 14:06
|
#343
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
e39 nu cred sa fie common rail dar oricum are emisiile mai mici decat e46 320i :P, si masina de care vorbesti tu trebuia dusa de mult la service. 320d euro4 au emisii mai mici chiar si ca 320i din 2008 sau ca Opel corsa C de 1,2 euro 4.
Cu trapa e nasoala treaba, ai multe de schimbat, taiat, electric... Nu e imposibil dar trebuie un meserias sa o faca bine.
De curios sa-mi zici la cati bani ai ajunge cu trapa.
|
O avea saracu 1 gram pe km de CO, dar iti spun ca tuseam intruna, poate cine stie, asa o fi mai nou modelu......
Sincer nu stiu cat ma duce, am pus si eu o intrebare pe forumu bmw plin de 'cunoscatori' sunt curios ce imi raspund.... pana acum 0 replies
|
|
|
14-08-08, 15:02
|
#344
|
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,345
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by xxdadixx
Da, dar cand te bagi cu 320i-u sa depasesti un tir si ma bag si eu din spate, te imping. Lasa-ma cu liniutele, pentru asta exista cip si odata cu vremea iti iasa chestiile astea din cap. Vad ca nu-i plac dieselurile rau de zici ca-s bune la arat, ar trebui sa incerci un common rail de generatie noua, in afara de suieratul placut de turbo nici nu sti ca-i diesel, cuplul e bun si la deal unde benzinara trebuie ridicata in ture sa urce panta. In comparatia ta mi-as dori M5-ul In cazul meu prefer diesel-ul, daca as fi fost fiu de patron imi luam IS300 la banii ce i-am dat pe BMW diesel. La urma urmei fiecare cu gusturile si cu bugetul lui. Scuze de offtopic.
|
pai pentru mai multa siguranta , la 320i ii dai a 3-a, in loc sa faci depasirea cu a 5-a. si o sa o afci la fel de repede ca dieselarul care impinge de jos. IS mi-as lua si eu.sau mai bine GS :P . am mers cu masini relativ noi diesel : tuareg v10,audi a6 3,0 tdi,530d,skoda octavia,focus,astra gtc dar in afara de senzatia FALSA de viteza data de cuplu, nu am nimic de lauda fata de un benzinar
|
|
|
14-08-08, 15:38
|
#345
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Deci am aflat, cam ce ma interesa in legatura cu trapa... Ideea e in felul urmator,
Trebuie cumparat un plafon nou, care are deja decupajul + gaurile de suruburi, in care vine prinsa trapa. Plafonul acesta cu taietura, e ranforsat in zona stalpilor. Asta inseamna plafon vechi decupat, apoi pus plafon nou, sudat, ranforsat, vopsit...
In al doilea rand trebuie o trapa + motoras + fire,
In al treilea rand trebuie tapiterie interioara, + consola de sus centrala care are si comenzi pentru trapa,
cu alte cuvinte mai bine iei o masina noua :P
|
|
|
|
|