09-10-10, 23:54
|
#31
|
Honda Driver
 Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN
Observ ce sistem... care trebuie sa vitregeasca! Sa nu-mi spuneti ca treaba cu Honda nu este discriminare si pe langa alte multe victime colaterale.
De ce nu il folositi pe cel de la FRAS pare mai echitabil.
|
direct discriminare este ce aveti cu hondele de 1.6?va e frica?va rupe chiloti o honda de 1.6 la tot ce se cheama motor aspirat de pana in 2.5 incluziv .daca bajeti care veneau deobicei la grupa S1 sau plan ca nu mai au loc de honde dc siau luat logane power sau opel tigru sau alte minunatii.ce yo mam plans la tulcea cand mia dato GTO?nu asta e bv lui respect dar nu poti sa schimbi grupele din cauza unei marci.bafta sunteti praf
|
|
|
10-10-10, 00:01
|
#32
|
Vicepresedinte Anonymous MotorSport
 Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 1,688
Member of: [Anonymous Motorsport ] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Grupele de participare
Doru_mwe te rog sa faci un memoriu la cei care au facut acest campionat,,drag racing events'', nu sa stai sa ne boicotezi noua evenimentul !!! pe cine faci tu praf ??? de cand cu magazinele cu prafuri ieftine , vad ca e mai mult in vocabularul unora!
|
|
|
10-10-10, 00:01
|
#33
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by doru_mwe
direct discriminare este ce aveti cu hondele de 1.6?va e frica?va rupe chiloti o honda de 1.6 la tot ce se cheama motor aspirat de pana in 2.5 incluziv .daca bajeti care veneau deobicei la grupa S1 sau plan ca nu mai au loc de honde dc siau luat logane power sau opel tigru sau alte minunatii.ce yo mam plans la tulcea cand mia dato GTO?nu asta e bv lui respect dar nu poti sa schimbi grupele din cauza unei marci.bafta sunteti praf
|
Te-as ruga sa-ti masori cuvintele si daca nu-ti convine ceva esti invitat sa stai pe bara cu tot cu honda ta. Vi tu, un nimeni, sa ne faci pe noi praf. Sper sa nu te vad pe lista de inscrisi.
__________________
VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready
|
|
|
10-10-10, 05:28
|
#34
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Grupele de participare
Nu cred ca limbajul dur este o rezolvare si nici nu-mi doresc noise sau flame pe site.
Voi purta o discutie cu cei care sunt responsabli pentru aceste grupe si sper ca argumentele logice vor fi cele care vor aduce un plus de echitabilitate.
Apropo de GTO si la diesel trebuiesc modificate clasele sau incluse cumva in celelalte.
Sigur ca ori de cate ori am ocazia sa ma exprim, o fac in mod public, incercand sa atrag atentia acolo unde se deviaza, desigur in opinia mea.
|
|
|
10-10-10, 09:44
|
#35
|
Honda Driver
 Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of: [Honda]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by B|shOp-VR6
Te-as ruga sa-ti masori cuvintele si daca nu-ti convine ceva esti invitat sa stai pe bara cu tot cu honda ta. Vi tu, un nimeni, sa ne faci pe noi praf. Sper sa nu te vad pe lista de inscrisi.
|
pai in momentul cand faceti discriminari nu e normal sa sar in sus?un nimeni?tu esti cineva?nu ma refer strict la cursele d drag.daca te consideri cineva e bine dar sa stii ca tot egal esti cu toata lume un titlu in plus nu iti confera superioritate fatza de alti.......domnule
|
|
|
10-10-10, 10:07
|
#36
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of: [BMW] [Anonymous Motorsport ] [FOTO] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grupele de participare
Oamenii invata din propriile greseli.
Oamenii destepti invata din greselile altora.
Daca ungurii,polonezi,si alte natii de pe planeta pamant au trecut deja prin chestia asta si au realizat ca era pus un monopol aiurea pe grupa s1... de catre honde...
de ce nu vreti sa priviti si voi un pic in viitor,atunci cand poate o sa va faceti ceva la masini ... un filtru ... o toba ... si-o sa vedeti ca e mai bine asa , pentru toata lumea
Nu e nici un fel de discriminare.
__________________
|
|
|
10-10-10, 10:21
|
#37
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Grupele de participare
Cred ca asta e o abordare simplista si gresita.
De ce trebuie sa judece altii pentru noi?
