07-08-08, 01:19
|
#316
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Bmw_Rulllzzz
eu am jantele pe 18" si nu-mi ating in aripa. momentan am 225/45/18 fata si 225/35/18. urmeaza sa schimb toate 4 gumele cu altele probabil 235 sau 245 daca nu vor fi probleme
|
Da , dar ce et au jantele? asta e ff important, eu am 235/40r18 pe cele 2 rial-uri deja cumparate, cu et 35, aproape imi ating aripa(pe spate), deci cand pun 225/40r18 nu o sa fie problema pe spate, dar pe fata mie frica..... evident se poate pune pana la 255/35r18 pe fata, dar sa ai et47(asa scrie in carte)...
__________________
1999' E46 320i (M52TUB20) - Status: Sold
1979' E12 525i (M30B25) - Status: Sold
2007' Infiniti G35s Coupe - Status: Confirmed
|
|
|
07-08-08, 01:33
|
#317
|
Stage 5
Join Date: Aug 2006
Posts: 7,772
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [MERCEDES]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
sincer nu stiu ce et au jantele
|
|
|
07-08-08, 19:10
|
#318
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Raz6633
Da masina are suspensie sport... insa problema e urmatoarea, jantele care le am eu, au et35, adica ies putin mai mult in afara (de sub aripi) decat cele originale, care au et42, si care sunt mai (ortodoxe), si problema mea, frica mea, e sa nu frece cu volanul bracat la maxim...
Stii cum e cu tuningu asta probleme peste probleme.
Numele meu este Razvan, by the way bine ai venit in 'clubul bemveistilor'
|
Razvane,frica ta este foarte intemeiata,e f.posibil sa atinga cu volanul bracat,si la mine mi se pare de multe ori ca e f.aproape grea treaba cu tuningul asta,dar uite o sa incerc sa intreb pe cineva care se pricepe la asa ceva si care lucreaza toata ziua numai cu jante si gume si sunt sigur ca va sti,din momentul in care dau de el si aflu un raspuns,te anunt
By the way,eu sunt Niky,si mersi de primire in clubul bemweistilor ,ai o masina f.frumoasa,chiar imi place cum arata mult spor la modificari si multa grija in acelasi timp
Last edited by BMW_Zeu; 07-08-08 at 19:17.
|
|
|
08-08-08, 01:35
|
#319
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by BMW_Zeu
Razvane,frica ta este foarte intemeiata,e f.posibil sa atinga cu volanul bracat,si la mine mi se pare de multe ori ca e f.aproape grea treaba cu tuningul asta,dar uite o sa incerc sa intreb pe cineva care se pricepe la asa ceva si care lucreaza toata ziua numai cu jante si gume si sunt sigur ca va sti,din momentul in care dau de el si aflu un raspuns,te anunt
By the way,eu sunt Niky,si mersi de primire in clubul bemweistilor ,ai o masina f.frumoasa,chiar imi place cum arata mult spor la modificari si multa grija in acelasi timp
|
Mersi mult Niky, o sa astept...
|
|
|
08-08-08, 19:57
|
#320
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Razvane u ai o motorizare pe care mi-o doresc si eu..150 cp cum se infige?ma refer si la depasiri,pentru ca acolo trebuie sa se simta caii masinii
|
|
|
08-08-08, 21:30
|
#321
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by BMW_Zeu
Razvane u ai o motorizare pe care mi-o doresc si eu..150 cp cum se infige?ma refer si la depasiri,pentru ca acolo trebuie sa se simta caii masinii
|
Sincer, masina se infige bine, trage bine, nu m-a dezmagit pana acum, dar iti dai seama, terbilismul din mine, isi spune cuvantul, vreau mai multi cai(ca orice om de pe acest forum).... oricum iti zic, fata de 316 al tau, este o diferenta de la cer la pamant... se simt foarte bine acei 150 cp, desi, eu as vrea sa fi avut vreo 200-250cp
La inceput e puturoasa, intre 1000rpm si 3500rpm, e destul de puturoasa, si zici ca ceva e neregula "domne nu asa trage un bmw"... dar peste 3500rpm, te baga in scaun, si te tii de volan, cat clipesti si deja ai 90-100-120.... si in depasiri, daca o tratezi ca pe o masina de performanta(brutal) adica sa te duci pana in 5000, 6000rpm, nu ai nici o problema... se infige glont.
