si cum omul cand n-are de lucru ,isi face , ieri si azi am fost calare pe rechin,sa vad de unde se aude zgomotul ala .Am verificat distributia din nou ,culbutorii erau bine reglati...(am uitat sa precizez ca chiulasa e schimbata cu una primita cadou de la focu ) dau la automat si p..la ,se auzea de zici ca am pornit o drujba... Stau si ma gandesc ce moloz sa ii fac,dupa atata munca tot sa nu functioneze... ma gandeam ce dreaq sa ii mai fac.Ma gandeam si sa schimb motorul cu altul luat pe proba... dar pana acolo zic hai sa mai dau chiulasa inca o data jos sa vad ce dreaq e acolo inauntru,de ce face ca toti dracii,o fi vreo supapa stramba,nu am facut ceva cum trebuie,o avea spume pe ea...
Zis si facut,ma apuc de treaba cu toate ca de asta imi era sila cel mai mult,sa desfac iar admisia ,evacuarea ,dupa ce aranjasem totul boboc ,nu ii trebuia decat cheie si iesit la plimbare...
Concluzia: pistoanele loveau in chiulasa caci camerele de ardere nu erau la fel ca la chiulasa initiala.Eu ca un destept nu am verificat sa fie ambele la fel si uite asa am mai muncit degeaba ca nu mai muncisem de mult in zadar.Sper ca saptamana viitoare sa va dau de veste ca merge si sa nu mai incep cu o istorioara tragi-comica cum ca am uitat sa strang vreun surub si ca am facut-o de boala iar
Si in incheiere va las sa va delectati cu niste fotografii in care se vede clar urma lasata de piston pe chiulasa si diferenta intre cele doua chiulase.
Acestea fiind zise va doresc vizionare placuta