Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning > Exelixis Motorsport

Reply
 
Thread Tools
Old 19-11-09, 16:27   #16
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Da Virgil, acceptam invitatia lansata pentru la primavara fara nici o problema.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 16:36   #17
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

In asteptarea Greddy-ului si a Haltech-ului masina a primit si doua BOV atmosferice TURBOSMART
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN5734.JPG
Views:	362
Size:	2.19 MB
ID:	1182291   Click image for larger version

Name:	DSCN5736.JPG
Views:	357
Size:	2.08 MB
ID:	1182292   Click image for larger version

Name:	DSCN5738.JPG
Views:	397
Size:	1.91 MB
ID:	1182293  

Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 17:57   #18
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Theo - totul suna promitator in teorie - hai sa vedem practic ce si cum - doar stii ca eu te astept la start - vreau sa te vad in actiune asa la 0,7 bari - sunt curios acum cat eu am turbo stock - si dupa ce lucrez si eu la turbo sa vedem din nou cum stam!!!

PS Te grabesti cu Haltech - sfat prietenesc!!!
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 18:36   #19
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

La inceput e teoria dupa care urmeaza practica.
Multumesc pentru invitatia lansata dar nu obisnuiesc sa accept o provocare atunci cand nu sunt pregatit 100%.
La presiunea actuala de 0,7 turbinele mele "de abia incep" sa se invarta.
Legat de sfatul tau prietenesc, e ceva ce ma nedumereste tare rau. Acum 4 luni de zile spuneai ca Haltech e cea mai buna alegerea acum imi spui altceva. Eu ce sa mai inteleg ?

Last edited by Exelixis; 19-11-09 at 18:46.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 20:09   #20
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
La inceput e teoria dupa care urmeaza practica.
Multumesc pentru invitatia lansata dar nu obisnuiesc sa accept o provocare atunci cand nu sunt pregatit 100%.
La presiunea actuala de 0,7 turbinele mele "de abia incep" sa se invarta.
Legat de sfatul tau prietenesc, e ceva ce ma nedumereste tare rau. Acum 4 luni de zile spuneai ca Haltech e cea mai buna alegerea acum imi spui altceva. Eu ce sa mai inteleg ?
Ref haltech trebuie sa intelegi exact ce iti spun - sa nu te grabesti - adica este solutia buna pe care o voi utiliza si eu dar astazi cand vorbim mai trebuie rezolvat ceva si se lucreaza la asta in US - pt moment poti utiliza fara probleme cobb ca tot ai accespro - daca vei pune haltech vei avea cel putin o problema nerezolvata - acum ai inteles!?!
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 20:29   #21
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Poate sunt eu prea obosit dar nu inteleg care e problema ?
Daca nu e vreun secret te rog explica-mi.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 19-11-09, 23:35   #22
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Poate sunt eu prea obosit dar nu inteleg care e problema ?
Daca nu e vreun secret te rog explica-mi.
Uite iti citez de la un utilizator de haltech v. 1.06 din us - "........in 2nd gear the car pulled so hard and then the clutch slipped BIG TIME......" deci cam asta este problema care era si la vs 105 si inca nu s-a rezolvat - se lucreaza si sper ca in perioada urmatoare sa apara final release la vs 1.06 cu toate problemele rezolvate - pana atunci eu cel putin nu risc sa pun haltech pe masina mea - e mai safe asa!!!
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 20-11-09, 10:27   #23
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Acel v.1.06 banuiesc ca se refara la o versiune de firmware, nu ? Si din ce zici, este in lucru un update de firmware care sa repare "buba" de care ziceai. Cand apare un update de firmware nu poate fi downloadat de clientii vechi si sa-si faca update?
(doar intreb, nu dati cu parul daca am inteles gresit despre ce este vorba)
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 20-11-09, 11:20   #24
georgerg

Stage 5
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 520
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by RoSonic View Post
Acel v.1.06 banuiesc ca se refara la o versiune de firmware, nu ? Si din ce zici, este in lucru un update de firmware care sa repare "buba" de care ziceai. Cand apare un update de firmware nu poate fi downloadat de clientii vechi si sa-si faca update?
(doar intreb, nu dati cu parul daca am inteles gresit despre ce este vorba)
asa este - eu insa nu as merge cu masina cu problema asta - astept update-ul si dupa incep setarile pe haltech - pana atunci de ce sa imi caut probleme - mai bine merg cu ce exista deja si functioneaza 100 %?!?! in plus v 1.06 se poate pune pe masina dar nu este officially released de haltech inca - cred nu de nebuni!?!

Last edited by georgerg; 20-11-09 at 11:23.
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 20-11-09, 16:33   #25
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post
Da Virgil, acceptam invitatia lansata pentru la primavara fara nici o problema.
Merci si bafta in continuare, imi face impresia la un proiect profesional.
Mai e mult pana la primava??
DZ1 is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 16:53   #26
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Nu inteleg un lucru George, ce legatura are ECU-ul transmisie cu ECU-ul motorului cu care Haltech lucreaza in paralel ?
O sa iti dau un exemplu, e ca si cum ai veni in garajul nostru pentru o schimbare de ambreiaj iar eu ti-as spune ca ai probleme cu aprinderea

Virgil cred ca sti prea bine ca e greu de aproximat cand vine primavara in cazul unui asemenea proiect.
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 17:14   #27
Exelixis

Stage 5
 
Exelixis's Avatar
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 1,113
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Si daca tot ne-am plictisit asteptand urmatorul set de piese am hotarat sa ne jucam putin in interior . Cine ghiceste ce e diferit are o cola
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	DSCN5772.JPG
Views:	700
Size:	376.0 KB
ID:	1186944  
Exelixis is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 17:29   #28
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

S-a "taiat" caldura ? )
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 17:46   #29
IonutzMFF
BMW Driver


Stage 5
 
IonutzMFF's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,438
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[4Tuning International]
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Sa pus un turometru nou
IonutzMFF is offline   Reply With Quote
Old 23-11-09, 18:19   #30
DZ1

Stage 5
 
DZ1's Avatar
 
Join Date: May 2003
Posts: 814
Default Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport

Quote:
Originally Posted by Exelixis View Post

Virgil cred ca sti prea bine ca e greu de aproximat cand vine primavara in cazul unui asemenea proiect.
Stai linistit ca intrebarea a fost pusa la general, nu la proiectul vostru.
Era vorba ca de multe ori cand vine iarna tot ai mai face curse)
Si eu lucrez asa ca este bine ca mai e pana la primavara.
__________________
Nu te certa niciodata cu idiotii ! Te fac sa cobori la nivelul lor si acolo te bat cu experienta !
...

Acum 3 ani: Supra-DZ1 1047Cp si 1250Nm...la ora actuala....mai mult
...
Singurul lucru care pare ca este impartit corect pe planeta este inteligenta!!!Toti avem impresia ca am primit destul.....
DZ1 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2025 4Tuning -