Si isi atinge foarte repede viteza maxima de 218-219km/h...
PS. Sunt curios cum trage 320i facelift, cu motor 2.2 si 170cp ....
Ahh si ca sa-ti dau asa o idee.... 320i al meu bate diferenta de 1-2-3 masini:
320d non facelift, 525d, audi 1.9tdi, 2.0tdi...
Last edited by Raz6633; 08-08-08 at 21:35.
|
|
|
09-08-08, 10:47
|
#322
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,754
Member of: [BMW]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
razvaneeeeeeee..... l-ai cam umflat acuma...
hai ca 320d am eu si ma abtin...
dar un audi a3 2.0tdi ... ma cam indoiesc ca-l faci..
|
|
|
09-08-08, 12:52
|
#323
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Caius TM
razvaneeeeeeee..... l-ai cam umflat acuma...
hai ca 320d am eu si ma abtin...
dar un audi a3 2.0tdi ... ma cam indoiesc ca-l faci..
|
Nu ma refeream la A3.... ma referam la A4, te rog frumos... imi pare rau ca n-am precizat in postul anterior... M-am dat si cu 1.9tdi si cu 2.0tdi pe jiului in bucuresti, si le-am batut pe amandoua....ambele A4, sedan vs sedan....
A3 ma fluiera, cu ochiii inchisi. Iar 320d prefacelift, iti spun masinile sunt egale la inceput.. pana ii dau eu a3a, iar d-ul ii da a4a.... si atunci, se vede clar cum incep sa iau avans.... pe final... 1 masina e diferenta, semafor - semafor
|
|
|
09-08-08, 12:58
|
#324
|
Banned
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 2,754
Member of: [BMW]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
specifica sa nu mai fie discutii pe margine...
ce ai rezolvat cu jantele?! cum a ramas?
apropo, dai de baut.. ai ajuns la.. Post 1,000
|
|
|
09-08-08, 14:29
|
#325
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Razvane,BMW-ul e BMW dar iti sugerez sa iti intrebuintezi serios "calutii" tai cu un A4 1.8 Turbo,quattro sau nu,aceeasi calutzi ca si ai tai la numar,am mers cu un astfel de audi si mi-a placut cum se infige,ce-i drept ca si stil de condus BMW is the boss!!!
O intrebare:320D facelift nu are tot 150 cp?si daca da,tot nu are cum sa te ia,nu?asa ar fi logic
Cat despre jantele tale,nu am dat inca de persoana respectiva de care ti-am zis,dar cand aflu ceva iti las pm
|
|
|
09-08-08, 15:56
|
#326
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,150
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by BMW_Zeu
Razvane,BMW-ul e BMW dar iti sugerez sa iti intrebuintezi serios "calutii" tai cu un A4 1.8 Turbo,quattro sau nu,aceeasi calutzi ca si ai tai la numar,am mers cu un astfel de audi si mi-a placut cum se infige,ce-i drept ca si stil de condus BMW is the boss!!!
O intrebare:320D facelift nu are tot 150 cp?si daca da,tot nu are cum sa te ia,nu?asa ar fi logic
Cat despre jantele tale,nu am dat inca de persoana respectiva de care ti-am zis,dar cand aflu ceva iti las pm
|
320d, cu facelift are motorul in comon rail, deci el are 'doar' 150cp dar are vreo 270-300nm de cuplu, adica rupere.... unde 150cp-ul meu are doar 210 nm cuplu... big difference, ma spulbera diesselul... Si pe aceasi tema, cred ca si 1.8t are un avantaj mare, prin simplu fapt ca este supra alimentat, de unde reiese un cuplu mai mare, decat al meu. Eu am un singur avantaj, motor in 6 cilindri, dar nu sunt atat de sigur ca are vreun efect.
