Este pacat ca ati inceput sa faceti atatea cluburi, mai ales dupa ce ati facut parte dintr-unul. Drumul pe care trebuia sa se mearga era organizarea de catre un singur club a evenimentelor, atragerea unui public cat mai mare, lucru ce ar fi facilitat participantilor gasirea de sponsori si evoluarea pe plan sportiv, nu administrativ. Din cate am inteles din topicul acesta MR vine sa faca NSL&LR concurenta. Asa o sa ne trezim intr-un week-end ca eu, ca spectator o sa trebuiasca sa aleg daca ma duc pe Aeroport la NSL&LR sau la Prisma pentru MR, ca sa nu mai zic de participantii care vor fi la un eveniment si asteapta de ceva timp sa se dea cu altii care s-au dus in partea celalta. Audienta o sa fie scazuta in ambele parti si aici e un pas inapoi. La primele curse, desi nu au fost mediatizate larg am vazut aproape 5000 de oameni ca apoi numarul acestora sa se inmulteasca.
--------------------------------------------------------------------------
Legat de sponsorizare, un sponsor urmareste de la inceput RECUPERAREA INVESTITIEI si un plus de imagine. Daca voi va destramati, sau aratati lumii ca e un mediu lipsit de seriozitate, nimeni dintre cei care urmaresc aspectele pur economice ale activitatii lor nu vor mai fi interesati sa investeasca in Cursele auto de acest gen. Sunt firme mari de tuning care vizeaza si piata romaneasca.
http://www.enjoythedrive.com/content/?id=9663