25-08-09, 13:14
|
#271
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 232
Member of: [CITROEN]
|
Re: Lucrari ProTuning - Baia Mare
Nu sunteti sanatosi la cap!
pe cuvantul meu daca am crezut ca se poate face asa ceva vreodata in Romania.
cuvintele sunt de prisos!
|
|
|
25-08-09, 21:05
|
#272
|
Stage 5
Join Date: Aug 2009
Posts: 642
|
Re: Lucrari ProTuning - Baia Mare
Bestiala , dar nu cumva era vorba ca termenu limita e 15 august cand intra si la vopsalit ?
Spor la treaba aprovizioneazate bine cu RedBull )) iti va da aripi cand e gata masina
Apropo daca o ti in ritmul acesta ajungi sa faci din lambo un avion ceva hehe
|
|
|
25-08-09, 22:55
|
#273
|
Design Team Member
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 491
Member of: [Virtual Tuning] [Design Team] [DACIA] [2 Roti]
|
Re: Lucrari ProTuning - Baia Mare
pur si simplu superb, o sa rupa gura targului
|
|
|
26-08-09, 08:48
|
#274
|
Stage 4
Join Date: Jul 2006
Posts: 232
Member of: [CITROEN]
|
Re: Lucrari ProTuning - Baia Mare
oricum legat de termenul limita, parerea mea este sa nu va grabiti cu finisajele.
Si clientul trebuie sa inteleaga ca este unul dintre aspectele cele mai importante. Ma refer la finisari...ele fac diferenta!
e pacat sa va grabiti acum doar pt un termen...ele in majoritatea cazurilor se depasesc.
succes si la fel ca si la proiectul cu Loganul, voi urmari cu interes topicul.
felicitari este prea putin spus pt ceea ce faci.
__________________
C4 VTS 2.0 180hp by Loeb nr 1882
Last edited by aiurica; 26-08-09 at 09:07.
|
|
|
26-08-09, 13:17
|
#275
|
Banned
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 127
|
Re: Lucrari ProTuning - Baia Mare
foarte frumos o sa iasa, bv si respect
|
|
|
04-09-09, 11:15
|
#276
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of: [SKODA]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Cand am vazut primele schite cu proiectul asta ... sincer nu mi-a placut. Usor usor incep sa descopar frumusetea lui si va urez bafta la finisaje, pt ca ele pot face din chestia asta un esec sau un succes.
In alta ordine de idei... Intrebarea mea este daca ati luat in calcul carbonul. Este pur si simplu pacat ca reperele facute de voi sa fie lasate in fibra de sticla, cantarind o tona si cu risc mare de damage . Eu consider ca piesele finale trebuiesc facute din carbon cu fagure de kevlar.
Bafta mare cu proiectul si toate urarile de bine.
PS. Capota cu aripile incorporate mi-e teama sa nu fie o prea mare bucata pentru a nu afecta rigiditatea. Botul imi aduce ceva de bugati in minte... poate un baby veyron )
Last edited by herea_costin; 04-09-09 at 11:18.
|
|
|
04-09-09, 15:25
|
#277
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Nu zici rau ce zici costin, dar iti dai seama cu cat s-ar ridica costurile daca s-ar folosi ca material carbonul. Si legat de capota, iar nu gandesti rau.
|
|
|
04-09-09, 21:36
|
#278
|
Stage 5
Join Date: Jun 2007
Posts: 1,446
Member of: [DAEWOO]
|
Re: ProTuning Baia Mare
sa lucreze cu carbon ar insemna presa, pompa de vid, etc .... muult mai complicat de atat pentru ca fibra se bate pe bucatele, sa nu faca bule de aer .... carbonul se prelucreaza cu totul altfel. Parerea mea e ca si din lemn daca facea masina, sa o aduca in stadiul asta de la zero .... e foarte laudabil.
Bravo tatic, spor la treaba
|
|
|
04-09-09, 23:30
|
#279
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,164
|
Re: ProTuning Baia Mare
am luat in considerare carbonul deocamdata ce va pot spune ca capota 100% o vom turna din carbon vedem si cu restul componentelor deocamdata lucram sa aducem masina in fibra de sticla la linii.oricum la finalul proiectului vom avea o surpriza placuta asa ca sugerez sa urmariti in continuoare evolutia proiectului.
|
|
|
04-09-09, 23:45
|
#280
|
Chevrolet Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 3,181
Member of: [Opel] [CHEVROLET]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Avand in vedere cate promite proiectul..fii sigur ca vom urmari cu totii evolutia proiectului in continuare.
|
|
|
05-09-09, 09:24
|
#281
|
Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,083
Member of: [4Tuning International]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Quote:
Originally Posted by protuning
am luat in considerare carbonul deocamdata ce va pot spune ca capota 100% o vom turna din carbon vedem si cu restul componentelor deocamdata lucram sa aducem masina in fibra de sticla la linii.oricum la finalul proiectului vom avea o surpriza placuta asa ca sugerez sa urmariti in continuoare evolutia proiectului.
|
daca au picat planurile cu firma care ziceai ca o sa va ajute la partea asta, spunei proprietarului sa uite ce a vorbit cu andrei, si sa ma sune pe mine direct, ca sunt in bucuresti din nou. cand am vorbit cu tine aveati planuri foarte mari pentru masina, si ar fi rusine sa se duca de rapa dupa atata efort investit... (sper ca nu o iei ca si cum ma bag peste topicul vostru, am prea mult respect pentru ceea ce faceti ca sa fac manarii ieftine de genu asta)
Last edited by AlliedComposites; 05-09-09 at 09:26.
|
|
|
05-09-09, 11:15
|
#282
|
Stage 3
Join Date: Mar 2006
Posts: 133
Member of: [SKODA]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Quote:
Originally Posted by TM32CIP
sa lucreze cu carbon ar insemna presa, pompa de vid, etc .... muult mai complicat de atat pentru ca fibra se bate pe bucatele, sa nu faca bule de aer .... carbonul se prelucreaza cu totul altfel.
|
Asa este, ai dreptate... dar asta nu inseamna ca in romania nu se face
Intamplator am asistat la productia de astfel de piese si mi se pare super interesanta... Greu nu este, dar tre sa ai know-how si multa migala, straturi carbon, rasina, folie pvc, folie transpiranta, burete rasina, vid, cald, finisare, lacuire, gata plus ( un mare plus ) KNOW HOW ( multa experienta, multe piese stricate, multi bani pe materiale si scule ).
Revenind la topic... nu vreau a se intelege ca este usor sau/si ieftin productia in fibra de carbon, dar este un final touch ideal proiectului asta.
Intrebare: Presupun ca din moment ce capota si barile au forma finala data, inseamna ca ati gandit si farurile, respectiv stopurile... intrebarea mea este; Ce ati ales sa faceti? faruri si stopuri OEM readaptate, sau piese noi custom?
Last edited by aleks; 05-09-09 at 15:34.
|
|
|
06-09-09, 01:00
|
#283
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,164
|
Re: ProTuning Baia Mare
Quote:
Originally Posted by herea_costin
Asa este, ai dreptate... dar asta nu inseamna ca in romania nu se face
Intamplator am asistat la productia de astfel de piese si mi se pare super interesanta... Greu nu este, dar tre sa ai know-how si multa migala, straturi carbon, rasina, folie pvc, folie transpiranta, burete rasina, vid, cald, finisare, lacuire, gata plus ( un mare plus ) KNOW HOW ( multa experienta, multe piese stricate, multi bani pe materiale si scule ).
Revenind la topic... nu vreau a se intelege ca este usor sau/si ieftin productia in fibra de carbon, dar este un final touch ideal proiectului asta.
Intrebare: Presupun ca din moment ce capota si barile au forma finala data, inseamna ca ati gandit si farurile, respectiv stopurile... intrebarea mea este; Ce ati ales sa faceti? faruri si stopuri OEM readaptate, sau piese noi custom?
|
farurile si stopurile vor fii construite noi de la 0 , 100% custom
|
|
|
10-09-09, 00:00
|
#284
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 1,164
|
Re: ProTuning Baia Mare
pozele cu haosul sunt facute duminica noaptea la ora 1 cand am turnat matritele de aripi spate , in rest se vede ceva idee de far si avem deja ambele laterale in fibra de sticla.
|
|
|
10-09-09, 00:10
|
#285
|
Peugeot Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,135
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Virtual Tuning] [Freehand Design Usergroup] [A.C.S. Speedline Motorsport] [PEUGEOT] [4Rally] [Design Team] [SKODA] [VW]
|
Re: ProTuning Baia Mare
Hai inca un pic...sti ca-mi pare rau de tine
|
|
|
|
|