Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cititi specificatiile si alegeti-o pe cea care merita:
Dodge Magnum SRT8 52 52.00%
Mercedes-Benz E55 AMG 48 48.00%
Voters: 100. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 15-12-05, 12:33   #46
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default

am votat mercedes...
preturile, pentru romania, sunt comparabile, pentru ca mercedesul beneficiaza de scutiri de taxe vamale, iar americana plateste 30 % taxe...
asta, in bani inseamna fix dublu ca suma datorata statului, deci nu e aceeasi suma ca aceea vazuta aici
aleks is offline   Reply With Quote
Old 21-12-05, 19:42   #47
Duruselu
Audi Driver

Stage 5
 
Duruselu's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 416
Member of:
[AUDI]
[4Rally]
Default

Mercedesu binenteles
Duruselu is offline   Reply With Quote
Old 22-12-05, 09:21   #48
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"SLY\"
dodge si de diferenta de bani pana la mertzan...ii faci modificari la dodge si il faci racheta
as vrea sa deschid pe aceasta cale o petitie pentru banarea tuturor autorilor de posturi de acest gen
Morro is offline   Reply With Quote
Old 22-12-05, 15:38   #49
ESPinoza

Stage 5
 
ESPinoza's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 3,232
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"Morro\"
Quote:
Originally Posted by \"SLY\"
dodge si de diferenta de bani pana la mertzan...ii faci modificari la dodge si il faci racheta
as vrea sa deschid pe aceasta cale o petitie pentru banarea tuturor autorilor de posturi de acest gen
eu te sustzin 100%
ESPinoza is offline   Reply With Quote
Old 22-12-05, 15:42   #50
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Subscriu. Tuningul este absolut o prostie. Cine ar vrea sa faca asa ceva ...
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 10:54   #51
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"fishbone\"
Subscriu. Tuningul este absolut o prostie. Cine ar vrea sa faca asa ceva ...
e bine ca ne indici nivelul tau pentru o discutie despre \"tuning\" ...
\"bagi bani in el si il faci racheta\" ... gata frate marfa sa vezi ce tuning am vazut frate ... era o masina ... da cred ca avea turboreactor sau ceva ... ca mergea frate ...

Si ca sa nu par chiar prea rautacios ... o sa si explic ce am vrut sa spun pentru cei care se pare ca nu au inteles ... visez ca intr-o zi sa intru pe acest forum si sa nu mai gasesc \"pareri\" de nivelul clasei a doua. Daca tot \"faceti racheta\" dintr-o masina ( cu extrem extrem de putini bani probaibl ) dati-ne fratilor si noua un link ... sa mai invatam si noi cate ceva ... dati si voi un exemplu ... in cazul de fata ... un link cu un dodge dinasta facut prea periculos pentru AMG-ul in discutie ... ca vreau si eu frate sa imi fac masina racheta
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 15:51   #52
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Desi as putea, n-am chef de un reply lung asa ca scriu unul scurt.
Motorul SRT-8 ... cifrele oferite in acest topic nu prea au sens. Hemi-ul de 5.7 litri S/C scoate 430bhp cu un cuplu de 480lb-ft. In topic e indicat cel de 6.0l tuned down? Aspirat natural? Asa pare. Fac o oarecare comparatie. Ford Mustang GT ultima generatie+SC+modificari la evacuare si admisie relativ minore =~400cp de la 300cp. Poate-mi dai un motiv clar de ce nu ar fi aceasi poveste de marire la putere si la SRT-8.

Asa cum spun americanii, there's no replacement for displacement. 20 de mii investiti in acel motor si tot nu se apropie pretul de Benz. Acum, depinde fiecare ce vrea. Poate unul prefera forta bruta in timp ce altu' vrea scaunele alea automate care se invart dupa tine in functie de cum iei virajul. Oricine vine sa-mi spuna ca un Benz e mai simplu si ieftin de tunat decat un motor american il fac habarnist.
Chestia interesanta e faptul ca SRT-8 imprumuta elemente chiar de la Benz, care practic acum e tot al americanilor

Revenim totusi on-topic, strict stoc vs stoc. La performantele foarte apropiate, cursa este driver's race. Si Benz costa de 2 ori mai mult. Enough said.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 23-12-05, 23:06   #53
mercut

Stage 4
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 214
Default

magnum e masina americana deci cu toate taxele pretul il depaseste pe cel al lui e 55 amg. totusi am votat magnum pt ca arata mai bine si are motor hemi...
mercut is offline   Reply With Quote
Old 24-12-05, 00:04   #54
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Asta e o prostie, nu ajunge un Magnum de la 37 mii la peste 85 de mii veci pururi. Ca ti-o da tie un dealer cu un pretz nesimtit pentru ca Magnum nu-ti vinde altcineva, e cu totul alta poveste. Acelasi lucru pot spune si eu, un 55AMG adus din Eu aici ... vai si amar.

Topicul oricum e cam prost gandit din start. E ca si cand compari un M3 cu seria 7 BMW, dupa care-i dai in cap la M3 ca da, ca nu are optiunile aceleasi ca pe seria 7, etc etc. Comparam un muscle car cu o limuzina sport ce vine cu un pretz pe masura. Mere cu pere. Misto asa.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 25-12-05, 03:17   #55
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default

Partea cea mai haioasa in discutia asta, de care sustinatorii AMG-uliui nu par sa-si dea seama, e ca Dodge-ul e facut de ACEEASI FIRMA! Magnumu-l imprumuta multe elemente de constructie chiar de la.....a-ti ghicit E-class!

De ce costa AMG-ul dublu? Pt steaua din fatza. Un Supercharger, scaune care se intaresc si niste materiale ceva mai bune (din nou, sa nu uitam, sunt facute de aceeasi firma, am stat in aceste masini si chiar se vede-simte ca-s facute de aceeasi firma) nu justifica in nici un fel (din punct de vedere al costurilor de productie) diferenta de pret. La MB se plateste greu prestigiul numelui. Asta e, cine e milionar sa plateasca ca n-o sa-i pese de 50mii de $, pt restul care traim pe pamant, Amg-ul si alte masini de preturi similare vor ramane simple vise in schimb ce altele sunt mult mai aproape de realitate.

PS: alte chestie, cifrele de demaraj de la AMG sunt putin umflate. Nu stiu care e sursa dar sunt destul de diferite fatza de alte surse cunoscute de mine. EU stiam la el de 4.7 sec 0-100 si 12.7 sec pe 1/4 mile. Cifre care l-ar pune extrem de aproape de Dodge, de altfel, diferenta de ~ 50 cp ar face mai mult sens oricum.
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 25-12-05, 16:35   #56
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default

Sincer, acum nu mai sperii de nici unul pe autostrada. Cu sigurantza nu de Dodge. Sigur, Mertz-ul este mai rafinat mai dichisit, are mai multe optziuni. Dar cred ca nimeni nu isi cumpara Mertzul E55 AMG Wagon ca sa se duca la piatza la cumparaturi. De fapt de ce se fac aceste masini ?

Daca nu am spus-o ma repet. Votez Dodge - si sint convins ca daca dau o raita pe la JC Whitney dot com gasesc ceva sa il imbunatatzesc la performantzele Mertzului si la bani putzini.

Adevarul este ca trebuie sa subscriu la ideea lui Fishbone. There is no replacement for displacement. E foarte usor sa scotzi multa putere bruta dintr-un motor cu V8 si 6 kile. Hemi. Un supercharger kit ma duce 3000 de washingtoni sau 30 de benjamins...engine management, etc rotund si supraestimat dau inca 10,000 pentru imbunatatziri la motor, suspensie. Si sigur ca ai racheta.

Insa in multe cazuri masinii ii va lipsi rafinamentul unei japoneze, europene. Si apoi...stau si ma gindesc...de ce are el nevoie de 8 cilindri, supercharger, si motor de 6 kile, cind eu cu ceva de 2.x ori mai mic pot aceleasi performantze. Masinile americane au aceasta filozofie (de fapt tot in America)...BIGGER IS BETTER. Nu mi-am insusit-o niciodata si nu sint fan al masinilor americane. Cu mici exceptzii, singurele masini americane la care m-as uita
- Cadillac CTS-V
- Chevrolet Corvette
- 2006 Chevrolet Impala SS
- Dodge Magum SRT-8
- Chrysler 300C (neam cu Doge-ul)

Insa nu pot justifica pretzurile mari pt. aceste variante premium. Se pare ca singurii care au intr-adevar o strategie de marketing cistigatoare sint numai producatorii japonezi. Masinile Europene vin cu niste pretzuri umflate aici - dupa cum va plingetzi si voi ca este situatzia cu cele americane acolo.

Dar sint deja off-topic. Dodge Magnum SRT8 for t3h win !
__________________
Schumi drive it like you stole it !
Think.Feel.Drive.
f1anatic is offline   Reply With Quote
Old 25-12-05, 18:04   #57
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"
Cu mici exceptzii, singurele masini americane la care m-as uita
- 2006 Chevrolet Impala SS
Dupa ce am fost la volanul SS-ului din 2006, pot sa-ti spun ca poti sa-l tai din lista linistit. E o masina grea in care ai senzatia ca te dai cu o barca. Nu sta bine deloc pe drum si nu se implanta asa cum m-as fi asteptat de la un asemenea motor. Din pacate se vede ca e o masina de duzina cu un motor mare, atata tot.
Dodge Charger si noul Mustang chiar nu-ti plac sau ai uitat de ele? Meriti o palma dupa cap, adicatele pomenesti Impala SS si nu bagi Mustang-ul GT?
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 26-12-05, 14:18   #58
f1anatic

Stage 3
 
f1anatic's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 132
Default Re:

[quote=\"fishbone\"]
Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"
Dupa ce am fost la volanul SS-ului din 2006, pot sa-ti spun ca poti sa-l tai din lista linistit. E o masina grea in care ai senzatia ca te dai cu o barca. Nu sta bine deloc pe drum si nu se implanta asa cum m-as fi asteptat de la un asemenea motor. Din pacate se vede ca e o masina de duzina cu un motor mare, atata tot.
Dodge Charger si noul Mustang chiar nu-ti plac sau ai uitat de ele?
Asa-i...uitasem de ele 2. Vezi tu...nu prea imi place aceasta noua moda retro. Nu stiu de ce...dar Charger = SRT8 wagon = 300C sint niste \"barci imense\" cu un motor imbecil de mare cu multa putere. Si atit. Da...le gasesc \"interesante\" ca desgin...dar nu am pretentzii de \"gangstuh\" si nu simt nevoia sa imi pun 20 inch \"rim\" si sa merg prin \"cartier\" cu muzica la max. Nu e stilul meu...Da...poate ca o \"project car\" as lua un Charger dar in rest...NU. Pe o linie drepta probabil depinde de pilot, daca mergem pe un traseu sinuos...il maninc de viu. Sint mari, grele si cu suspensii prea moi. Tipic americana.

Mie chiar imi placea vechea Impala. Asta noua...nu prea m-am obisnuit cu stilul...Ma rog...poate cu timpul. Am avut o Impala ca \"loaner\" - prin dealer citeva zile (modelul vechi) si dupa juma de ora...plingeam dupa masinutza mea.

Mustang GT. Nu tzi se pare ca Stangurile au tot crescut in dimensiuni ? Ce s-a intimplat cu masina aia sport...cel mai bine descrisa de cuvintul \"nimble\" ? A crescut acum la dimensiunile unui midsize pe steroizi. Citeam ca acest nou Mustang se adreseaza partzial si celor de virsta parintzilor mei (~ 50-60 ani) care au \"crescut\" cu Mustangul...Ma rog...sa il cumpere bastinasii. Mie nu imi place. Si probabil cind noul Camaro o sa iasa pe piatza...o sa fie tot foarte retro. Stii tu chestia ca \"beauty is in the eye of the beholder\"...dar mie nici coltzuroasa ca Cadillac STS, CTS si nici retro ca cele mentzionate mai sus. Daca ma intrebi...eu m-am orientat CA DESIGN EXTERIOR spre masini gen Altima, Legacy, Taurus, Impala, BMW 3... Ceva clasic, \"timeless\"...

Quote:
Meriti o palma dupa cap, adicatele pomenesti Impala SS si nu bagi Mustang-ul GT?
Nu ma fa, ca scot shotgun-ul ! :P :P
Glumesc. Stai linistit.

Ei bine...Merry Christmas.
PS: Altima astea SE-R sint ale naibii de iutzi din \"rolling start\". Tot respectul.
f1anatic is offline   Reply With Quote
Old 29-12-05, 05:02   #59
pimp_lex


Stage 5
 
pimp_lex's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 2,212
Member of:
[4Tuning International]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"f1anatic\"
[
Nu stiu de ce...dar Charger = SRT8 wagon = 300C sint niste \"barci imense\" cu un motor imbecil de mare cu multa putere. Si atit. Da...le gasesc \"interesante\" ca desgin...dar nu am pretentzii de \"gangstuh\" si nu simt nevoia sa imi pun 20 inch \"rim\" si sa merg prin \"cartier\" cu muzica la max. Nu e stilul meu...Da...poate ca o \"project car\" as lua un Charger dar in rest...NU. Pe o linie drepta probabil depinde de pilot, daca mergem pe un traseu sinuos...il maninc de viu. Sint mari, grele si cu suspensii prea moi. Tipic americana.
Pai adica cine conduce un 300 are \"pretentii de gangstuh\"? Se vinde destul de bine si tind sa cred ca nu-s chiar toti cu pretentii de wankstas. Pana acum sincer sa zic nu prea am vazut in ele decat oameni trecuti de 30 de ani, majoritatea la costum.

Pe o linie dreapta depinde de pilot? Pai un SRT face 13.0-13.3. Pe cand un Legacy GT e low-14. Tu inca nu l-ai dus la pista deci e greu de spus cat face. Dar cu un chip si un intake sigur nu ai scazut 1-1.2 secunde pe 400m.

\"suspensii prea moi\" - Ai incercat un SRt sau zici si tu asa.....

Pe traseu sinuos nu as fi asa sigur ca-l mananci de viu. Ca asta ar insemna ca mananci de viu si CLS 55 AMG:

http://www.caranddriver.com/article....&page_number=2

\"The basic test numbers were impressive, but the Charger’s agility on the Grattan road circuit was truly revelatory. Even though we experienced brake-fade problems during the full-tilt process, we were able to herd the bad-boy Dodge around the track in 1:32.65, just 0.1 second behind the CLS55 Benz and almost a full second quicker than the Cadillac STS-V.\"
pimp_lex is offline   Reply With Quote
Old 29-12-05, 09:04   #60
catharsis3k

Stage 2
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 40
Default

mai baieti eu chiar nu va inteleg.

normal ca trebuie ales dodgeul

se mai cumpara si 4-5 Turbonator (!!! ) care sunt acuma in special la 45$ bucata si ai vreo 150cp in plus!

http://www.turbonator.com/

il face muci pe mertzan.

long live turbonator!
catharsis3k is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -