Concluzia pe care ar trebui s-o tragem(cred eu) din evenimentul cu pricina :
-Sansele de a invinge o echipa om-masina ce s-a pregatit(a muncit si a pus pasiune+bani=sacrificii,indiferent de nivelul financiar la care se afla) pentru a fi competitiv timp de aproape 2ani,de catre un chalenger grabit care dupa cateva saptamani de munca(impropriu in cazul de fata),are pretentii....sunt foarte mici
.
Eu cred ca in cazul STi-ului,numai pentru a se gasi setarile perfect potrivite pilotului si modificarilor "hardware" ce le are masina(si care au evoluat de-a lungul timpului...urmand de fiecare data optimizarea setarilor in functie de ele)s-a cheltuit mult timp nervi si bani...poate si ceva riscuri. Evolutia asta gradata eu nu cred ca poate fi in nici un caz concurata de o infuzie scurta si intensa de capital,facuta poate fara multa strategie.....Blitzkrieg-ul incercat de aspirantul cu porsche 996 turbo,n-a prea dat roadele scontate....asta e
PS: Sunt parerile mele,cat se poate de subiective,scuze daca am jignit pe cineva-a fost fara intentie...insa nu cred....