@ caius.. ai dreptate, dau de baut negresit, ce preferi? cola sau bere fara alcool :P
|
|
|
10-08-08, 00:05
|
#327
|
Stage 4
Join Date: Sep 2006
Posts: 230
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
cola nu este sanatoasa si berea fara alcool are gust de borsh....mai bine bem un ceai nestea Cheers
|
|
|
10-08-08, 14:52
|
#328
|
BMW Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2008
Posts: 125
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by Raz6633
320d, cu facelift are motorul in comon rail, deci el are 'doar' 150cp dar are vreo 270-300nm de cuplu, adica rupere.... unde 150cp-ul meu are doar 210 nm cuplu... big difference, ma spulbera diesselul... Si pe aceasi tema, cred ca si 1.8t are un avantaj mare, prin simplu fapt ca este supra alimentat, de unde reiese un cuplu mai mare, decat al meu. Eu am un singur avantaj, motor in 6 cilindri, dar nu sunt atat de sigur ca are vreun efect.
|
Stii ca la asta nu m-am gandit,ai dreptate la un cuplu de 270-300 nm fata de 210 clar te lasa in urma,dar daca stau sa ma gandesc la 1.8t 150cp de la Audi ar trebui ca la plecare sa castigi un avantaj destul de bun fata de el,la el trebuie sa intre turbina ca sa poata beneficia de caluti,respectiv de cuplu ei care apropo este acelasi ca si al tau 210 nm/1750 rpm,turbina intra de pe la 1800 dar abia pe la 3000 se simte cu adevarat ca trage,deci eu zic ca ai castiga duelul 320D facelift e ala cu 6 trepte?
|
|
|
10-08-08, 21:58
|
#329
|
BMW Specialist
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 4,268
Member of: [Moderators] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Quote:
Originally Posted by BMW_Zeu
Stii ca la asta nu m-am gandit,ai dreptate la un cuplu de 270-300 nm fata de 210 clar te lasa in urma,dar daca stau sa ma gandesc la 1.8t 150cp de la Audi ar trebui ca la plecare sa castigi un avantaj destul de bun fata de el,la el trebuie sa intre turbina ca sa poata beneficia de caluti,respectiv de cuplu ei care apropo este acelasi ca si al tau 210 nm/1750 rpm,turbina intra de pe la 1800 dar abia pe la 3000 se simte cu adevarat ca trage,deci eu zic ca ai castiga duelul 320D facelift e ala cu 6 trepte?
|
bmw-ul vanos trage abia dupa 4000 de ture.in general bmw-urile benzina trag dupa 4000 rpm.si faptul ca are 6 cilindri este relativ un dezavantaj. 2 cilindri in plus,deci mai greu de invartit. cred eu
|
|
|
11-08-08, 00:34
|
#330
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Jan 2007
Posts: 501
Member of: [AUDI]
|
Re: E46 - 320i B-19-RRM
Mai multi cilindri inseamna mai multe explozi in acelasi ciclu astfel rezulta o putere mai fina, puterea este aceiasi ca sunt 3-4-6-8-16 cilindri sau cat vreti sa fie, e chestia de cat de fin este motorul in producerea de putere.
Cat despre cuplu la diesel si tot asa, nu va mai uitat la valorile maxime, luati harta, poate sa aibe el si 800nm dar daca aceia sunt accesibil doar pe o bucata de 100rpm nu faci nimic cu ei. Puterea trebuie sa fie cat mai liniara nu neaparat sa aibe o valoare maxima mare. Cel mai bun exemplu care imi trece in cap este Focusul ST cuplu maxim incepe undeva pe la 2000rpm parca dar se mentine la valoarea maxima pe u bacata foarte mare. Dieselu are o valoare maxima mult mai buna la cuplu dar benzinarele pot sa mentina un cuplu mult mai liniar :P
In alta oridine de idei hai mai repede cu aspiratorul sa nu te mai plangi de putere :P
Last edited by Scoop; 11-08-08 at 00:37.
|
|
|
|
|