Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cine sunt cei mai buni la capitolul fiabilitate?(argumentaţi)
Germanii 306 45.20%
Japonezii 371 54.80%
Voters: 677. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 05-06-13, 00:05   #1171
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Or fi Toyotele fiabile, dar mie unul calitatea fabricatiei mi se pare sub nivelul nemtilor.
Am vrut acum 3 luni sa iau un Prius , iar dupa drivetest m-am dezumflat . Pt cei 30 si ceva de mii de euroi ma asteptam la mai mult decat usi care suna a gol si plastic din ala ieftin de logan peste tot. Poate ca or fi ele fiabile, dar mie unul mi se pare la interior slabute.
Pana si Land Cruiserul V8 care e scump , nu exceleaza la interior nici in varianta cu echipare superioara.
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 00:39   #1172
22VIN
Opel Driver

Stage 5
 
22VIN's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,134
Member of:
[Opel]
[4Rally]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Or fi Toyotele fiabile, dar mie unul calitatea fabricatiei mi se pare sub nivelul nemtilor.
Am vrut acum 3 luni sa iau un Prius , iar dupa drivetest m-am dezumflat . Pt cei 30 si ceva de mii de euroi ma asteptam la mai mult decat usi care suna a gol si plastic din ala ieftin de logan peste tot. Poate ca or fi ele fiabile, dar mie unul mi se pare la interior slabute.
Pana si Land Cruiserul V8 care e scump , nu exceleaza la interior nici in varianta cu echipare superioara.
Eu am mai dat drept exemplu Corolla, care ajunge la peste 20K eur dar are materiale si design interior de masina de maxim 10K. O Octavia, spre exemplu, este clar superioara la capitolul interior. Sa nu mai vorbim de dotari de comfort, nici clima in 2 zone n-ai.

Dar sunt oameni carora pur si simplu nu le pasa de interior. Depinde cu ce te-ai obisnuit si ce vrei de la o masina.
22VIN is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 04:43   #1173
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Majoritatea alege o masina in functie de aspectul exterior, apoi de cum te simti si cum arata inauntru. Eu nu vad logica , de ce ai da pe o masina o suma atat de mare de bani daca are plastice de logan. Si pot sa vina destui sa imi sara in cap ca e superfiabila , dar daca are plastice ordinare si cand trantesti o usa se aude ca la logan, iar cand te uiti la detalii de finisare , nu intelegi de ce costa atat, pai eu unul consider ineptie sa cumperi asa ceva.
Exemplu, la prius, care costa destul de mult totusi, imbinarile la stopur-tabla sunt patetic. La fel fetele de usi, materialul scaunelor ( execrabil) , plasticele de pe usi, plasticul de pe bord ( de ultima speta, tare exact ca la un logan - no offense pt cei cu logan , dar macar ei nu au dat 30 k pe el), butoanele de pe bord, chederele, tot. Cine a vazut un Prius indeaproape poate sa ma contrazica daca gresesc.
Poate e offtopic, ca nu e vorba de fiabilitate, dar o masina inseamna un intreg, nu niste cifre din statistici, ca daca arata ca o ghena degeaba o folosesc 3 ani si mi-e sila sa merg cu ea, iar singura multumire fiind ca "nu se strica". Deja e relativa asta. MAcar sa ma simt bine in ea, sa imi ofere confort , sa imi placa cum arata si inauntru si in afara si sa aiba un raport calitate pret ok. Din acest punct de vedere cred ca Toyota e overrated si mai are pana sa ajunga la calitatea nemtilor. Pana si masinile frantuzesti au materiale mai de calitate .
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 08:44   #1174
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

fara suparare, dar daca "calitatea nemtilor" inseamna plastice scumpe, eu unul cred ca iti alege prietena masina, care pune mai mult pret pe culoare si "scaune cu piele" decat pe un intreg asa cum spui tu.
poate ca japonezii au produs un model care pe tine te nemultumeste puternic, dar ma intreb... toate nemtoaicele au plastice scumpe si finis perfect?
daca e sa fie asta un criteriu major dupa care alegem o masina, sa nu uitam ca vw si skoda au inca forme invechite ale interioarelor (dupa parerea mea foarte putin evoluate din 98-2000 pana azi), si nu pentru ca atunci au fost extraordinare...
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 10:06   #1175
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Majoritatea alege o masina in functie de aspectul exterior, apoi de cum te simti si cum arata inauntru. Eu nu vad logica , de ce ai da pe o masina o suma atat de mare de bani daca are plastice de logan. Si pot sa vina destui sa imi sara in cap ca e superfiabila , dar daca are plastice ordinare si cand trantesti o usa se aude ca la logan, iar cand te uiti la detalii de finisare , nu intelegi de ce costa atat, pai eu unul consider ineptie sa cumperi asa ceva.
Exemplu, la prius, care costa destul de mult totusi, imbinarile la stopur-tabla sunt patetic. La fel fetele de usi, materialul scaunelor ( execrabil) , plasticele de pe usi, plasticul de pe bord ( de ultima speta, tare exact ca la un logan - no offense pt cei cu logan , dar macar ei nu au dat 30 k pe el), butoanele de pe bord, chederele, tot. Cine a vazut un Prius indeaproape poate sa ma contrazica daca gresesc.
Poate e offtopic, ca nu e vorba de fiabilitate, dar o masina inseamna un intreg, nu niste cifre din statistici, ca daca arata ca o ghena degeaba o folosesc 3 ani si mi-e sila sa merg cu ea, iar singura multumire fiind ca "nu se strica". Deja e relativa asta. MAcar sa ma simt bine in ea, sa imi ofere confort , sa imi placa cum arata si inauntru si in afara si sa aiba un raport calitate pret ok. Din acest punct de vedere cred ca Toyota e overrated si mai are pana sa ajunga la calitatea nemtilor. Pana si masinile frantuzesti au materiale mai de calitate .
Ma gandeam daca ai dormit prost sau ai avut vise urate!?

Subiectul meu se referea la comentariul unora legat de scandalul din SUA cu covorasele, mai nou o mica problema a Mercedes, problema care normal ca nu au legatura fiabilitatea masinii in sine, nefiind o problema grava.

Altef comparatia Toyota cu Mrcedes nu-si are locul, putem foarte usor sa facem o comparatie Lexus-Mercedes, unde diferenta aia de materiale si finisari interioare te asigur ca nu mai exista.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 16:33   #1176
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Fiecare persoana care nu e de acord cu tine trebuie sa doarma prost, sa aiba vise urate, sa fie handicapat, etc
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 16:49   #1177
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Stimabile, in primul rand eu nu am jignit pe nimeni. Este strict parerea mea si nu dau doi lei pe hateri sau pe cei care au japonate si se simt ofensati.
Eu nu am comparat nicaieri cu Mercedes, nu stiu de unde ai tras tu concluzia. Poate imi arati si mie unde am precizat eu MErcedes. Eu m-am referit la nemti ca de exemplu Vw.
Daca compari o Toyota cu un Vw te asigur ca Vw este mult mai ingrijit finisat si cu materiale mai de calitate.
Iar despre tipul care sugera ca imi alege prietena masina, nici pe departe. Este strict parerea mea, iar asa cum unii dintre voi ridicati in slavi Toyota asta, eu unul o consider o marca anosta , care desi e foarte fiabila pe mine unul nu ma incanta.
Care e problema ca nu inteleg?
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 17:31   #1178
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Ford, recall imens in America de Nord Ford recheama in service peste 465.000 de masini la nivel mondial, cele mai multe fiind din Statele Unite si Canada, pentru posibile scurgeri ale conductelor de alimentare cu combustibil.

Pentru mai multe detalii vizitati-ne la: https://www.4tuning.ro/alte-stiri-aut...ord-18772.html
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 19:09   #1179
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by cavaliere View Post
Stimabile, in primul rand eu nu am jignit pe nimeni. Este strict parerea mea si nu dau doi lei pe hateri sau pe cei care au japonate si se simt ofensati.
Eu nu am comparat nicaieri cu Mercedes, nu stiu de unde ai tras tu concluzia. Poate imi arati si mie unde am precizat eu MErcedes. Eu m-am referit la nemti ca de exemplu Vw.
Daca compari o Toyota cu un Vw te asigur ca Vw este mult mai ingrijit finisat si cu materiale mai de calitate.
Iar despre tipul care sugera ca imi alege prietena masina, nici pe departe. Este strict parerea mea, iar asa cum unii dintre voi ridicati in slavi Toyota asta, eu unul o consider o marca anosta , care desi e foarte fiabila pe mine unul nu ma incanta.
Care e problema ca nu inteleg?
Te rog frumos, inainte sa aberezi pe aici, du-te la showroom-urile VW, Opel, Ford, Honda si Toyota si vin-o sa comentezi dupa. Fa de exemplu o comparatie intre Passat, Avensis, Accord, Mazda 6, Insignia si Mondeo.

Nu de alta, dar uite-te la plasticul consolei centrale si fetelor de usi la Passat (nu mai vorbim de Ford) si compara-l cu cel de la Avensis de exemplu. Iar de design ce sa mai vorbim, la Passat e cam acelasi interior de 100 de ani.

Vezi ca am pus si Passatul vechi si cel nou, o sa te chinui putin sa faci diferenta si nu mai vorbim ca este cam cel mai anost interior, iar japonezele de departe cel ami frumos, alaturi de cel de la Insignia.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2005-volkswagen-passat-b6-cockpit-interior-view-588x441.jpg
Views:	63
Size:	59.0 KB
ID:	2791645   Click image for larger version

Name:	2013-Volkswagen-Passat-Alltrack-Interior.jpg
Views:	79
Size:	204.1 KB
ID:	2791646   Click image for larger version

Name:	2011-opel-insignia-interior.jpg
Views:	62
Size:	110.2 KB
ID:	2791647  

Click image for larger version

Name:	ford-mondeo-2012-interior.jpg
Views:	50
Size:	192.6 KB
ID:	2791648   Click image for larger version

Name:	toyota-avensis-2009-interior.jpg
Views:	60
Size:	104.6 KB
ID:	2791649   Click image for larger version

Name:	Honda-Accord-Tourer-2013-interior.jpg
Views:	51
Size:	32.6 KB
ID:	2791650  

Click image for larger version

Name:	2014-Mazda-6-interior.jpg
Views:	63
Size:	410.3 KB
ID:	2791651  
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 21:27   #1180
franz34sm
Banned

Stage 5
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 718
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Te rog frumos, inainte sa aberezi pe aici, du-te la showroom-urile VW, Opel, Ford, Honda si Toyota si vin-o sa comentezi dupa. Fa de exemplu o comparatie intre Passat, Avensis, Accord, Mazda 6, Insignia si Mondeo.

Nu de alta, dar uite-te la plasticul consolei centrale si fetelor de usi la Passat (nu mai vorbim de Ford) si compara-l cu cel de la Avensis de exemplu. Iar de design ce sa mai vorbim, la Passat e cam acelasi interior de 100 de ani.

Vezi ca am pus si Passatul vechi si cel nou, o sa te chinui putin sa faci diferenta si nu mai vorbim ca este cam cel mai anost interior, iar japonezele de departe cel ami frumos, alaturi de cel de la Insignia.
Pai daa, sint japoneze care arata bine in interior ( ma refer la calitatea materialelor ), si sint japoneze care arata naspa. Cum zice CAVALIERE, ca Priusu arata la interior ca un Logan. Si bine zice. De ce sa dai atitia bani pe o japoneza, care arata la interior ca un Logan ? Plasticurile alea ieftine. . . . . .
Omu a vrut sa-si cumpere o japoneza, dar cind a vazut cum arata in interior Priusu, a ramas dezamagit. Citiva colegi de ai mei, au vrut sa ma combine pe mine cu una de la birou. Ca e foarte de treaba, ca are locuinta, bani, etc. Degeaba daca nu-mi place cum arata ( ma refer la aspectul fizic ). Poa sa fie cea mai de treaba femeie din lume, daca nu ma atrage fizicul ei. Si eu am renuntat la japoneze, din cauza ca nu ma puteam intoarce dintr-o singura miscare, intr-o strada ingusta. Ei uite ca amu am o nemteasca, si cu asta ma pot. Altu a renuntat la japoneze, pt ca nu ia placut aspectul interior. Bine, sint oameni care pun accent pe fiabilitate, si sint oameni care pun accent pe aspectul interior sau exterior. Sint oameni care vor femei de treaba, devreme acasa, degeaba nu arata bine. Si sint oameni care vor ca femeia sa arate bine fizic, nu conteaza ca e proasta. Aici ma refeream la mine. Mai bine una proasta, da sa arate bine fizic, sa ma atraga fizicul ei, ca sa am chef sa pun mina pe ea. Amu eu inteleg ca tu esti cu japonezele, si sint constient ca sint cele mai fiabile. Dar nu la toti ne plac slabanoagele. Mie imi plac grasele, adica femeile dotate.
franz34sm is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 22:16   #1181
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Aveam o presimitire ca tu ai fetishuri bizare cu femei grase
Intr-adevar, prius-ul chiar pare destul de primitiv la designul interior,iar la exterior...spatele cel putin e urat in draci, insa principala atractie la masina asta e faptul ca e hybrida.
fasso is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 22:31   #1182
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

fara suparare fratilor, dar va certati unde nu e cazul...
vazusem la un moment dat un thread gen "cea mai urata masina".
eu unul cred ca ar trebui ca aici sa se discute strict despre fiabilitate si mai cred de asemenea ca fiecare ar trebui sa sustina in mod civilizat ceea ce spune si sa vina cu argumente, sau dupa caz contra-argumente.

marea majoritate a votat japonezele in locul germanelor. dupa parerea mea, asta spune multe (tinand cont ca pe forum, cel mai probabil sunt mai multi posesori de bavareze decat de japoneze)

eu sunt fan japoneze (in momentul asta am in garaj 4 cazane japoneze de care sunt foarte multumit).
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 22:42   #1183
fasso

Stage 5
 
fasso's Avatar
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 2,045
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

In mod sigur domina posesorii de masini nemtesti. Tot echilibrul balantei e dat de franz, el trece de la nemteasca la japoneza si invers. Restu' ... carcotasi
fasso is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 22:48   #1184
marcelush2

Stage 5
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 405
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

da, dar tot numai odata a votat si franz
marcelush2 is offline   Reply With Quote
Old 05-06-13, 22:52   #1185
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: Fiabilitate: japoneze vs. germane

Quote:
Originally Posted by franz34sm View Post
Pai daa, sint japoneze care arata bine in interior ( ma refer la calitatea materialelor ), si sint japoneze care arata naspa. Cum zice CAVALIERE, ca Priusu arata la interior ca un Logan. Si bine zice. De ce sa dai atitia bani pe o japoneza, care arata la interior ca un Logan ? Plasticurile alea ieftine. . . . . .
Omu a vrut sa-si cumpere o japoneza, dar cind a vazut cum arata in interior Priusu, a ramas dezamagit. Citiva colegi de ai mei, au vrut sa ma combine pe mine cu una de la birou. Ca e foarte de treaba, ca are locuinta, bani, etc. Degeaba daca nu-mi place cum arata ( ma refer la aspectul fizic ). Poa sa fie cea mai de treaba femeie din lume, daca nu ma atrage fizicul ei. Si eu am renuntat la japoneze, din cauza ca nu ma puteam intoarce dintr-o singura miscare, intr-o strada ingusta. Ei uite ca amu am o nemteasca, si cu asta ma pot. Altu a renuntat la japoneze, pt ca nu ia placut aspectul interior. Bine, sint oameni care pun accent pe fiabilitate, si sint oameni care pun accent pe aspectul interior sau exterior. Sint oameni care vor femei de treaba, devreme acasa, degeaba nu arata bine. Si sint oameni care vor ca femeia sa arate bine fizic, nu conteaza ca e proasta. Aici ma refeream la mine. Mai bine una proasta, da sa arate bine fizic, sa ma atraga fizicul ei, ca sa am chef sa pun mina pe ea. Amu eu inteleg ca tu esti cu japonezele, si sint constient ca sint cele mai fiabile. Dar nu la toti ne plac slabanoagele. Mie imi plac grasele, adica femeile dotate.
Tu ar trebui sa te abti cand vorbesti cu mine, pentru ca esti la nivelul cunostinteleor care le aveam pe la 9 ani.
Prius, asa cum aberati voi, este masina cu un avans de tehnologie de vreo 12 ani, ca a aprut prin 1997.

Daca nu vrei Prius (care sa-mi spui ce legatatura are cu Dacia) ai varianta de Lexus CT200h.

Amu, daca femeia ar fi desteapta, nu stiu cum te-ai descurca cu ea, sau mai bine zis ea cu tine!?
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	2013-Toyota-Prius-v-interior3-1024x640.jpg
Views:	52
Size:	104.8 KB
ID:	2791805   Click image for larger version

Name:	official-lexus-ct-200h-9.jpg
Views:	48
Size:	303.6 KB
ID:	2791806  
GTR is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -