Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Anonymous Drag Racing Day 09.10.2010 Ianca - Braila

Reply
 
Thread Tools
Old 29-09-10, 14:52   #1
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Grupele de participare

Dupa cum ati fost obisnuiti in ultimul timp va fi o cursa cronometrata profesional, asigurata de Drag Racing Events.

Timpii vor fi cronometrati cu o instalatie profesionala si fiecare concurent va primi un ticket cu timpul parcurs. Pe ticket vor fi afisate :
- timpul de reactie
- 60 feet
- timpul parcurs pe 402m
- viteza maxima atinsa


GRUPE DE PARTICIPARE :

(Prescurtari utilizate: FWD: tractiune fata, RWD: tractiune spate, AWD: tractiune integrala)

Grupa S1 - sub 1550 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea sub
1550cmc normal aspirat sau sub 1000cmc supraalimentat
(turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85,benzina de curse

Grupa S2 - sub 2500 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune pe doua roti, avand motorul cu cilindreea
cuprinsa intre 1551-2500cmc normal aspirat sau sub
1600cmc Wankel aspirat sau sub 1600cmc supraalimentat
(turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85, benzina de curse

Grupa S3 - sub 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care
doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea cuprinsa
intre 2501-3800cmc normal aspirat sau sub 1600cmc
Wankel supraalimentat sau intre 1601-2500cmc
supraalimentat (turbo/compresor/nitro). Combustibilul permis
este doar cel din comert – benzina, E85, benzina de curse

Grupa S4 - peste 3800 cmc
Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti din care
doua roti motrice, avand motorul cu cilindreea peste
3801cmc normal aspirat sau peste 2501cmc
supraalimentat (turbo/compresor/nitro).
Combustibilul permis este doar cel din comert – benzina,
E85, benzina de curse

Grupa S5 - AWD - sub 2500 cmc

Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din
comert – benzina, E85, benzina de curse

Grupa S6 - AWD - peste 2500 cmc

Toate masinile dotate cu motor pe benzina in 2 sau 4
timpi, in linie, V, boxer sau Wankel, cu patru roti si
tractiune integrala. Combustibilul permis este doar cel din
comert – benzina, E85, benzina de curse

Grupa S7 - Diesel - sub 2000 cmc

Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in
linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile
motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo
sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina

Grupa S8 - Diesel - peste 2000 cmc

Toate masinile dotate cu motor diesel in 2 sau 4 timpi, in
linie, V sau boxer, cu patru roti din care 2 sau toate rotile
motrice si cu motorul aspirat sau supraalimentat cu turbo
sau compresor.
Combustibilul permis este doar cel din comert – motorina

Grupa S9 - Motociclete

Le vom structura la locul faptei.
__________________


VW Vento VR6 2800cc - First Love
BMW E46 - Almost ready

Last edited by B|shOp-VR6; 30-09-10 at 01:02.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 08:11   #2
D O G

Stage 4
 
D O G's Avatar
 
Join Date: Oct 2004
Posts: 206
Member of:
[Midnight Racers]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

Sunt curios: de ce s-a modificat grupa S1 si au fost introduse astfel masini in S2?
D O G is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 11:30   #3
Kelu

Stage 3
 
Kelu's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 128
Member of:
[Anonymous Motorsport ]
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
Default Re: Grupele de participare

Modificarea grupei S1 are originile in campionatul ungar.

In ultimii ani Hondele faceau legea in sensul ca nu exista o alta masina 1.6 aspirat care sa se incadreze in aceea grupa si sa se apropie de performantele Hondelor si practic concurentii cu masini de pana in 1600cmc trebuiau fie sa renunte in a emite pretentii fie sa foloseasca Honda. E aproape imposibil sa bati o Honda care dispune de o gama f. larga de upgradeuri aftermarket cu o alta masina si atunci toate celelalte masini de 1.6 aspirat dispareau din peisajul curselor.

Nu am inventat noi aceasta regula, noi doar am adoptat-o bazandu-ne pe experienta vasta a colegilor unguri, prima cursa care a adoptat aceasta regula a fost Satu Mare, dupa care s-a dorit continuarea cu acel regulament.

