Multumim inca odata pentru aprecieri.
Legat de experienta americana si aici ma refer la forumul NAGTROC acum pot spune fara dubii ca e undeva intre cascadorii rasului si emisiunea Jackass. In afara de cativa useri care chiar au cunostinte in domeniu restul au mari probleme in a citi o amarata de fisa dyno
Altfel nu imi explic intrebari de genul "cum ati rezolvat problemele generate de Haltech la presiuni de peste 1,6 bar?" in conditiile in care pe fisa scrie mare 1,5 bar.
Ei nu au auzit de dyno care sa masoare puterea la motor si in continuare sunt convinsi ca am masurat puterea pe un banc de masurat motoare.
Altfel sunt niste tuneri exceptionali dar mai bine lasa.......
Ca sa raspund unei intrebari lansate in unul din posturile anterioare intentia pentru la anul este de a trece de 1000 cp.
O ultima rugaminte ar fi disputele de genul x e mai tare ca y si "uite pe youtube" sa le pastrati pentru topicurile din sectiunea Versus, iar discutia aici sa se pastreze punctul despre proiectul in cauza.
niste poze cu "lucrul diavolicesc"
sunt foarte rare momentele cand te afli pe langa o astfel de masina.
sunt si mai putini care isi rapesc din timpul lor personal si iau cheia de pe masa si iti spun relaxat :" daca vrei urca-te in ea"
cum zice o vorba pe la tv....jos palaria Domnilor!
__________________
C4 VTS 2.0 180hp by Loeb nr 1882
cu toate ca aici este locul unde vorbesc cei cu f multa experienta si unde vorbesc si cei care nu au nic un habar imi exprim si eu parerea:felicitari RAZVAN pt lucrarea care ai facuto,felicitari THEO pt investitia si experianta ta si felicitari pt rezultatele obtinute!!!
Exelixis, am fost, am vazut, si am ramas placut impresionat, atat de atmosfera generala de acolo cat mai ales de monstrul negru, dupa cum a fost poreclit GTR-ul lui Theo. De ce am mentionat atmosfera de la Exelixis? Pentru ca eu cred ca o atmosfera placuta face lucrurile sa mearga... Nu prea ma pricep eu la cuvinte, dar am simtit eu nevoia sa zic ceva.
Nu sunt mare cunoscator in domeniu,varsta ma limiteaza ,dar sper ca pe viitor sa devin,dar am si eu acel lucru care va impins pe voi sa realizati acest proiect fantastic,pasiunea.
Pasiune care imi da dreptul si chiar ma obliga sa va felicit pentru performantele obtinute,si sa va dau drept exemplu.
Deci,felicitari propietarului si echipei Exelixis Motorsport!
Si o tona de noroc pentru la anu
Member of: [Moderators] [NoSpeedLimit Romania Club] [Nissan]
Re: Nissan GTR R35 by Exelixis Motorsport
mare secret ce e cu butonul ala, este de la boost controler si din cate imi aduc eu aminte in momentul in care apesi ai un over boost, nu e nici un secret il vezi pe multe masini de la noi , mister elucidat