Go Back   Forum 4Tuning > Curse > PROVOCARI

PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari

Old 21-04-09, 08:53   #241
blazeyblaze
Afro Samurai

Stage 5

Member of:
[AUDI]
Default Re: Cine vrea cu primul GTR din Romania cat mai este stock?!

sota....din pacate asta se intampla cand iti iei masini puternice si nu iti dai seama ce conduci....a decapitat 2 copaci pe care nu cred ca ii puteam cuprinde cu bratele nici unul din noi...pacat de masina...din fericire soferul e insa ok...
Old 21-04-09, 11:22   #242
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

Quote:
Originally Posted by blazeyblaze View Post
sota....din pacate asta se intampla cand iti iei masini puternice si nu iti dai seama ce conduci....a decapitat 2 copaci pe care nu cred ca ii puteam cuprinde cu bratele nici unul din noi...pacat de masina...din fericire soferul e insa ok...
bine ca a scapat omul - din pacate GTR-ul nu face parte din categoria masinilor care iarta si asta este motivul pt care este bine sa nu ajungi sa crezi ca te-ai obisnuit cu masina prea repede.

PS. DACA IL CUNOASTE CINEVA PE SOFER - IN CAZUL IN CARE VA FI DAUNA TOTALA - SI ASA SE PARE - SUNT INTERESAT DE EPAVA PT PIESE.

Last edited by georgerg; 21-04-09 at 12:16.
georgerg is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 16:41   #243
Achim
Dream Squad Member

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[Honda]

@Vlad: si eu eram in dubii prima oara cand am aflat, dar cica a mai fost implicata o masina in accident (un alt Nissan) care i-a taiat calea si pe care Sota l-a evitat (nu total din fericire) si a ajuns in copacii aia ... tipul de la volanul celeilalte masini nu avea permis L-am vaz pe Andrei a doua zi la cafenele deci din fericire era ok

@George: o sa vb eu cu Andrei sa il intreb ce soarta va avea epava si te anunt

LE: acum am vaz si eu pozele si am realizat ca apare si cealalta masina in ele

Last edited by Achim; 24-04-09 at 16:44.
Achim is offline   Reply With Quote
Old 24-04-09, 16:53   #244
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

@George: o sa vb eu cu Andrei sa il intreb ce soarta va avea epava si te anunt

mersi mult.
Old 25-04-09, 21:19   #245
YCSNHT

Stage 5

Quote:
Originally Posted by georgerg View Post
Last time my car was incomplete – I only came out because your friend was very aggressive on this forum! If your car is the same as last time you have about “0” chance vs. me now! This time you need first to be in front of DGH and only if you beat him you can try your chance with me again.

I was just making a comparison about some mods so you don’t have to feel offended in any way – sure you can do whatever you want with your car – it’ your car!!!– but it would be great to see something special because it’s a special car!

Any way it’s good to hear from you - when are coming out here to show us your latest mods on the car – made your way?!? I hope soon because there are major mods in development for my car and also for some other very powerful cars – let’s just say that it’s going to be a very hot summer!!! So be careful – don’t get burned!!!
CHRISTOS A INVIAT !!!

DONT WAIT THE SUMMER ITS REALLY HOT AT THIS PERIOD .as I REMEMBER LAST TIME THE FIRE FROM MY EXHAUST BURNED YOU AND IT WAS WINTER ,
ALSO MY FRIEND I DIDNT EVER MAKE ANY COMMENTS ABOUT OUR RACE AND YOR CAR,AND ALSO WHEN YOU SEE ME ON THE STREET YOU DONT TELL ME ANYTHING ABOUT THIS AND YOU LOOK THAT IT DOESNT HAPPENED ANYTHING,YOU WANT TO BE POPULAR OR WHAT?.I KEEP FOR MYSELF MY OPINION ABOUT YOUR CAR,I AM NOT REFEREE AND NONE OF THE GUYS ON THE FORUM ASK ME EVER..AS I BELIVE THEY DIDNT ASK YOU ALSO SO LEARN FIRST TO ANSWER IN A QUESTION AND THEN TO SPEAK.
ANY WAY I DONT REALLY CARE AS EVERYONE ABOUT YOUR OPINION

SANATATE
THEO
YCSNHT is offline   Reply With Quote
Old 26-04-09, 00:27   #246
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

Quote:
Originally Posted by YCSNHT View Post
CHRISTOS A INVIAT !!!

DONT WAIT THE SUMMER ITS REALLY HOT AT THIS PERIOD .as I REMEMBER LAST TIME THE FIRE FROM MY EXHAUST BURNED YOU AND IT WAS WINTER ,
ALSO MY FRIEND I DIDNT EVER MAKE ANY COMMENTS ABOUT OUR RACE AND YOR CAR,AND ALSO WHEN YOU SEE ME ON THE STREET YOU DONT TELL ME ANYTHING ABOUT THIS AND YOU LOOK THAT IT DOESNT HAPPENED ANYTHING,YOU WANT TO BE POPULAR OR WHAT?.I KEEP FOR MYSELF MY OPINION ABOUT YOUR CAR,I AM NOT REFEREE AND NONE OF THE GUYS ON THE FORUM ASK ME EVER..AS I BELIVE THEY DIDNT ASK YOU ALSO SO LEARN FIRST TO ANSWER IN A QUESTION AND THEN TO SPEAK.
ANY WAY I DONT REALLY CARE AS EVERYONE ABOUT YOUR OPINION

SANATATE
THEO
ADEVARAT A INVIAT!

You obviously got something in the wrong way. Look I am not trying anything but I can say whatever I want about whatever I want – it’s a free country and we have freedom of speech. I have nothing against you, your car or anybody else so cool down before you burn yourself. I am not trying to do anything against you or for popularity (I don’t need any) – since we speak on a forum made for this purpose - I was only inviting you to race me now because I did something new to my car and I heard that you did also and I wanted to see who is the fastest this time. You did drag me out to race last winter remember – although my car was incomplete:
“GEO ....CE MAI FACI????........NASU VREA SA TE VADA .....DE O SAPTAMANA INCERCAM SA DAM DE TINE ....CHIAR AM VB ODATA LA TELEFON......PT CE?????????????? SA VEDEM CAT DE TARE E MASINA TA......CA ASA TE LAUDAI IN POSTURILE ANTERIOARE......MAI SPUNEAI SI CA GTR-UL NEGRU E MAI SLAB DECAT AL TAU ..... A FOST USCAT ASFALTU ........STIM SI DE MODIFICARILE TALE........TOATE.......SI TOT NU VREI SA NE ONOREZI CU PREZENTA.....SAU S-A INTAMPLAT CEVA CU MASINA TA......NU MERGE BN ????? S-AU ITI ESTE FRICA CA O SA .......ORICUM SANSELE PT TINE SUNT MINIME
TE SALUTAM SI TE ASTEPTAM !!!!!!!!!!!!!!! DAR NU FOARTE MULT CA NE PLICTISIM”
Your friend was aggressive as if I was talk only and no action. I am inviting you now for some real action and fun. If it’s too hard for you to understand this it’s not my problem – I don’t really care about your understanding issues. You can say or do whatever you want but bottom line now: Are you coming to race me or what?!? I have noticed that you like to say that you “burned me” last time but have you got what it takes to race me now or don’t you?!? It’ doesn’t matter who wins it’s just plain fun. Please answer this and stop the blahh blahh f*%$&#@ blahh – we were suppose to race not talk.

Toate cele bune.
Old 26-04-09, 00:45   #247
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

@THEO

Any news about the dyno?!?
Old 29-04-09, 18:51   #248
Alex_55

Stage 5

ce zice un domn care are un gtr in state :

"" I do have the HKS GT570 package along with the Titek Ti exhaust. On average the GT570 package makes about 570 awhp. Of course this all varies car to car and dyno to dyno and operator to operator. Most GT570 cars with the Cobb A/P trap 128-130 mph and high 10's in the 1/4. ""

nu cred ca este nevoie de o traducere...
Old 29-04-09, 19:18   #249
andreitentean

Stage 5

Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]

Momentan Theo se tot chinuie sa-l descoase pe Sabin sa ii dea informatii despre masina ta.
Intreaba daca are turbinele modificate ca fuge prea tare! Mai intreaba si cum sa-si monteze un device electronic de la HKS si Sabin l-a invitat la sediul SKN dar a spus ca nu poata sa faca asa ceva. Succes.
Old 29-04-09, 21:28   #250
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