Ca exemplu la Tulcea dupa CZTu urmatorii 2 timpi au fost a unor Honde (un civic si un crx) de 1.6 aspirat.
__________________
Opel GT
Kelu is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 21:02   #4
Evo-Jr
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
Evo-Jr's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of:
[Inferno Motorsport]
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

am si eu o intrebare din curiozitate.
de ce s au renuntat la grupele LR?
Evo-Jr is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 21:14   #5
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Grupele de participare

Acele grupe erau foarte ok daca nu exista cronometrare. Avand in vedere ca au fost deja cateva etape sub aceasta forma iar aceasta este ultima etapa, nu puteam schimba regulile jocului plus ca, acestea sunt modelul de grupe adoptat cam peste tot. Incercam sa evoluam si noi alaturi de ceilalti.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 21:35   #6
Evo-Jr
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
Evo-Jr's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of:
[Inferno Motorsport]
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

am inteles.multumesc pentru raspuns
Evo-Jr is offline   Reply With Quote
Old 03-10-10, 21:36   #7
doru_mwe
Honda Driver

Stage 4
 
doru_mwe's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 253
Member of:
[Honda]
Default Re: Grupele de participare

Quote:
Originally Posted by Kelu View Post
Modificarea grupei S1 are originile in campionatul ungar.

In ultimii ani Hondele faceau legea in sensul ca nu exista o alta masina 1.6 aspirat care sa se incadreze in aceea grupa si sa se apropie de performantele Hondelor si practic concurentii cu masini de pana in 1600cmc trebuiau fie sa renunte in a emite pretentii fie sa foloseasca Honda. E aproape imposibil sa bati o Honda care dispune de o gama f. larga de upgradeuri aftermarket cu o alta masina si atunci toate celelalte masini de 1.6 aspirat dispareau din peisajul curselor.

Nu am inventat noi aceasta regula, noi doar am adoptat-o bazandu-ne pe experienta vasta a colegilor unguri, prima cursa care a adoptat aceasta regula a fost Satu Mare, dupa care s-a dorit continuarea cu acel regulament.

Ca exemplu la Tulcea dupa CZTu urmatorii 2 timpi au fost a unor Honde (un civic si un crx) de 1.6 aspirat.
ma da oricum si cu o honda de 1.4sau 1.5 rupem tot la S1
doru_mwe is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 14:15   #8
Catalin_br

Stage 5
 
Catalin_br's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

nici eu unul nu vad echilibrate grupele nu vad ce rost are sa ma inscuriu cu 2.0benzina 150 cp odata c pic la s2 cu motoare de 2.5 peste 200 cp nam nici o sansa.......
Catalin_br is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 14:25   #9
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

Quote:
Originally Posted by Catalin_br View Post
nici eu unul nu vad echilibrate grupele nu vad ce rost are sa ma inscuriu cu 2.0benzina 150 cp odata c pic la s2 cu motoare de 2.5 peste 200 cp nam nici o sansa.......
Asa-i copile,nu ai sansa,pentru ca acest tip de cursa NU incurajeaza participarea cu masini stock. Dar insa daca tii sa vezi unde se afla masina inainte de inceperea modificarilor,pentru a face o comparatie si a verifica eficienta modificarilor ce vor urma, este util a participa.
Vezi ca exista o Vectra sfi (fwd) care cam intrece multe 2.5 24v rwd, mai exista si vreo 2 cielo si 2 kadett-uri aspirate si ele...etc. Repet,daca tu vrei sa "ai sansa" cu o masina stock(poate si fwd,poate si de 1500kg) de 150cai...inseamna ca ti-ai dori sa plece spectatorii....pt ca ar presupune ca nivelul sa fie FOARTE slab,iar oamenii nu vin sa vada masini de 17-20sec pe sfertul de mila

PS: oricum,nu numai sansa ai avea nevoie ci si inca vreun an de vechime pe permis.....citeste regulile INAINTE sa ridici probleme
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romβnia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 14:30   #10
mosos

Stage 4
 
mosos's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 201
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Grupele de participare

Rostul sa te inscrii este ca sa te bati tu cu timpul tau, incercand sa-l imbunatatesti constant, si exceptand faptul ca pleci la start de langa o masina de 200 de cai, sau 300, nu are importanta. Daca ai mentalitatea ca trebuie sa bati neaparat masina de langa tine, si sa vanezi cupe, atunci mi se pare foarte realista si pertinenta parerea ta despre aceste grupe.
__________________
VW Golf GTI 16v 20 Jahre
mosos is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 15:28   #11
Catalin_br

Stage 5
 
Catalin_br's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 625
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Thumbs up Re: Grupele de participare

sunt ft constient ca e o masina stock s nu emit pretenti dar sunt sanse ft mari sa fii eliminat din prima mansa ba chiar sa nai drept de replica in fata unor masini.am citit regulile si stiam ca nu ma pot inscrie ca nu am un an experienta.....dar asta nu inseamna ca nu as fii putut pune probleme unuia cu permis ce are peste un an "experienta"

nu masi fii dat pt cupa c pt distractie
Catalin_br is offline   Reply With Quote
Old 04-10-10, 15:37   #12
B|shOp-VR6

Stage 5
 
B|shOp-VR6's Avatar
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 3,142
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Grupele de participare

Sistemul nu este eliminatoriu.. te dai de cate ori apuci in calificari si apoi gruparea se va face dupa timp. Descalificat ai fi fost daca era pe sistem piramidal, cum sunt grupele LR. Acolo aveai toate sansele sa pici cu un Colt CZT care sa-ti rupa franele si treceai direct pe dreapta. Exact asta e si plusul sistemului cronometrat.. te dai in dreapta cu oricine si in finale vei fi langa adversari directi , evident daca ai masina performanta sa ajungi in finale.

PS. Grupa S2 e pentru motoare de pana in 2500cmc, deci n-ai avea cum sa pici cu ele decat daca au norocul sa aiba 2499cmc

Last edited by B|shOp-VR6; 04-10-10 at 15:43.
B|shOp-VR6 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 11:22   #13
R1s3

Stage 5
 
R1s3's Avatar
 
Join Date: Aug 2010
Posts: 747
Default Re: Grupele de participare

Quote:
Originally Posted by lascarica View Post
Asa-i copile,nu ai sansa,pentru ca acest tip de cursa NU incurajeaza participarea cu masini stock. Dar insa daca tii sa vezi unde se afla masina inainte de inceperea modificarilor,pentru a face o comparatie si a verifica eficienta modificarilor ce vor urma, este util a participa.
Vezi ca exista o Vectra sfi (fwd) care cam intrece multe 2.5 24v rwd, mai exista si vreo 2 cielo si 2 kadett-uri aspirate si ele...etc. Repet,daca tu vrei sa "ai sansa" cu o masina stock(poate si fwd,poate si de 1500kg) de 150cai...inseamna ca ti-ai dori sa plece spectatorii....pt ca ar presupune ca nivelul sa fie FOARTE slab,iar oamenii nu vin sa vada masini de 17-20sec pe sfertul de mila

PS: oricum,nu numai sansa ai avea nevoie ci si inca vreun an de vechime pe permis.....citeste regulile INAINTE sa ridici probleme



E foarte clar ca dragul nu incurajeaza participarea masinilor stock dar tebuie sa te gandesti ca la fel de bine pot fi modificate si motoarele de 2.5 iar cele de 2000 tot raman cu sanse foarte mici. Deci parerea mea e ca nu faci fata la grupa asta cu un motor de 2000 decat daca scoti maxim din motorul aspirat si daca ai o masina usoara ex. kadett. Altfel no chance. Toata chestia e sa privesti partea frumoasa a lucrurilor si sa te distrezi... si bineinteles sa sti sa mai si pierzi. Numai bine
__________________
Ex: Opel Astra GSi
Ex: BMW 325i M Pack
Ex: Alfa Romeo 156 Sportwagon
Ex: Bmw 323iA :X
Bmw 320i - Under construction

R1s3 is offline   Reply With Quote
Old 05-10-10, 16:23   #14
Motosina

Stage 3
 
Motosina's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 79
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Anonymous Motorsport ]
Default Re: Grupele de participare

Adica o Honda de 1,6 nu are nici o sansa in fata unui 2.5 ? )
gizas crist !
Motosina is offline   Reply With Quote
Old 06-10-10, 00:47   #15
sopsorin

Stage 1
 
sopsorin's Avatar
 
Join Date: Oct 2010
Posts: 21
Default Re: Grupele de participare

Quote:
Originally Posted by Kelu View Post
Modificarea grupei S1 are originile in campionatul ungar.

In ultimii ani Hondele faceau legea in sensul ca nu exista o alta masina 1.6 aspirat care sa se incadreze in aceea grupa si sa se apropie de performantele Hondelor si practic concurentii cu masini de pana in 1600cmc trebuiau fie sa renunte in a emite pretentii fie sa foloseasca Honda. E aproape imposibil sa bati o Honda care dispune de o gama f. larga de upgradeuri aftermarket cu o alta masina si atunci toate celelalte masini de 1.6 aspirat dispareau din peisajul curselor.

Nu am inventat noi aceasta regula, noi doar am adoptat-o bazandu-ne pe experienta vasta a colegilor unguri, prima cursa care a adoptat aceasta regula a fost Satu Mare, dupa care s-a dorit continuarea cu acel regulament.

Ca exemplu la Tulcea dupa CZTu urmatorii 2 timpi au fost a unor Honde (un civic si un crx) de 1.6 aspirat.
Belea, au mai ramas Honde la S1, de exemplu a mea 1490 . Asta ce inseamna ca a disparut misterul cursei si se stie ca o sa castig?
sopsorin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -