Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
2 Attachment(s)
Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Pilotul britanic Jenson Button de la Brawn GP a câştigat marele Premiu al statului Monaco, locul al doilea fiind ocupat de coechipierul său brazilianul Rubens Barrichello. Pentru Button aceasta este a cincea victorie în cele şase premii de Formula 1 disputate în anul competiţional 2009. Locurile trei şi patru au fost obţinute în ordine de piloţii Ferrari Kimi Raikkonen (Finlanda )şi Felipe Massa (Brazilia), aceste clasificării fiind şi cele mai bune obţinute de echipa italiană de la startul campionatului. În puncte au mai terminat: Mark Webber (Red Bull/Australia) - locul 5, Nico Rosberg (Williams/ Germania) - locul 6, Fernando Alonso (Renault/Spania) - locul 7 şi Sebastien Bourdais (Toro Rosso/Franţa) - locul 8. Giancarlo Fisichella, pilotul echipei Force India a ocupat al noulea loc, fiind foarte aproape de a aduce primul punct pentru Force India în acest sezon. Fostul dublu campion mondial Fernando Alonso susţine că o clasare în puncte (locul 7) a fost maximul posibil în cursa de la Monaco, criticând în acelaşi timp şi maşina Renault pe care o conduce. Sebastien Vettel de la Red Bull a ieşit din cursă după ce a lovit glisierele de protecţie în timp ce încerca să recupereze timpul pierdut după start. Hamilton (McLaren-Mercedes) a plecat ultimul în cursa din principatul Monaco, după un accident survenit în calificari, reuşind în cele din urmă să termine pe locul 12, la un tur în spatele lui Button, dar mulţumit de ce s-a putut face. Piloţii Toyota au terminat cursa din Monte Carlo pe locurile 10 si 13 dupa ce sesiunea de calificari a fost una dezamagitoare. Nick Heidfeld (BMW-Sauber) a terminat cursa pe locul al 11-lea iar Kubica s-a retras cu probleme la sistemul de frânare. În schimb, clasarea pe primele două locuri la Monaco (a lui Button şi Barrichello) îi apropie pe cei de la Brawn GP din ce în ce mai aproape de titlul mondial din 2009. Motorul folosit de echip este un Mercedes, acesta fiind de altfel şi singurul propulsor care a câştigat trei curse consecutive în epoca modernă. Clasamentul Marelui Premiu al Principatului Monaco este următorul: 1. Jenson Button (Marea Britanie/Brawn-Mercedes) 1h40:44.282 2. Rubens Barrichello (Brazilia/Brawn-Mercedes) la 7.666 3. Kimi Raikkonen (FinlandaFerrari) la 13.442 4. Felipe Massa (Brazilia/Ferrari) la 15.110 5. Mark Webber (Australia/Red Bull-Renault) la 15.730 6. Nico Rosberg (Germania/Williams-Toyota) la 33.586 7. Fernando Alonso (Spania/Renault) la 37.839 8. Sebastien Bourdais (Franţa/Toro Rosso-Ferrari) la 1:03.142 9. Giancarlo Fisichella (Italia/Force India-Mercedes) la 1:05.040 10. Timo Glock (Germania/Toyota) la un tur 11. Nick Heidfeld (Germania/BMW-Sauber) la un tur 12. Lewis Hamilton (Marea Britanie/McLaren-Mercedes) la un tur 13. Jarno Trulli (Italia/Toyota) la un tur 14. Adrian Sutil (Germania/Force India-Mercedes) la un tur 15. Kazuki Nakajima (Japonia/Williams-Toyota) la două tururi. Clasamentul general al piloţilor este următorul: 1. Jenson Button (Marea Britanie) 51 puncte 2. Rubens Barrichello (Brazilia) 35 3. Sebastian Vettel (Germania) 23 4. Mark Webber (Australia) 19,5 5. Jarno Trulli (Italia) 14,5 6. Timo Glock (Germania) 12 7. Fernando Alonso (Spania) 11 8. Kimi Räikkönen (Finlanda) 9 9. Lewis Hamilton (Marea Britanie) 9 10. Felipe Massa (Brazilia) 8 11. Nico Rosberg (Germania) 7,5 12. Nick Heidfeld (Germania) 6 13. Heikki Kovalainen (Finlanda) 4 14. Sébastien Buemi (Elveţia) 3 15. Sébastien Bourdais (Franţa) 2 Clasamentul general al constructorilor este următorul: 1. Brawn 86 puncte 2. Red Bull 42,5 3. Toyota 26,5 4. Ferrari 17,0 5. McLaren 13,0 6. Renault 11 7. Williams 7,5 8. BMW 6 9. Toro Rosso 5. Următuroul Grand Prix va avea loc la 7 iunie, în Turcia. |
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Tot stau si ma intreb oare ce e asa diferit la masina Brawn. Sau chiar asa buni sunt pilotii ?
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Motor Mercedes si piloti :D eu ma intreb ce e cu 5. McLaren 13,0
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
parerea mea... lasand la o parte putin caliatatile masinii eu cred k pe circuitul de la monaco e vb si de pilot....am vazut si circutul de acolo si parerea mea k e prea tare.... e inpecabil plus multe curbe care ar face orice pasionat de masini sa se intrebe cum ar fi sa faci drifturi prin sicanele de acolo.....
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
probabil pilotul e prea tare si circuitul impecabil.! bravo lor
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
din cate am inteles eu au un sistem care face vid sub masina...va dati seama ca masina e aproape lipita de pista...asta inseamna viraje foarte rapide:-)
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
Quote:
Totusi man, vorbim de formula 1. Man a mai existat asa ceva in istorie ? Chiar in halul asta? Ferrari ma ?!? I'm stil :shock: speechless. Tot stau sa ma gandesc ca franele care aduc timp de cateva secunde 70 hp in plus defapt incetinesc formula. Toti care au acel dispozitiv sunt varza. :shock: Am gresit cumva planeta ?!? |
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
99MZT:
In primul rand multumiri pentru detalile profii pe care le-ai postat mai sus. As avea o intrebare, de fapt mai multe. Spui ca masina a fost dezvoltata perfect intr-un timp foarte scurt si chiar asa si e, dar de ce numai ei au reusit sa faca o masina aproape perfecta iar restul echipelor de top precum Ferrari sau Mclaren au devenit simpli anonimi? Cu exceptia ultimei curse de saptamana trecuta in care Ferrari a demonstrat ca au progresat chiar foarte mult. Sa nu uitam ca echipa Redbul e singura echipa din F1 in afara de cei de la Brawn ce a castigat o etapa, oare o echipa cu buget foarte mic ca Redbul sa fie mai capabili decat toti ceilalti? |
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
Ai fost invatat sa vezi Ferrari number one, right? :-) Lucrurile se mai schimba dar nu se dau batuti ei asa usor. Brawn a beneficiat de un sasiu perfect construit pentru regulamentul din 2009 dezvoltat de Honda pe intreg parcursul anului 2008 cum am mai spus. In 2008 Honda nu a dezvoltat nici un gram monopostul si intreaga atentie si-a intreptat-o catre cel din 2009. Orice revolutie este un pas catre evolutie. Oricum la jumatatea sezonului vom vedea cum stau lucrurile cu adevarat. |
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
Cat despre Ferrari nu este acesta ultimul lor cuvant si nici al celor de la BMW. Oricum BrawnGP are avantajul difuzorului de la inceputul campionatului. Ferrari cum a spus si Stefano Domenicani acum 2 saptamani are nevoie de ceva timp pentru a integra difuzorul dublu pentru ca trebuie reproiectat tot spatele masinii. |
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Button castiga . Ori chiar are talent si stie cu "ea", ori e masina , bravo lor sa o tina tot asa . Parca era monotonie cand castiga ferrari sau mclaren . Mie unu imi place F1 asa , mai multa competitie pe sume mai mici ,aici se vede adevarata valoare a pilotilor dar si a inginerilor.
|
Re: Monaco, şah mat dat de echipa de F1 Brawn GP
Quote:
|
All times are GMT +2. The time now is 15:48. |
- Copyright 2024 4Tuning