Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
Dupa o lunga perioada de pauza in care ne-am ocupat de alte proiecte ne-am alocat putin timp si pentru GTR-ul “de casa”.
Da, stim ca era negru si avea 900cp iar acum e portocaliu/visiniu/rosu si are xxxx cp.
De ce xxxx si nu o valoarea exacta? Simplu, inca nu am avut timpul necesar definitivarii softului pentru boostul maxim a carui valoare ar trebui sa se situeze undeva in jurul a 2,8-3,0bar.
Totusi ca sa nu fie totul atat de vag si pentru a inlatura unele suspiciuni asupra motorizarii GTR-ului vom preciza ca NU este echipat cu kitul AMS Alpha 12 si promitem sa revenim cu valori exacte si detalii tehnice cat de curand.
Introducerea fiind facuta sa ne concentram dara, asupra zilei de 10.06.2012. In bunul spirit al infratirii intre popoare si propasirii drag-racingului in Balcani am efectuat o vizita de lucru la Kondofrey, unde am luat parte la cursa organizata de catre prietenii de la Urban Team.
Am fost prezenti cu doua Nissan GTR , cel negru si stock al lui Cristi caruia tinem sa ii multumim pentru ca ne-a insotit in aceasta aventura si "utilajul" portocaliu/visiniu/rosu.
Totul ar fi fost perfect daca soarele nu ar fi fost prea marinimos fapt reflectat printr-o temperatura exterioara generoasa, mult prea generoasa pentru a permite motoarelor turbo o racire eficienta.
Dar chiar si in aceste conditii nu tocmai ideale am profitat de aceasta ocazie pentru a testa diverse variante de soft atat pentru benzina normala cat si benzina de competitii in conditii reale de cursa.
Cel mai bun rezultat obtinut a fost de 10,06 secunde, rezultat realizat cu o plecare modesta si la o presiune de doar 2,1bar.
Acestea fiind spuse ne intoarcem la treaba si speram sa ne revedem cat de curand la Tulcea sau Arad.
Last edited by Exelixis; 14-06-12 at 22:18.
|