KOE de exemplu are un alt regulament, putin mai bun dupa parerea mea.
|
|
|
10-10-10, 12:24
|
#38
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by doru_mwe
pai in momentul cand faceti discriminari nu e normal sa sar in sus?un nimeni?tu esti cineva?nu ma refer strict la cursele d drag.daca te consideri cineva e bine dar sa stii ca tot egal esti cu toata lume un titlu in plus nu iti confera superioritate fatza de alti.......domnule
|
Discriminare era daca se zicea "hondele nu au voie sa participe la eveniment". Faptul ca incadrarea e alta nu e neaparat discriminare iar exmplul tau cu GTO nu este elocvent.. el este la grupa diesel. Daca citeai ceva posturi in urma s-a explicat clar de ce folosim aceste grupe dar ti-o repet, nu puteam schimba grupele atata timp cat timpii vor conta in campionatul national si atata timp cat au mai fost 3 etape cu aceleasi incadrari. Sper ca e suficient de logic ca sa nu trebuiasca alte explicatii. La anul, inainte de sezon, poate faceti un thread cu propuneri grupe daca tot sunteti atat de ambalati pe aceasta structura. Pana atunci va rog sa incheiati subiectul grupe, nu o sa rezolvati nimic pentru aceasta etapa si voi fi nevoit sa va sterg posturile.
Multumesc pentru intelegere!
|
|
|
10-10-10, 12:29
|
#39
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Grupele de participare
Din punct de vedere juridic este discriminare.
Atat timp cat pentru aceeasi capasitate(criteriu de departajare) se aplica alte reguli, mai bune, sau mai rele = discriminare.
Lasa Honda sa se dea sa ii facem si pe restul sa ridice stacheta, altfel poate fi interpretat ca o gandire comerciala si nu are legatura cu performanta.
|
|
|
10-10-10, 12:33
|
#40
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Anonymous Motorsport ]
|
Re: Grupele de participare
Pai acelasi criteriu, sub 1550cc si peste. Are peste, e la S2; are sub e la S1. Care-i discriminarea? 
Discriminare era daca: toate masinile sub 1550cc intra la S1 cu exceptia Honda care va intra la S2. Poate asa era discriminare..
|
|
|
10-10-10, 12:40
|
#41
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 981
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti]
|
Re: Grupele de participare
Hondele nu sunt discriminate, si nu era vb de cele de 1.6 neaparat, era vb de cele de 1.6 vtec care stock au 160 cp. Acum daca mai imi puteti spune un motor de 1.6 cu raportul de putere/greutate al hondei sunteti tari. Ceilalti din grupa ar trebuie sa duca motorul aproape de maximul posibil al modificarilor si abia ar ajunge la puterea respectiva a hondei. Nu mai vb in caz in care Honda ar fi modificata! Eu la Alexeni am vazut CRX ul lui geanny de la tm  ) poi masina aia batea multe masini de grupa s2, daca nu cam pe toate, poi ce sanse aveau ceilalti din grupa?? Nici una...nici macar nu se apropiau de ea! Asta a fost un exemplu....pe mine sincer nu ma intereseaza cine e in grupa, eu m-am dat la slatina la s1 cu motor de 1.3 si am iesit locul 2.....m-a batut o honda de 1.5, dar a fost un rezultat putin mai strans decat daca m-as fi dat cu vtec...care nu ma bate...ma desfinteaza. Dar la cursele astea.....nu vi sa castigi daca nu ai o masina cu adevarat performanta. Vi sa iti masori un timp, sa iti verifici o setare...se cauta incurajarea performantei adevarate. Si in plus m-am dat la Slatina de ceva ori.....pt mine a fost o zi frumoasa si cu siguranta cand o sa imi mai permit, adica cand o sa fie mai aproape de mine cursele organizate de Drag Racing o sa particip cu drag...pt ca stiu ca imi satisfac pofta de "dat", imi iau un timp...desi ar fi frumos sa se dea dupa cursa o lista fiecarui participant in parte cu timpii realizati, si imi vad nivelul meu si al masini. Cat vine vorba despre grupele LR......am retineri mari, la A eu avand 100 cp am picat cu un TDI de 90cp  ) care in realitate avea 170cp...acum vreau sa imi spuneti voi....ce preferati......sa stiti sigur cilindreea (in masura in care se poate) sau sa fiti in grupe cu masini care au dublu peste puterea de fabrica? plus ca mai este si eliminatori....pici cu bestia pleci acasa......dar nu conteaza ....vine data viitoare  ))
Liniutele trebuie sa fie privite doar pt distractie atat timp cat nu investesti serios si nu iti prepari masina exclusiv pt ele, in rest e doar distractie......nu vad dc va agitati atat, ideea nu era sa va dati cat mai mult intr un sistem cat mai profi?
__________________
Frate....si cand i-am dat a 2-a si am pus-o de-a latu'....drift nu alta!!!
Last edited by DjRainManFast; 10-10-10 at 12:43.
|
|
|
10-10-10, 12:48
|
#42
|
4 Speed Squad Member
 Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Grupele de participare
Discriminare, nediscriminare cert e ca la Tulcea la S2 pe locul 2 a fost chiar o 'discriminata' de honda
Oricum, din cate am inteles e posibil sa fie ultima cursa pe regulamentul asta (la grupe ma refer). Si se doreste ca de la anul sa fie facuta chiar si separarea street/profi.
|
|
|
10-10-10, 13:25
|
#43
|
Honda Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 918
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by DjRainManFast
Hondele nu sunt discriminate, si nu era vb de cele de 1.6 neaparat, era vb de cele de 1.6 vtec care stock au 160 cp. Acum daca mai imi puteti spune un motor de 1.6 cu raportul de putere/greutate al hondei sunteti tari. Ceilalti din grupa ar trebuie sa duca motorul aproape de maximul posibil al modificarilor si abia ar ajunge la puterea respectiva a hondei. Nu mai vb in caz in care Honda ar fi modificata! Eu la Alexeni am vazut CRX ul lui geanny de la tm  ) poi masina aia batea multe masini de grupa s2, daca nu cam pe toate, poi ce sanse aveau ceilalti din grupa?? Nici una...nici macar nu se apropiau de ea! Asta a fost un exemplu....pe mine sincer nu ma intereseaza cine e in grupa, eu m-am dat la slatina la s1 cu motor de 1.3 si am iesit locul 2.....m-a batut o honda de 1.5, dar a fost un rezultat putin mai strans decat daca m-as fi dat cu vtec...care nu ma bate...ma desfinteaza. Dar la cursele astea.....nu vi sa castigi daca nu ai o masina cu adevarat performanta. Vi sa iti masori un timp, sa iti verifici o setare...se cauta incurajarea performantei adevarate. Si in plus m-am dat la Slatina de ceva ori.....pt mine a fost o zi frumoasa si cu siguranta cand o sa imi mai permit, adica cand o sa fie mai aproape de mine cursele organizate de Drag Racing o sa particip cu drag...pt ca stiu ca imi satisfac pofta de "dat", imi iau un timp...desi ar fi frumos sa se dea dupa cursa o lista fiecarui participant in parte cu timpii realizati, si imi vad nivelul meu si al masini. Cat vine vorba despre grupele LR......am retineri mari, la A eu avand 100 cp am picat cu un TDI de 90cp  ) care in realitate avea 170cp...acum vreau sa imi spuneti voi....ce preferati......sa stiti sigur cilindreea (in masura in care se poate) sau sa fiti in grupe cu masini care au dublu peste puterea de fabrica? plus ca mai este si eliminatori....pici cu bestia pleci acasa......dar nu conteaza ....vine data viitoare  ))
Liniutele trebuie sa fie privite doar pt distractie atat timp cat nu investesti serios si nu iti prepari masina exclusiv pt ele, in rest e doar distractie......nu vad dc va agitati atat, ideea nu era sa va dati cat mai mult intr un sistem cat mai profi?
|
Rain man,daca acel TDI avea 90cp din fabrica pai pana la 170cp este meritul lui,a muncit ca sa ajunga la performanta aceea si atunci e cat de cat simplu,pe cand la grupele tip delta,ma dau pe mine drept exemplu care am 1.4T si 133HP stock,langa mine un e36 cu 2.5 nemodificat are 192HP deci am destul de muncit doar ca sa ajung sa fiu la aceasi putere cu el iar apoi sa ma gandesc ce trebuie sa mai fac ca sa-l pot invinge...
|
|
|
10-10-10, 13:46
|
#44
|
BMW Driver
 Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grupele de participare
Quote:
Originally Posted by B|shOp-VR6
Pai acelasi criteriu, sub 1550cc si peste. Are peste, e la S2; are sub e la S1. Care-i discriminarea? 
Discriminare era daca: toate masinile sub 1550cc intra la S1 cu exceptia Honda care va intra la S2. Poate asa era discriminare..
|
pacat ca din lipsa de timp nu se pot verifica masinile ce au sub capota....
am auzit vorbe de la pasionati de honda ca unele masini nu au 1,5.....1,6 sub capota.....asta e pb lor...nu vreau sa intru in polemici cu ei....bv lor..
am mai spus si o repet am acasa un urs 1,6 in acte si 2,8 12v sub capota....
dar nu ma incalzeste cu nimic sa ma bag la alta grupa....
sal........
__________________
contact 0766-671407
|
|
|
10-10-10, 13:55
|
#45
|
 Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,499
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: Grupele de participare
Discutia nu ia in calcul bonitatea morala a participantilor.
Oricum organizatorul poate verifica la final inainte de a valida un rezultat, castigatorii. Daca umbla cu ocaua mica pot fi descalificati... penalizati cumva.
Chestia cu furatul se poate aplica la orice fel de grupe.
Cei de la KOE sunt putin mai dezghetati cand e vorba de regulament.
Oricum e foarte bine ca se discuta si se expun pareri diferite, doar asa se poate ajunge la o formula corecta de departajare.
|
|
|
|
|