Go Back   Forum 4Tuning > MOTORSPORT > WRC - FORMULA 1 - Alte sporturi cu motor

Reply
 
Thread Tools
Old 26-05-09, 10:19   #16
autovic

Stage 1
 
Join Date: May 2009
Posts: 12
Default Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP

Bravo lor,nu stiu ce sa zic de Brawn F1,nu prea m-am mai uitat la formula1 de cand s-a retras Shumi.
autovic is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 10:51   #17
Limba14

Stage 4
 
Limba14's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 247
Default Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP

adevarul este ca, formula 1 e cam penibila.
cursele se cam termina la start.
in rest, singurele momente care mai trezesc din amorteala spectatorii sunt opririle la boxe.
am fost fan fan f1, dar am renuntat.
prefer moto gp, superbike, wrc, wtcc.
way better
__________________
Future Lamborghini owner.

Limba14 is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 10:54   #18
LilBitCosmin

Stage 3
 
LilBitCosmin's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 84
Default Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP

Quote:
Originally Posted by 99MZT View Post
Deoarece Ferrari McLaren si BMW erau preocupati anul trecut de lupta pentru victorii atat la piloti cat si la echipe.
e discutabila treaba... de ex. bmw a renuntat anul trecut la lupta pentru titlu, pentru a se concentra pe dezvoltarea monopostului de anul acesta... rezultatele: niciunul.
ori au lucrat un an de zile si au cheltuit o groaza de bani degeaba (putin probabil) in timp ce brawn, facand acelasi lucru au ajuns in top... ori ceva e putred la mijloc.
fara indoiala, masina brawn e impecabila, iar Button sa zicem ca a progresat datorita noii echipe, dar totusi... ce s-a intamplat cu celelalte echipe de top?
LilBitCosmin is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 12:00   #19
99MZT

Stage 2
 
99MZT's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 40
Default Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP

Quote:
Originally Posted by LilBitCosmin View Post
e discutabila treaba... de ex. bmw a renuntat anul trecut la lupta pentru titlu, pentru a se concentra pe dezvoltarea monopostului de anul acesta... rezultatele: niciunul.
ori au lucrat un an de zile si au cheltuit o groaza de bani degeaba (putin probabil) in timp ce brawn, facand acelasi lucru au ajuns in top... ori ceva e putred la mijloc.
fara indoiala, masina brawn e impecabila, iar Button sa zicem ca a progresat datorita noii echipe, dar totusi... ce s-a intamplat cu celelalte echipe de top?
Bine ai punctat si chiar nu ma asteptam sa mai dau de persoane care urmaresc cu interes Formula 1. Da este foarte adevarat ce spui dar nu au abandonat dezvoltarea monopostului decat din a doua jumatate a sezonului fapt criticat de insusi Kubica, deoarece nu l-au sprijinit in castigarea campionatului si dupa cum probabil stii Kubica a condus clasamentul la piloti in prima jumatate a sezonului. Nu stiu daca ti indeaproape cu acest sport dar in ultimul sfert din campionatul trecut cand inca sesiunile de teste intre marile premii erau permise BMW testa un hibrid care spre dezamagirea tuturor fanilor era cea ce azi este F1.09. Ce se intampla ( este foarte mult de scris ) : din 2009 stim bine ca regulamentul cu privire la aerodinamica a fost drastic schimbat pentru a mari spectacolul in "marele circ" sa-l parafrazez pe Miki Piki si anume depasirile, care erau foarte greu de afectuat datorita lipsei de portanta pe puntea fata cand se aflau in spatele altui monopost pe sectiunile virajate cand nu exista aspiratie. In mare s-au scos mai toate apendicele aerodinamice ale monopostului, s-a miscorat si inaltat the rear wing ( pentru a miscosra interferentele aerodinamice pe care le primeau monoposturile din spate) si si s-a marit the front wing ( pentru a cuprinde un mai mare flux de aer pentru apasare marita). Prizele de aer latareale ( the sidepods ) care ascund radiatoarele au fost de asemea si ele redesenate pentru implementarea in viitor al revolutionarului sistem KERS. Aici am vrut sa ajung. Ei vezi tu BMW asta a facut, totul tine de compromisuri, a trimis in testele de anul trecut un monopost destul de simplu dar care satisfacea cerintele regulamentului pe 2009 si in paralel au dezvoltat acest sistem KERS care-i foarte fiabil si usor, spun adversarii si care urmeaza a fi standardizat pentru toate echipele din Formula 1 la fel cum si McLaren a standardizat Electronic Control unit-ul ( ECU) pe care deasemena il folosesc toate echipele in ziua de azi. Este mult mai profunda situatia in Formula 1, in mare totul se invarte in jurul marketingului de vanzari care se rasfrange asupra masinilor de serie ale producatorului doarece BMW este implicat destul de mult in sectorul de inovatii. Ati si vazut ca deja a aparut inscriptia Active Hybrid care marketeaza sistemul si care probabil va fi pe masinile din viitor. Nu au gresit cu nimic facand acest lucru pentru ca stim foarte bine cum anul viitor toti vor si nevoiti sa aibe acest sistem care are mare influenta asupra comportamentului masinii cu privire la repartizarea maselor ( adaugare scoatere de balast). Ma rog sunt multe lucrui de discutat. Din surse sigure BMW deja a proiecta modelul pentru 2010 extrem de avansat aerodinamic in ciuda restrictiilor impuse de noul regulament( au cel mai performant tunel aerodinamic din F1 la Hinwil ) dotat cu un super compuret Intel denumit Albert 3.Ceea ce numultumeste pilotii si echipele la monetul actual este frenezia cu care FIA aduce vesnice modificari impiedicand astfel continuitatea si evolutia.

Last edited by 99MZT; 26-05-09 at 12:04.
99MZT is offline   Reply With Quote
Old 26-05-09, 13:32   #20
LilBitCosmin

Stage 3
 
LilBitCosmin's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 84
Default Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP

da... imi pare rau de kubica, matematic avea sanse la titlu cand s-a renuntat la dezvoltarea monopostului f1.08. Nu stiam ca s-au concentrat asa mult pe kers.. asta ar explica multe ) intr-o vreme il testau pe seria 3, nush daca s-a implementat pana la urma. Daca ce spui e adevarat, cred ca 2010 va fi un sezon interesant pt bmw (offtopic)

button, din 6 curse castigate, 5 a castigat anul acesta, la brawn... impresionanta masina iar barrichello cred ca e multumit cu locul 2, ca dintotdeauna
LilBitCosmin is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -