PROVOCARI Locul in care puteti lansa provocari |
10-10-08, 05:19
|
#241
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 732
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Din mers clar Porsche-ul trece in fatza la o distanta de cateva masini. Pe 400 de m masinile sunt pe acolo dar dupa 200km/h Porsche-ul trece din nou in fata. Porsche-ul era un 997 Turbo tiptronic cu Full Race Exhaust si soft si, dupa spusele soferului mergea cu 1.2 bar de boost. Fara doar si poate Porsche-ul este indiscutabil mai rapid in aceasta configuratie. Cu siguranta ca dupa ce se va instala evacuare completa si soft de 1.2 bar la Skyline o vom incerca din nou, nu cred ca este greu de dedus cum va sta problema ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) Skyline-ul in momentul de fatza ruleaza cu softul de fabrica de 0.8 bar si evacuare catback Mines. Cei care au fost la fatza locului sunt in masura sa comenteze ce au vazut ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) Chiar daca nu am avut confirmarea directa, avand in vedere rezultatul cursei cu start de pe loc cu acest model modificat ne este destul de clar acum ca un 997Turbo stock nu ar avea nici o sansa in fatza GTR-ului.
|
Hai sa-ti spun eu cum sta treaba ca vad ca am avut dreptate cu experienta ta legata de curse.
Chestia asta cu "full race exhaust" este ori PROSTIE ori o CACANARIE !
Masina este , ca sa stie toata lumea , un Porsche Turbo 997 cu stagiu 2 SKN . Adica evacuare SKN + soft SKN. Este o evacuare cu catalizatoare !
Porschele este mai rapid atat de pe loc cat si din mers.
La cursa cu start sunt intr-adevar apropiate dar la cursa din mers eu nu am vazut nici un GTR in fata nici la 70 km/h !!!!
Au fost intr-adevar "trageri" din mers cu Porschele la 40 km/h in treapta II ceea ce inseamna exact 1500 rpm ! si atunci GTR-ul era in fata pana la o anumita viteza, nu stiu care e aia!
|
|
|
10-10-08, 10:11
|
#242
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by andreitentean
Porsche Turbo 997 cu stagiu 2 SKN . Adica evacuare SKN + soft SKN. Este o evacuare cu catalizatoare !
Porschele este mai rapid atat de pe loc cat si din mers.
|
SKN e cei mai ZMEI ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) suna reclama intr -o vreme
|
|
|
10-10-08, 11:20
|
#243
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,234
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
ai uitat sa spui ca avea si nos !
|
|
|
10-10-08, 11:34
|
#244
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by bbm
SKN e cei mai ZMEI ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) suna reclama intr -o vreme ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
cum sa dai ma 1000e pe un abtibild ?
|
|
|
10-10-08, 11:59
|
#245
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by andreitentean
Hai sa-ti spun eu cum sta treaba ca vad ca am avut dreptate cu experienta ta legata de curse.
Chestia asta cu "full race exhaust" este ori PROSTIE ori o CACANARIE !
Masina este , ca sa stie toata lumea , un Porsche Turbo 997 cu stagiu 2 SKN . Adica evacuare SKN + soft SKN. Este o evacuare cu catalizatoare !
Porschele este mai rapid atat de pe loc cat si din mers.
La cursa cu start sunt intr-adevar apropiate dar la cursa din mers eu nu am vazut nici un GTR in fata nici la 70 km/h !!!!
Au fost intr-adevar "trageri" din mers cu Porschele la 40 km/h in treapta II ceea ce inseamna exact 1500 rpm ! si atunci GTR-ul era in fata pana la o anumita viteza, nu stiu care e aia!
|
"Full race exhaust" exact asa s-a exprimat Theo. Poate ca lui ar trebui sa-i explici treaba cu Prostia sau Cacanaria. Cat despre cursa, vad ca avem amandoi aceeasi parere, se pare ca si din spate s-a vazut exact ca si din cockpit ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) Nu a scris nimeni ca GTR-ul a fost in fata in vreun moment la cursa din mers. Ce parere ai despre GTR vis a vis de un 997 turbo stock?
Last edited by Rabanne; 10-10-08 at 12:06.
|
|
|
10-10-08, 12:09
|
#246
|
PARTICIPANT CURSE
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by Rabanne
"Full race exhaust" exact asa s-a exprimat Theo. Poate ca lui ar trebui sa-i explici treaba cu Prostia sau Cacanaria. Cat despre cursa, vad ca avem amandoi aceeasi parere, se pare ca si din spate s-a vazut exact ca si din cockpit ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) Nu a scris nimeni ca GTR-ul a fost in fata in vreun moment la cursa din mers. Ce parere ai despre GTR vis a vis de un 997 turbo stock?
|
HA!HA!HA!ce te-ai retras!se vede treaba ca nu prea vrei sa-l superi pe Andrei!
|
|
|
10-10-08, 12:10
|
#247
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by shadowro
cum sa dai ma 1000e pe un abtibild ? ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
"abtibild" + canapele + cafea (canapea sa nu stai in picioare cind numeri banii pt ca iti ia ceva timp sa numeri atitia bani + cafea ca sa-ti revina tensiunea ca vorba aia, ai dat atitia bani pe un "abtibild")
PS: eu am facut o afacere mai buna, am luat si sapca inclusa in banii aia ; momentan am schimbat masina asa ca ma duc din nou , am auzit ca au un model nou si mai frumos de sapca
PS2: si uite asa, dupa certuri si scandaluri se mai intimpla si ceva bun pt tuningul din romania, cine credea ca o sa vada un GT-R in romania (masina care in curind o sa aibe si ceva modificari) vs porsche cu evacuare si soft "facut prin posta" care se misca bine dupa cum au spus cei prezenti la gratar, etc
multa bafta domnilor in prepararea si strunirea hergheliilor !!
|
|
|
10-10-08, 12:13
|
#248
|
PARTICIPANT CURSE
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 805
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [2 Roti] [SUBARU]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by bbm
momentan am schimbat masina asa ca ma duc din nou , am auzit ca au un model nou si mai frumos de sapca ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif)
|
ce masina domnu'?
|
|
|
10-10-08, 12:23
|
#249
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by yoda
ce masina domnu'? ![Very Happy](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_biggrin.gif)
|
nu am avut bani de porsche si mi -am luat ceva mai rapid decit porsche ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) LOL adica o "chinezarie"
PS: sper ca ti-ai dat seama ca am glumit cu multe chestii
|
|
|
10-10-08, 13:05
|
#250
|
Stock
Join Date: Jan 2006
Posts: 6
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by Rabanne
Din mers clar Porsche-ul trece in fatza la o distanta de cateva masini. Pe 400 de m masinile sunt pe acolo dar dupa 200km/h Porsche-ul trece din nou in fata. Porsche-ul era un 997 Turbo tiptronic cu Full Race Exhaust si soft si, dupa spusele soferului mergea cu 1.2 bar de boost. Fara doar si poate Porsche-ul este indiscutabil mai rapid in aceasta configuratie. Cu siguranta ca dupa ce se va instala evacuare completa si soft de 1.2 bar la Skyline o vom incerca din nou, nu cred ca este greu de dedus cum va sta problema ![Smile](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_smile.gif) Skyline-ul in momentul de fatza ruleaza cu softul de fabrica de 0.8 bar si evacuare catback Mines. Cei care au fost la fatza locului sunt in masura sa comenteze ce au vazut ![Wink](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_wink.gif) Chiar daca nu am avut confirmarea directa, avand in vedere rezultatul cursei cu start de pe loc cu acest model modificat ne este destul de clar acum ca un 997Turbo stock nu ar avea nici o sansa in fatza GTR-ului.
|
ok.ai dreptate!DAR cum se face ca prima oara cand s-a dat cu 997 a luat bataie de 3 ori,997 fiind stock????
|
|
|
10-10-08, 13:06
|
#251
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 443
Member of: [Observator 4tuning]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by Alex_55
ai uitat sa spui ca avea si nos !
|
nu avea nos pt ca a lasat roll bar ul acasa
|
|
|
10-10-08, 13:22
|
#252
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of: [Streetline-CCC] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
asa cum se zicea acu o vreme, ca sa nu se supere MPA (desi am folosit aceeasi sintagma si eu in context diferit in trecut), la noi in tara in momentul de fata exista 2 feluri de dat cu masinile.
felul 1 este DATUL MIC, gen CZR, Pepy, Evo de la Braila, Nissan Sunny de la Galati, Pinky cu Subaru, ursuletul DGH, etc-multi altii, adica masini care ies pe strada, participa la curse, se strica, se repara mai devreme sau mai tarziu, scopul final al proprietarilor fiind acela de a participa la competitie - NOTA 10.
felul 2 este DATUL MARE, gen X,Y,Z,T,U,V,W, variabile nedefinite aici dar binecunoscute de voi toti, adica masini care daca ies pe strada sigur proprietarii declara ca nu sunt in cea mai buna forma din start ceea ce ar trebui sa le scuze infrangerea ( turbine care nu fac presiune, anvelope care nu au aderenta, planetare care pocnesc, evacuari restrictive, catalizatoare, softuri de provenienta autohtona, etc) sau masini care nu ies pe strada dar bat tot din garaj, chiar daca nu au montat nici motorul inca, posibilii concurentii trebuind sa fie ingroziti doar la auzul numerelor de inmatriculare ale acestor masini - NOTA 4 STATI JOS.
Sub deviza zilnica: LA NOI SE PARTICIPA LA CURSE O ZI DA O ZI NU - ASTAZI NU , doresc succes tuturor celor implicati in fenomenul auto din Romania.
Exista si drepturi de autor...
Last edited by B39738; 10-10-08 at 18:45.
|
|
|
10-10-08, 15:10
|
#253
|
Dream Squad Member
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 4,338
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Dream Squad] [Honda]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
@ B39738: aici inclin sa nu iti dau dreptate ca pana la urma am asistat de cateva ori cand unii din cei care au primit in opinia ta nota 10 se scuzau si etc ... si e intr-o oarecare masura normal, pt ca si tu ai zis ca oamenii stau si isi repara masinile, apoi iar merg cu ele...
Cei din categoria ta cu nota 10 au masini care in mare parte nu le mai prea poti folosi decat exclusiv pt curse... sunt masini care daca exista o cursa in Ungaria e f indicat sa mearga pe platforma pana acolo ... si intr-adevar, nota 10 ca si-au sacrificat o masina pt asa ceva si pe langa mai au si alta pe care sa o foloseasca zilnic
Si mai exista masini de genul GT-R, 997 Turbo, 996 Turbo, RS6 si etc etc, de care oamenii se folosesc ca aia e masina lor, si printre altele, mai si fug... exista cazuri in care fug mai incet decat una dedicata strict... dar aici intervine diferenta... omul dupa isi ia masina si pleaca la treaba lui, pe cand cei "pasionati" si-o duc la garaj (nu e un lucru rau, dar trebuie luat in calcul)
@Yoda: la faza cu RBN vs. Andrei, d c sa aplaudam pe langa cand e treaba lor strict !?
Si on-topic: daca 997 SKN fuge mai tare, mi se pare relativ naturala treaba... e o masina care costa f multi bani si care a fost si "facuta" sa fuga si mai bine decat stock... eu zic ca nu are rost sa aratam cu degetul in stanga si in dreapta, pt ca amandoua (si GT-R si 997) sunt niste masini fantastice, si niciunul dintre cei care nu le avem nu cred ca am zice nu uneia sau celeilalte ... iar pt critici, pana la urma ce va asteptati de la o "chinezarie" care se mai si strik... park asa am auzit
inca o data felicitari celor care kiar au asemenea masini si ofera subiect de discutie atator oameni care le vad pe net sau ingheata ore intregi prin oras ca sa le vada
|
|
|
10-10-08, 15:23
|
#254
|
Registered
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by B39738
asa cum ziceam acum o vreme, la noi in tara in momentul de fata exista 2 feluri de dat cu masinile.
felul 1 este DATUL MIC, gen CZR, Pepy, Evo de la Braila, Nissan Sunny de la Galati, Pinky cu Subaru, ursuletul DGH, etc-multi altii, adica masini care ies pe strada, participa la curse, se strica, se repara mai devreme sau mai tarziu, scopul final al proprietarilor fiind acela de a participa la competitie - NOTA 10.
felul 2 este DATUL MARE, gen X,Y,Z,T,U,V,W, variabile nedefinite aici dar binecunoscute de voi toti, adica masini care daca ies pe strada sigur proprietarii declara ca nu sunt in cea mai buna forma din start ceea ce ar trebui sa le scuze infrangerea ( turbine care nu fac presiune, anvelope care nu au aderenta, planetare care pocnesc, evacuari restrictive, catalizatoare, softuri de provenienta autohtona, etc) sau masini care nu ies pe strada dar bat tot din garaj, chiar daca nu au montat nici motorul inca, posibilii concurentii trebuind sa fie ingroziti doar la auzul numerelor de inmatriculare ale acestor masini - NOTA 4 STATI JOS.
Sub deviza zilnica: LA NOI SE PARTICIPA LA CURSE O ZI DA O ZI NU - ASTAZI NU , doresc succes tuturor celor implicati in fenomenul auto din Romania.
D
|
Drepturi de autor exista??? (C)??
|
|
|
10-10-08, 16:31
|
#255
|
![](/images/ranks/6.gif) Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
|
Re: Grecu is back... with a GT-R
Quote:
Originally Posted by yoda
HA!HA!HA!ce te-ai retras!se vede treaba ca nu prea vrei sa-l superi pe Andrei! ![Laughing](https://forum.4tuning.ro/images/smilies/icon_lol.gif)
|
Relatia dintre mine si Andrei nu te priveste. Si te-as ruga sa nu mi te mai adresezi.
|
|
|
|
|