Quote:
Originally Posted by @Ll13n
Acest Trabant nu e singura mea masina.Mai am un Trabant si mai am si un Citroen Berlingo.
Si Trabantu asta nu a costat 400 ron ci 1200 ron. Si nu cred ca ma pacalit ca l-am luat cu banii astia pentru ca am mers cu el cu 100 km/h si nu am ramas cu volanu in mana si nu a pierdut nici cartoanele.
Si in legatura cu ce spuneai protuning, stiu ca no sa-mi mai vad bani inapoi, dar nu ma intereseaza.
Cam asa as vrea sa arate si al meu.
|
parerea mea este ca nu i-ar sta la trabi ce ai propus tu!!!
ar merge ceva finut cu gust ce sa mearga cu liniile masinii.
eu daca as avea un trabant as incepe cu suspensiile sigur l-as cobora cat mai mult,bineinteles niste roti pe masura nu neaparat mari ci mai degraba care sa se potriveasca cu masina.
la aroserie as incerca sa fac niste fuste care sa nu strice liniile masinii,fara prizee de aer,eleroane etc.o vopsea de calitate si la exterior atat i-ar face la trabi.
mai mult m-as axa pe motorizare si frane,nimic nu poate fii mai impresionant decat sa vezi o masina sa accelereze mult peste asteptari.
cam asta e reteta care ti-o recomand pt modificarea trabiului tau.