Quote:
Originally Posted by Rabanne
"Full race exhaust" exact asa s-a exprimat Theo. Poate ca lui ar trebui sa-i explici treaba cu Prostia sau Cacanaria. Cat despre cursa, vad ca avem amandoi aceeasi parere, se pare ca si din spate s-a vazut exact ca si din cockpit Nu a scris nimeni ca GTR-ul a fost in fata in vreun moment la cursa din mers. Ce parere ai despre GTR vis a vis de un 997 turbo stock?
|
Ok, hai sa uitam toate aceste polemici. Cred ca intalnirea trebuie luata mai mult ca o comparatie decat ca o cursa.
Revin cu sfaturi din batrani, si ma repet spunand ca am (din pacate) mai multa experienta de curse/forum decat multa lume care este prezenta de curand in aceasta lume.
Toate discutiile astea nu duc la nimic bun sau constructiv, si am vazut foarte multe intalniri intre amici/prieteni care au incheiat seara foarte Ok si apoi s-a ajuns la discutii si acuze grele pe forum din cauza unor posturi interpretabile si ale unor reactii exagerate din ambele parti.
Referitor la intrebarea ta : 997 Turbo vs GTR , nu stiu cum sta pe strada treaba, chiar nu stiu, in cursa cu Theo amandoi ajungeam la viteze f f foarte mari 280,290, 295 km/h si nu am pus accent pe distanta dintre masini sau pe cat de tare se departa una de cealalta, cu toate ca eram pe highway iti trebuie ceva atentie la drum, intelegi?
Ce pot sa spun este ca parerea mea este ca GTR este castigator din mai multe puncte de vedere decat comparatia noastra EXTREM de simpla, si anume liniuta sau care e mai tare inainte cu gazu' jos.
Dupa gustul meu arata mai bine, e mai bine echipata pt "boy racer" , e mult mai pretabila la modificari si ii sta si bine modificata, si cu siguranta este mai usor de condus la limita pentru soferi obisnuiti asa cum suntem cam toti care citim acest post.
Eu chiar in momentul asta sunt la Paris, la salonul auto, spernand sa vad V-Specul sau sa aflu ceva detalii concrete despre el pt ca nu este prezent. Eu vreau un GTR pt mine, mai e nevoie sa spun altceva !