Quote:
Originally Posted by andreitentean View Post
Momentan Theo se tot chinuie sa-l descoase pe Sabin sa ii dea informatii despre masina ta.
Intreaba daca are turbinele modificate ca fuge prea tare! Mai intreaba si cum sa-si monteze un device electronic de la HKS si Sabin l-a invitat la sediul SKN dar a spus ca nu poata sa faca asa ceva. Succes.
In primul rand el nu stie pe pielea lui cum fuge masina mea - decat din auzite - vad ca el personal nu vrea sa ma onoreze cu prezenta asa cum a facut eu cand el a vrut sa iasa - ce sa faci - la unii doar vorbe si la altii fapte - probabil ca ii place in continuare sa se laude ca in iarna a fost in fata. Daca mai amana mult momentul intalnirii este foarte posibil ca sansele lui sa mai scada - chiar foarte mult - chiar mult mai mult decat este necesar!!! Ref la modificarile de la masina mea - pt Theo si pentru orice alt posesor de GTR am un singur sfat - eu mai am putin si fac anul de cand tot studiez ce si cum - nu dorm noptile ca sa ajung la cea mai buna solutie - cei de la SKN care participa activ la acest proiect depun si ei un efort considerabil (in special sa ma suporte pe mine) - solutiile deja adoptate sunt de top - lucru dovedit dealtfel - si ceea ce urmeaza va fi la un nivel foarte ridicat. In concluzie, atat pt. Theo cat si pt. altii posesori de GTR, calea este deja batuta de mine si de altii cu rezultate dovedite iar pana la acest nivel nu exista necunoscute - am invatat multe despre masina asta si daca cineva are nevoie de informatii si de o participare activa ii sfatuiesc sa apeleze la SKN Romania - rezultatele vor fi pe mult peste asteptari.

PS. Theo in loc sa pierzi timpul vorbind cu lumea pe la colturi suna-ma fratele meu si iti arat eu personal ce am facut sau ce nu am facut la masina ca nu este secret de stat - si daca ai nevoie de ceva concret lasa orgoliile si apeleaza cu incredere la SKN - nu esti singurul - suntem mai multi cu GTR pe acolo si rezultatele din cate vezi nu intarzie.

INVITATIA MEA RAMANE - PANA LA URMA IESI SAU NU SA AFLII ADEVARUL?!?
Old 29-04-09, 21:30   #251
georgerg

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Nissan]

Quote:
Originally Posted by Alex_55 View Post
ce zice un domn care are un gtr in state :

"" I do have the HKS GT570 package along with the Titek Ti exhaust. On average the GT570 package makes about 570 awhp. Of course this all varies car to car and dyno to dyno and operator to operator. Most GT570 cars with the Cobb A/P trap 128-130 mph and high 10's in the 1/4. ""

nu cred ca este nevoie de o traducere...
Vezi - cam asta sper sa fac si eu la KOE. Sa inceapa cu 10 pt Romania!

Auzi dar tu cand te bagi un tratament de intindere a tenului cu GTR?!? Te invit cu prima ocazie!
Old 29-04-09, 21:31   #252
zGb

Stage 5

Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]

sah mat
zGb is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 21:39   #253
Alex_55

Stage 5

Talking Re: Cine vrea cu primul GTR din Romania cat mai este stock?!

Quote:

Auzi dar tu cand te bagi un tratament de intindere a tenului cu GTR?!? Te invit cu prima ocazie!

multumesc de invitatie dar tratamentele chinezesti nu dau dintre cele mai bune rezultate, asa ca ma limitez la produsele nemtesti recunoscute international ca fiind de o calitate superioara

ps. daca ai vreun plan diabolic astept un semn pe pm
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 21:41   #254
Alex_55

Stage 5

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
sah mat
sah la regina nu se poate !
Alex_55 is offline   Reply With Quote
Old 29-04-09, 21:47   #255
vcsomin

Stage 5

Member of:
[PARTICIPANT CURSE]

Quote:

Tare masina, ai vre-un clip cu ea ? in configuratia actuala ? daca zici ca nu secret legat de configuratia motorului / tren de rulare, poti sa dai niste detalii (turbo, boost, combustibil ?)
vcsomin is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -