06-12-09, 14:52
|
#91
|
Stage 5
Join Date: May 2008
Posts: 748
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Exista doar doua modalitati.
1.60 km-300 km.
2.0-1000 metri.
In rest nu prea vad alte reguli.
Binenteles pe mine ma avantajeaza mai mult cu plecare de pe loc ,dar nici din mers nu zic nu ,dar sa fie maxim de 50-60 la ora.
Dar sa asteptam sa vina putin caldura si le incercam
|
|
|
06-12-09, 15:26
|
#92
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Oameni buni acesta este topicul de prezentare al masinii nu un topic de provocari, prin urmare va rog frumos sa asteptati pana redeschid un nou topic la Provocari si sa lasam acest topic strict pentru ce a fost deschis.
Multumesc.
|
|
|
06-12-09, 16:26
|
#93
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
foarte buna plecarea ZR-ului....dar totusi era o diferenta de vreo 260 de cai intre ele
|
|
|
06-12-09, 18:15
|
#95
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
@Dark Santa - bun filmuletul
@69WRX - ia in calcul si cele +200kg in defavoarea GTR-ului ca sa iti faci o imagine de ansamblu.
|
|
|
06-12-09, 19:07
|
#96
|
Stage 5
Join Date: Sep 2007
Posts: 443
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Racheta, GTR-ul felicitari
Intrebare subiectiva ... cum se tzina cutia ? am avut impresia la schimbari ca este o oarecare itarziere fata de stock ? sau e vb de lag ?. Iar la plecare , a fost facuta fara launch control ? a plecat oarecum mai lent.
|
|
|
06-12-09, 20:07
|
#97
|
Stage 5
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
In cursa cu start de pe loc s-a preferat menajarea transmisiei si s-a plecat cu o presiune de 1.0 bar ~650cp fara vreun sistem de asistare al plecarii.
|
|
|
06-12-09, 20:14
|
#98
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by 69WRX
foarte buna plecarea ZR-ului....dar totusi era o diferenta de vreo 260 de cai intre ele
|
Te rog sa nu diminuezi superioritatea GTR-ului :P
De fapt, are 351 BWHP in plus fata de Corvette. Intr-adevar mai greut, insa 4x4 compenseaza cu varf si indesat.
|
|
|
06-12-09, 21:17
|
#99
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by Exelixis
In cursa cu start de pe loc s-a preferat menajarea transmisiei si s-a plecat cu o presiune de 1.0 bar ~650cp fara vreun sistem de asistare al plecarii.
|
ma asteptam la o plecare mult mai buna. cred ca nu a fost o plecare ca la carte.
|
|
|
06-12-09, 23:05
|
#100
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,205
Member of: [Opel] [2 Roti]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
stiam ca ZR1 are 638 cp...si pana la 901 mai sunt 263...de-aia ziceam...
|
|
|
07-12-09, 04:29
|
#101
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 427
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by shadowro
ma asteptam la o plecare mult mai buna. cred ca nu a fost o plecare ca la carte.
|
de ce nu va abtineti voi ?? cumpara-ti o masina de aproape 100 000 euro sa te vad eu cum pleci tu?? cred ca pleci ca de la semafor , nu ca la carte ......bravo teo, razvane , spor la treaba incontinuare ....bravo voua ... ambele masini sunt foarte frumoasae asa ca .mai tace-ti voi cu comentarii din astea de ***
Last edited by vec; 07-12-09 at 04:33.
|
|
|
07-12-09, 07:36
|
#102
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by vec
de ce nu va abtineti voi ?? cumpara-ti o masina de aproape 100 000 euro sa te vad eu cum pleci tu?? cred ca pleci ca de la semafor , nu ca la carte ......bravo teo, razvane , spor la treaba incontinuare ....bravo voua ... ambele masini sunt foarte frumoasae asa ca .mai tace-ti voi cu comentarii din astea de ***
|
pentru ca e un forum liber comentez ce vreau cat timp pastrez un ton si un limbaj adecvat. nu ma intereseaza ca te deranjeaza pe tine. asteptam un raspuns de genul menajez transmisia nu un raspuns recalcitrant si inutil cum ai dat tu.
__________________
Honda
Last edited by shadowro; 07-12-09 at 07:39.
|
|
|
07-12-09, 09:37
|
#103
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
o parere personala...poate nu este nevoie de o plecare in forta pentru a castiga!daca masina este puternica poate sa-si permita sa plece usor, menajand astfel transmisia si motorul, ca apoi pe treptele superioare sa recupereze si sa castige detasat!
__________________
"Do, or do not. There is no try."
|
|
|
07-12-09, 10:22
|
#104
|
Stage 2
Join Date: Nov 2009
Posts: 49
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Quote:
Originally Posted by 69WRX
stiam ca ZR1 are 638 cp...si pana la 901 mai sunt 263...de-aia ziceam...
|
GTR-ul are 910 HP masurati la roata.... ZR1 ii are la motor, asta inseamna ca la roata in cel mai bun caz mai raman 550 HP.
Cat despre start, sa zicem ca derapajele atat ale ZR1-ului cat si ale GTR-ului arata faptul ca nimeni nu a menajat nimic si fiecare a dat ce a putut.
Iata un exemplu de start menajat:
https://www.youtube.com/watch?v=VEL5ABddZ0k
|
|
|
07-12-09, 10:47
|
#105
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Graficele postate arata puterea estimata la motor, deci acei ~900 nu sunt la roata ci la motor. Iar ochiometric din grafic pierderile sunt undeva la 150-200hp.
|
|
|
|
|