Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 26-12-11, 16:09   #1
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default WRC 2012

Mini va concura la Monte Carlo cu Sordo şi cu doi piloţi privaţi

Mini va participa la Raliul Monte Carlo din luna ianuarie cu Dani Sordo ca pilot al echipei de uzină şi cu Pierre Campana şi Armindo Araujo ca piloţi privaţi.


La capătul mai multor săptămâni de speculaţii cu privire la viitorul celor de la Mini în Campionatul Mondial de Raliuri, planurile constructorului britanic pentru sezonul 2012 din WRC au început să iasă la iveală.

Cea mai importantă nouate faţă de sezonul trecut este că Mini a decis să se folosească de serviciile unui singur pilot al echipei de uzină în fiecare raliu de pe parcursul sezonului, iar alegerea pentru etapa inaugurală de la Monte Carlo a fost Dani Sordo.

Astfel, Kris Meeke va fi obligat să privească Raliul Monte Carlo de pe margine şi să aştepte o altă etapă pentru a urca la volan. "Dani Sordo va participa în fiecare raliu, iar Kris Meeke nu. Va testa în continuare pentru echipă, dar va rata Monte Carlo. A doua maşină va fi pilotată de piloţi locali", a precizat o sursă din cadrul Mini.

Reacţia lui Meeke nu s-a lăsat mult timp aşteptată, britanicul neputând să-şi ascundă dezamăgirea pentru decizia celor de la Mini. "Vi s-a întâmplat vreodată ca fata pe care o iubiţi să vă spună că va lucra ca prostituată?", a întrebat el pe Twitter.

Declaraţia lui Meeke simbolizează exemplar ce se va întâmpla cu a doua maşină a echipei Mini: aceasta va fi oferită în fiecare raliu pilotului privat care oferă cei mai mulţi bani. La Monte Carlo, cel care va urca în spatele volanului va fi Pierre Campana, sprijinit puternic de Federaţia Franceză a Sporturilor cu Motor.

În plus, va exista şi o a treia maşină Mini la Monte Carlo, însă aceasta va fi pilotată de portughezul Armindo Araujo. "După câteva săptămâni de muncă asiduă vreau să vă informez că voi participa la Rallye Monte Carlo şi voi pilota un Mini WRC. Voi face publice toate detaliile privind programul meu din 2012 la începutul lui ianuarie", a dezvăluit el pe reţeaua de socializare Facebook. Raliul Monte Carlo va avea loc în perioada 17-22 ianuarie.

Via | Autosport
__________________
adrian78bmw is offline  
Old 29-12-11, 12:43   #2
ervinbv
4Rally

Stage 5
 
ervinbv's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 506
Member of:
[4Rally]
[Colectionar Machete]
[VW]
Default Re: WRC 2012

A aparut si lista de inscrieri de la Raliul Monte Carlo 2012.

http://www.rallye-magazin.de/fileadm.../monte2012.pdf

Pe lista apar si echipajele Marco Tempestini-Dorin Pulpea(Subaru Impreza R4) si Edwin Keleti-Victor Ponta(Mitsubishi Lancer EVO X)!
__________________
RallyManiaks
ervinbv is offline  
Old 29-12-11, 13:01   #3
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: WRC 2012

Quote:
Originally Posted by ervinbv View Post
A aparut si lista de inscrieri de la Raliul Monte Carlo 2012.

http://www.rallye-magazin.de/fileadm.../monte2012.pdf

Pe lista apar si echipajele Marco Tempestini-Dorin Pulpea(Subaru Impreza R4) si Edwin Keleti-Victor Ponta(Mitsubishi Lancer EVO X)!
parerea mea e ca nu avem nici un motiv să ne entuziasmăm pentru cele doua posibile participari.. ambii sunt doi piloti mediocrii in romania,care vin dupa un sezon foarte slab.. participarea la acest raliu nu e decat un moft pentru ei...care se va termina pentru ei ori cu un abandon cum ne-au obisnuit ori cu o clasare mediocra

am fost rau, dar asta e adevarul
__________________
"Poti invata sa mergi repede intr-un singur mod: mergand repede" R.K.

Last edited by 26WRC; 30-12-11 at 08:59.
26WRC is offline  
Old 29-12-11, 22:32   #4
ervinbv
4Rally

Stage 5
 
ervinbv's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 506
Member of:
[4Rally]
[Colectionar Machete]
[VW]
Default Re: WRC 2012

Ai si tu ceva dreptate, dar important e sa participi.Edi a facut doua figuri foarte frumoase in etapele de WRC din Spania unde a luat startul cu Renault Clio R3.
Acum vom vedea ce vor face cele doua echipaje.

Eu imi doresc ca cei de la DIGI sa transmita mai multe probe live de la acest eveniment si sa fie zapada.
ervinbv is offline  
Old 30-12-11, 08:56   #5
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: WRC 2012

Marco se da pentru FUN Monte Carlo e ceva unic nici nu are rost sa vorbim de rezultate la ce conditi meteo vor fi.Sper sa fie o transmisie la fel cum a fost cea de anul trecut din IRC!!!
adrian78bmw is offline  
Old 06-01-12, 14:21   #6
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: WRC 2012

Eurosport şi arabii au rămas în lupta pentru drepturile TV din WRC

Mai mulţi oameni de afaceri din Orientul Mijlociu şi postul de televiziune Eurosport sunt aproape de a ajunge la un acord pentru preluarea drepturilor comerciale ale Campionatului Mondial de Raliuri

Viitorul Campionatului Mondial de Raliuri a fost incert pentru o bună perioadă de timp după intrarea în administraţie a companiei Convers Sports Initiatives (ICS), care are în proprietate North One Sport, promoterul competiţiei.
După ce anterior au apărut informaţii potrivit cărora postul de televiziune Eurosport, gigantul media Sky şi producătorul de băuturi enegizante Red Bull sunt interesate de drepturile TV, publicaţia britanică Autosport susţine că în cursă au rămas doar cei de la Eurosport, alături de câţiva oameni de afaceri din Orientul Mijlociu.
Potrivit sursei citate, arabii sunt interesaţi să investească câteva milioane de euro în North Sport One pentru ca aceasta să-şi continue activitatea ca şi până acum.
Cealaltă soluţie prevede ca Eurosport să preia drepturile pentru transmisia şi promovarea WRC-ului, informaţia confirmată de Francois Ribeiro, directorul de afaceri al postului de televiziune. Singura condiţie impusă de Eurosport este ca actualul contract dintre FIA şi North Sport One să fie anulat.
"Am spus de la început că nu vom dezamăgi FIA niciodată. În prezent există un contract de promoter, iar Eurosport nu ar fi capabilă să vină atât timp cât acest contract este valabil. Totul depinde de FIA să comunice, pentru că ei deţin WRC, iar eu nu pot vorbi în numele lor. Dar nu cred că va mai dura mult până la un anunţ", a precizat el.

Via | Autosport
adrian78bmw is offline  
Old 06-01-12, 15:21   #7
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: WRC 2012

ar fi o treaba sa revina la eurosport
26WRC is offline  
Old 07-01-12, 15:39   #8
ervinbv
4Rally

Stage 5
 
ervinbv's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 506
Member of:
[4Rally]
[Colectionar Machete]
[VW]
Default Re: WRC 2012

Azi am citit pe un site ca WRC-ul va reveni la Eurosport in 2012.Acum sunt tare curios care va fi pana la urma postul care ne va aduce din nou zambetul pe buze
Numai conteaza ce post va transmite, important e sa putem viziona etapa de la Monte Carlo si dupa aceea restul etapelor.
ervinbv is offline  
Old 07-01-12, 17:20   #9
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: WRC 2012

Ar fi o treaba buna sa transmita eurosport wrc sa vada toti pasionati
IULY-CLA is offline  
Old 09-01-12, 11:06   #10
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: WRC 2012

OFICIAL: WRC a rămas fără promoter! Eurosport, unica speranţă


FIA a confirmat duminică rezilierea contractului cu North One Sport, promoterul Campionatului Mondial de Raliuri. Unica speranţă pentru WRC a rămas Eurosport.

zoom Campionatul Mondial de Raliuri este într-o situaţie fără precedent cu numai 8 zile înainte de startul noului sezon. La capătul a numeroase speculaţii, FIA a anunţat duminică noapte că a reziliat contractul de promovare a Campionatului Mondial de Raliuri cu compania North One Sports (NOS), întrucât aceasta nu a reuşit să găsească niciun investitor după ce compania-mamă Convers Sports Initiatives (CSI) a intrat în administrare.

Forul mondial a justificat decizia prin faptul că niciuna dintre companiile interesate de achiziţia NOS nu a reuşit să prezinte garanţii financiare.

"FIA a aşteptat asigurări din partea NOS că îşi poate îndeplini obligaţiile contractuale pentru a promova Raliul Monte Carlo şi sezonul 2012. Cu regret şi dezamăgire anunţăm că FIA nu a primit niciun fel de asigurare şi, prin urmare, FIA a fost nevoită să termine contractul cu NOS. NOS nu a reuşit să-şi respecte obligaţiile contractuale", precizează FIA într-un comunicat de presă.

În condiţiile în care WRC a rămas practic fără promoter, FIA trebuie să găsească până în 17 ianuarie o soluţie pentru ca promovarea competiţiei să fie asigurată de o altă companie. În prezent, postul de televiziune Eurosport este singurul care a rămas în cursa pentru preluarea drepturilor comerciale ale WRC.

"FIA se afla într-o situaţie fără precedent cu numai 10 zile înainte de Raliul Monte Carlo şi va lua măsuri urgente pentru a asigura desfăşurarea campionatului. Federaţia munceşte fără întrerupere pentru a se asigura că WRC merge înainte conform planificării [...] şi a lansat discuţii la nivel înalt cu mai mulţi parteneri şi furnizori pentru a garanta componentele cheie de organizare şi promovare a campionatului, inclusiv sistemul de live-timing, producţie TV şi distribuţie", mai precizează FIA în comunicat.

Oficialii Eurosport au confirmat anterior că îşi doresc să se implice în WRC, însă au refuzat să facă orice alt comentariu până la rezilierea contractului dintre FIA şi NOS. Situaţia este însă complicată şi de faptul că, prin rezilierea contractului dintre FIA şi NOS, toate contractele posturilor de televiziune care transmiteau WRC au devenit nule.

Via | FIA
adrian78bmw is offline  
Old 11-01-12, 15:30   #11
adrian78bmw

Stage 5
 
adrian78bmw's Avatar
 
Join Date: May 2008
Posts: 4,437
Member of:
[2 Roti]
[4Rally]
[BMW]
Default Re: WRC 2012

Avancronică WRC 2012: Tot ce trebuie să ştii despre noul sezon din WRC

Sezonul 2012 al Campionatului Mondial de Raliuri propune schimbări spectaculoase în echipe, introducerea calificărilor şi revenirea Raliului Monte Carlo

Campionatul Mondial de Raliuri traversează o perioadă de schimbări profunde din toate punctele de vedere: Mikko Hirvonen a părăsit Ford pentru Citroen, Petter Solberg a revenit într-o echipă de uzină, Sebastien Ogier a ales banii celor de la Volkswagen, FIA a introdus un sistem inedit de calificări, iar Raliul Monte Carlo revine în competiţie după o absenţă de trei sezoane. În plus, competiţia trece prin momente dramatice în privinţa promovării, iar Eurosport pare unica soluţie care ar putea salva sezonul 2012.

În toată această avalanşă de schimbări, Sebastien Loeb a ales să rămână la Citroen pentru cel puţin încă un sezon şi să asigure astfel o punte de legătură către noua direcţie spre care se îndreaptă Campionatul Mondial de Raliuri. Cu numai şase zile înainte de debutul noului sezon al Campionatului Mondial de Raliuri, Automarket vă explică principalele schimbări şi anticipează punctele de referinţă ale anului.


CITROEN: HIRVONEN ÎN LOCUL LUI OGIER. SCHIMBARE ÎN CONDUCEREA ECHIPEI
Dominaţia celor de la Citroen în WRC a continuat inclusiv după trecerea la noul DS3 WRC generată de schimbarea radicală de regulament produsă în 2011. Sezonul a fost însă marcat de numeroase controverse din cauza conflictelor puternice dintre Sebastien Loeb şi Sebastien Ogier, care au condus la două schimbări majore în perspectiva sezonului 2012.

Nemulţumit de faptul că trebuie să joace rolul de secund al lui Loeb, Ogier a decis să părăsească echipa, însă Citroen s-a mişcat la fel de repede: imediat după încheierea sezonului a confirmat recrutarea lui Mikko Hirvonen de la Ford. Prin aceasta mutare, Citroen l-a adus practic în cadrul echipei pe singurul pilot care a reprezentat o ameninţare la adresa lui Loeb în ultimii trei ani. Nu a fost însă suficient


Nemulţumiţi de modul în care a gestionat relaţia Loeb-Ogier, şefii Citroen l-au îndepărtat pe Olivier Quesnel de la conducerea Citroen Racing şi l-au nominalizat în locul său pe veteranul Yves Matton, care a îndeplinit funcţia de Team Manager încă din 2002.

SOLBERG REVINE LA O ECHIPĂ DE UZINĂ DUPĂ PATRU ANI
Petter Solberg, campionul mondial din sezonul 2003, a fost nevoit să concureze ca pilot privat în WRC începând din 2009, după retragerea constructorului Subaru.

Cei trei ani petrecuţi în acest rol l-au epuizat însă pe norvegian, care a declarat în repetate rânduri că nu mai poate face faţă provocărilor de a gestiona propria echipă, mai ales într-o perioadă în care găsirea unor sponsori nu este deloc uşoară.

Plecarea lui Hirvonen la Citroen i-a deschis însă calea spre Ford, constructorul pentru care a debutat în WRC în 1999, iar acum va avea parte de liniştea necesară pentru a se concentra exclusiv asupra pilotajului. Nu va fi uşor, însă şansele sale de a obţine victorii vor fi mai mari decât în trecut, chiar dacă a admis că va fi locotenentul lui Jari Matti Latvala.


VEŞTI PROASTE DE LA Mini
Când şi-a anunţat revenirea în WRC pentru 2011, Mini şi-a propus să concureze cu drepturi depline de constructor din acest an. Cele două podiumuri realizate de Dani Sordo în Germania şi Franţa au dat semnalul unei campanii spectaculoase pentru 2012, însă decizia companiei-mamă BMW de a se implica în Campionatul German de Turisme a avut efecte negative: bugetul echipei a scăzut semnificativ, iar Mini a decis să concureze în 2012 cu un singur pilot de uzină, şi anume Dani Sordo.

Cealaltă maşină va fi oferită pilotului privat care oferă cea mai mare sumă de bani pentru un anumitr raliu, astfel că rolul lui Kris Meeke a fost redus la acela de pilot de teste. Mini s-a înscris doar în ultima clipă în campionatul constructorilor alături de Citroen şi Ford, nu înainte ca FIA să fie nevoită să facă mai multe compromisuri din cauza programului redus al echipei.


VOLKSWAGEN PREGĂTEŞTE TERENUL CU OGIER
Germanii de la Volkswagen au fost conştienţi că au nevoie de un pilot de calibru pentru a putea lupta pentru titlul mondial în 2013, atunci când vor participa în WRC. După ce Loeb a refuzat o ofertă astronimică cifrată la 15 milioane de euro pe sezon, Volkswagen a reuşit să-l recruteze pe Ogier în urma conflictelor interne de la Citroen, dar şi ca urmare a ofertei modeste pe care francezul a primit-o din partea celor de la Ford.

Ogier, care va încasa 10 milioane de euro în următorii trei ani, se va mulţumi cu o campanie în clasa S2000 în sezonul 2012 cu Skoda Fabia S2000, însă va profita de această oportunitate pentru a căpăta experienţă înainte de a aborda anul 2013 cu Polo WRC.


REGULAMENT: CALIFICĂRI ŞI MODIFICAREA ORDINII DE START
Pe lângă numeroase schimbări din componenţa echipelor, sezonul 2012 al WRC propune şi un nou regulament sportiv. În urma presiunilor făcute de Citroen cu privire la ordinea de start, care îi defavoriza constant pe Loeb şi Ogier în condiţiile în care aceştia erau frecvent pe primele poziţii, FIA a decis să schimbe modul de determinare a plecării pe traseu.

Astfel, sesiunea de Shakedown, folosită până în prezent ca antrenament, va căpăta o importanţă majoră în strategia piloţilor, urmând să joace rolul de calificări. Piloţii vor avea la dispoziţie două ore pentru a parcurge de două ori traseul probei speciale cu scopul de a se antrena, după care va începe sesiunea propriu-zisă de calificări.

Piloţii vor putea parcurge traseul în calificări o singură dată şi vor pleca în ordinea din clasamentul general al WRC. Pilotul cu cel mai bun timp în calificări îşi va alege poziţia de pe care va pleca în prima zi a raliului, iar cel mai lent pilot îşi va alege ultimul această clasare.

Pentru următoarele zile ale competiţiei, piloţii vor pleca în ordinea inversă a clasamentul din ziua precedentă, astfel încât cei mai slabi piloţi să plece pe traseu primii. Prin introducerea acestui format, FIA speră să elimine ordinile de echipă şi strategiile piloţilor, care în multe cazuri preferau să încetinească la finalul unei zile de competiţii pentru a coborî în clasament şi, implicit, pentru a avea o poziţie de drum mai bună în următoarea zi.

CALENDAR: REVINE MONTE CARLO!
Fără îndoială, principala noutate în calendarul WRC pentru sezonul 2012 este Raliul Monte Carlo. Considerat unul dintre cele mai importante evenimente din sporturile cu motor datorită tradiţiei de un secol, Raliul Monte Carlo s-a refugiat în Intercontinental Rally Challenge, competiţie fondată de Eurosport în 2009 ca alternativă mai accesibilă pentru WRC.

După trei ani, competiţia revine însă în calendar şi, aşa cum ne obişnuise în trecut, va găzdui în luna ianuarie pe suprafeţe mixte acoperite cu zăpadă prima etapă a sezonului. În total, sezonul 2012 propune 13 etape, care vor avea loc în Europa, America de Nord, America de Sud şi Noua Zeelandă.

Pe lângă revenirea Raliului Monte Carlo, un alt punct de referinţă va fi Raliul Argentinei, care se va fi cel mai lung raliu din istoria recentă a competiţiei. În total, piloţii vor parcurge peste 480 km cronometraţi, în condiţiile în care media sezonului este de 300 km pe raliu. Mutarea vine ca urmare a presiunilor făcute de preşedintele FIA Jean Todt pentru o revenire a raliurilor de anduranţă în WRC, propunere care s-a lovit însă de refuzuil categoric al celor de la Citroen şi Ford pe considerente de costuri.

17-22 ianuarie Raliul Monte Carlo
09-12 februarie Raliul Suediei
08-11 martie Raliul Mexicului
29/03-01 aprilie Raliul Portugaliei
27-29 aprilie Raliul Argentinei
25-27 mai Raliul Greciei
22-24 iunie Raliul Noii Zeelande
02-05 august Raliul Finlandei
24-26 august Raliul Germaniei
13-16 septembrie Raliul Marii Britanii
04-07 octombrie Raliul Frantei
18-21 octombrie Raliul Italiei
01-04 noiembrie Raliul Spaniei


DREPTURI TV: NECUNOSCUTA CARE AR PUTEA BULVERSA SEZONUL 2012
Schimbările survenite în componenţa echipelor şi revenirea Raliului Monte Carlo ar fi trebuit să genereze un interes uriaş pentru sezonul 2012 al Campionatului Mondial de Raliuri. Situaţia este însă departe de a fi plăcută după ce FIA a fost obligată să rezilieze contractul cu compania North One Sports (NOS), promoter-ul competiţiei, ca urmare a intrării în administrare a companiei-mamă.

În acest moment, cu numai şase zile înainte de începerea noului sezon, WRC nu are practic niciun promoter, element crucial pentru bună desfăşurare a competiţiei.

După ce negocierile cu mai mulţi oameni de afaceri din Qatar pentru preluarea NOS au eşuat, postul de televiziune Eurosport a devenit unica soluţie pentru redresarea situaţiei.
Este de aşteptat ca Eurosport să fie anunţat în scurt timp drept noul promoter al WRC, însă chiar şi în acest context lucrurile sunt departe de a se clarifica: contractele posturile de televiziune care transmiteau WRC au devenit practic nule după ce FIA a renunţat la serviciile NOS, iar semnarea unor noi înţelegeri cu Eurosport necesită mai mult timp decât cele şase zile rămase până la debutul campionatului.

Live-timing-ul este gestionat de compania Stage One Technology, care a expediat deja echipamentele la Monte Carlo, însă aceasta a fost somată de NOS să nu le folosească din cauza procedurilor judiciare dintre cele două companii.

În cazul în care conflictul dintre cele două părţi nu se va clarifica, organizatorii Raliului Monte Carlo sunt pregătiţi să utilizeze propriul sistem de live-timing, pe care l-au folosit în ultimii trei ani în cadrul competiţiei Intercontinetal Rally Challenge.

În ansamblu, promovarea Campionatului Mondial de Raliuri pe posturile de televiziune şi pe internet ar putea avea de suferit în acest an, cel puţin până la stabilirea unei soluţii finale intre FIA şi Eurosport
adrian78bmw is offline  
Old 11-01-12, 22:49   #12
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: WRC 2012

pregatiti semintele si floricelele pe 17 incepe Rally Monte Carlo pe Eurosport
26WRC is offline  
Old 12-01-12, 19:41   #13
IULY-CLA

Stage 5
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 943
Default Re: WRC 2012

Era si timpul ca eurosport sa ia drepturile tv ca sa vedem un wrc ca lumea
IULY-CLA is offline  
Old 12-01-12, 19:52   #14
ervinbv
4Rally

Stage 5
 
ervinbv's Avatar
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 506
Member of:
[4Rally]
[Colectionar Machete]
[VW]
Default Re: WRC 2012

Cateva dintre masinile pe care le vom vedea in 2012 in WRC
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fiesta-Delecour.jpg
Views:	81
Size:	84.6 KB
ID:	2291688   Click image for larger version

Name:	ford-fiesta-rs-wrc-2012-design-4.jpg
Views:	79
Size:	84.9 KB
ID:	2291689   Click image for larger version

Name:	merksteijn_citroen_wrc_2012.jpg
Views:	83
Size:	49.2 KB
ID:	2291690  

Click image for larger version

Name:	prokop_fiesta_wrc_2012_2.jpg
Views:	79
Size:	35.8 KB
ID:	2291691   Click image for larger version

Name:	prokop_fiesta_wrc_2012_3.jpg
Views:	82
Size:	23.7 KB
ID:	2291692   Click image for larger version

Name:	384898_302930436415169_113087855399429_830735_1315284377_n.jpg
Views:	85
Size:	119.3 KB
ID:	2291693  

ervinbv is offline  
Old 18-01-12, 10:23   #15
26WRC

Stage 5
 
26WRC's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,159
Member of:
[Moderators]
[Opel]
[4Rally]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: WRC 2012

si a inceput raliul doar cu tempesta ca reprezentant al CNR ului nostru iubiut imi doresc sa termine in tot 60, sau doar sa termine oricum MULTA BAFTA TEMPESTA!!

Go Go Delecour!!

Rally Radio: http://www.worldrallyradio.com/World...lly_Radio.html

Live Results: http://www.rallyliveresults.com/live...type=CS&num=01

Last edited by 26WRC; 18-01-12 at 10:47.
26WRC is offline  
Closed Thread



- Copyright 2024 4Tuning -