Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: Cititi specificatiile si alegeti-o pe cea care merita:
Dodge Magnum SRT8 52 52.00%
Mercedes-Benz E55 AMG 48 48.00%
Voters: 100. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 26-11-05, 23:34   #31
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

Cu parere de rau iti spun ca asta denota poate o experienta limitata in materie de masini de lux, atata tot. Deja firma Benz a fost ajunsa din spate de alti producatori care ofera masini de lux la preturi mai mici.
Oricum, eu ma opresc aici intrucat nu vreau sa transform aces topic in ceva de genul Benz vs restul.
Pe langa faptul ca acel Benz nu prea aduce nimic nou in materie de dizain, sa nu uitam ca motorasul acela e supercharged. Cu o supraalimentare pe acel Dodge care ma indoiesc ca va ridica pretul macar la 40% in apropierea AMG-ului eu sunt convins ca performantele pot fi cel putin egalizate.
__________________
Subaru Legacy GT Stage 2
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 27-11-05, 13:18   #32
CT-82-PWR

Stage 5
 
CT-82-PWR's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of:
[X-Team Racing Club]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

Eu am votat cu Mercedes-Benz E55 AMG pentru ca are un design mai bun.
CT-82-PWR is offline   Reply With Quote
Old 28-11-05, 20:17   #33
Alex Aka

Stock
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1
Default oricum

aleg benzul caci se presupune ca cine are bani de asa masina nu se uita la bani plus ca-mi place mult cam tot design interior si exterior super, motorul f. performant si tot tacamul....
Alex Aka is offline   Reply With Quote
Old 29-11-05, 01:30   #34
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default Degeaba ...

Degeaba e mertz la rpetul ala ...asa ca din partea mea dodge-ul conduce detasat
KillerINC is offline   Reply With Quote
Old 29-11-05, 21:32   #35
bodyspeed

Stage 5
 
bodyspeed's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 5,390
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Oltcit]
[4Rally]
[BMW]
[FOTO]
Default

merg pe mana \"muscle car\" adica dodge rules
bodyspeed is offline   Reply With Quote
Old 29-11-05, 22:44   #36
KillerINC

Stage 5
 
KillerINC's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of:
[Street 4 Cars]
[ALFA ROMEO]
[RENAULT]
Default daaaaa

exactly what i meant .... Muscle cars ruuuuulllllzzzz .... iar pentru fanii muscle si nu numai sa intre si la topicul MACH-1 vs Mustang GT-R vs EVO ...sa vedem ce aveti si voi de zis ...
__________________

KillerINC is offline   Reply With Quote
Old 01-12-05, 11:54   #37
slater

Stage 3
 
slater's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 97
Member of:
[Crazy Drivers]
Default

fishbone ,lasane'n pace fratioare .Daca locuiesti in state si ai prins ceva din mentalitatea de'acolo asta nu inseamna ca tre sa ne infectezi si pe noi cu ea .Mercedesu e mercedes ,acel pret isi justifica fiecare cent ,materialele folositate ,grija pentru detalii fiabilitate , performata ,all in one .Degeaba au fost cumparati de Daimler Crystler ca tot nemtii le fabrica ,americanii se implica doar in politica de marketing .Masinile americane ma lasa rece pur si simplu .Sunt doar niste caroserii gigantice cu motoare puternice ,muscle car'uri .Drum intins dai bataie ,dar in curbe se pierde .Si daca ar fi viata asa frumoasa toata lumea si-ar cumpara masini mai ieftine si le-ar tuna si ar ajunge la performantele unor supercar'uri .Think : acele masini tunate si aduse la shpe mii ,fiabilitate 0 frate ,engine rebuilt'uri si alte chestii .
PEACE !!!!
slater is offline   Reply With Quote
Old 01-12-05, 12:11   #38
dBDrag

Stage 4
 
dBDrag's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 190
Member of:
[Moderators]
Default

Suspensie adaptiva
Faruri care se orienteaza in functie de pozitia volanului
Scaune care se intaresc in functie de acceleratia laterala

cam astea ar fi motivele pentru care E55 este preferatul meu... cred ca in clasa asta de masini nu mai este nevoie doar de performante brute
dBDrag is offline   Reply With Quote
Old 01-12-05, 15:34   #39
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

slater: eu chiar nu stiam ca daca locuiesc in SUA nu mai am voie sa-mi dau cu parerea pe ce forum vreau eu. Daca nu-ti convine ce scriu atunci nu citi. Ai dreptate, masinile americane nu sunt toate la fel de rafinate ca si unele precum Mercedes-Benz. DAR, diferenta de pret este giganta.

dBDrag: te-ai gandit vreodata ca toate acele briz-brizuri dau sa crape in orice zi? Cate discutii n-am auzit pe-aici cu protagonisti Mercedes si BMW ... sunt satul. Daca aceste masini ar fi asa de bine construite si fiabile, cum de sunt batute in topuri de altele, chiar si de Nissan si Hyundai?

Nu uitati ca sistemul iDrive de la BMW este bazat pe o versiune modificata de Microsoft Windows CE. Stim cu totii cat de stabil e Windows ...
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 01-12-05, 15:40   #40
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

Mercedes nu cred ca ar justifica nici jumatate din pretul ala prin costuri de productie si comercializare.Isi merita banii in Europa,unde toti producatorii vand masinile la preturi mult mai mari decat ii costa pe ei sa le produca.De ce sa-ti micsorezi profitul,daca lumea tot le cumpara si asa ?
slater ai dreptate,toate masinile americane sunt varza.Toate au peste 2,5 tone,motoare mari de putere mica,frane execrabile,si se rastoarna la prima curba.In afara de asta,nemtii sunt nazisti,negrii sunt inferiori albilor,femeile nu ar trebui sa aiba drept de vot...daca mai ai si alte idei preconcepute simte-te liber sa completezi lista.
Race is offline   Reply With Quote
Old 02-12-05, 03:01   #41
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default

dBDrag: Uitasem sa adresez chestia asta.
Nu poti avea inginerie fara marketing. Nu poti avea un produs final fara marketing. Nu poti avea o masina fara marketing. Benz e pe linia de plutire de vreo 7 ani de zile, daca nu chiar cu capul la fund. Daimler Chrysler i-au achizitionat ca daca nu, o faceau altii inainte sa dea coltzu' Benz singur. Se pare ca pe acelasi drum se indreapta si BMW. Piata s-a schimbat, trendurile la fel. Ieri era la moda BMW-ul. Acum lumea inclina catre alte marci, fiecare vrea sa fie diferit si sa se faca remarcat cu ceva. Fiind plina Romania de exemplu de BMW-uri si mertzane, mi se pare firesc ca oamenii se axeaza pe alte masini. Sunt in legatura directa cu niste prieteni care exporta masini din SUA in Romania si ei au confirmat acest trend. Lumea se scapa de Benz si ia Lexus, sau Infinity, sau Acura, pentru ca Benz si BMW sunt un cliseu deja. Desigur, poti sa spui ca nu se compara un BMW cu un Infinity, dar asta deja e fanboy-ism ieftin.

Nu poti spune ca marketing-ul e una si ingineria alta. Ingineria si masina este un produs direct al marketing-ului si management-ului, care ii spune inginerului in linii mari ce fel de masina sa construiasca, pentru ce segment al pietii, la ce pretz, ce trim-uri diferite si ce accesorii.
Tu iti inchipui ca inginerii fac Benz in continuare iar Daimler Chrysler mai departe se strofoaca sa vanda cat mai multe mertzane. E tocmai invers si se vede ca-ti lipsesc niste cunostinte de baza de marketing si business. Nu de alta avem departamente diferite: marketing, dizain, inginerie, R&D, management, etc. Sa sti ca modelul de business in care toata lumea face ce-i taie capul nu e considerata o reteta de succes in afara granitelor Romaniei ...

Cu alte cuvinte, acum nemtilor le este dictat de cei de la Chrysler ce masini sa construiasca. Zi-le mersi, ca nu poti sa sti cati ani mai supravietuia mult indragita masinuta a ta. Fiind cu bugetul in pioneze, vor trebui sa sacrifice calitate in virtutea cantitatii, lucru care de fapt au inceput sa-l faca, pacat ca unii ori nu vad, ori refuza sa accepte.
BMW-ul este si el in mijlocul unor restructurari majore si le urez numai bafta, pentru ca vin din urma cu avant ceilalti si le fura sementul de piata rau de tot si daca nu se realiniaza, nu e de bine. Soarele lor incepe sa apuna in timp ce japonezii incep tot mai mult sa le penetreze teritoriul, urmati de americani.

Cand banii sunt cum sunt, tu stai si viseaza la masini puternice in timp ce eu pot lua astazi un Corvette daca ma doare mintea la un pretz la care unii numai viseaza sa fie posibil. La faza asta tu ii injuri pe americani, in timp ce eu le spun saru-mana.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 07-12-05, 12:10   #42
andrey29

Stock
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6
Default

a foarte interesant sa compari o caramida cu un porsche ,e drept o caramida americana....
and vre-odata o masina americana va ajunge la nivel tehnic si mecanic o masina gen RS4 sau sa nu mai zic un AMG,NICIODATA...
Sa luam de exemplu CROSSFIRE,o masina interesanta cu interior desenat prin 80' si regasite schitele acum.
Mercedes e drept numai este de mult ce era acum 10 ani dar totusi AMG este cu totul si cu totul altceva,daca nu ma insel inca este sl 65 amg cea mai tare masina de serie din lume...
Dar acum o sa vina cineva si o sa spuna dar MAGNUMUL daca ii pui o turbina sau un compresor precis decoleaza...da asa este dar de ce nu o face si fabrica oare???/
Deci d e departe fara sa ma uit la pret as alege AMG sau orice JAPONEZA ar fi in comparatie cu o americana(nu degeaba in america pe primele locuri sunt numai japoneze)
andrey29 is offline   Reply With Quote
Old 07-12-05, 15:41   #43
fishbone

Stage 5
 
fishbone's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 643
Member of:
[Moderators]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"andrey29\"
a Dar acum o sa vina cineva si o sa spuna dar MAGNUMUL daca ii pui o turbina sau un compresor precis decoleaza...da asa este dar de ce nu o face si fabrica oare???
Pentru ca nu-i intereseaza sa faca o masina de serie asa de puternica. Americanii prefera all-motor.
fishbone is offline   Reply With Quote
Old 07-12-05, 16:04   #44
Race

Stage 5
 
Join Date: May 2005
Posts: 878
Default

La ce-ti foloseste tie nivelul tehnic si mecanic daca masina respectiva e MAI LENTA ? Un 911 e mult mai avansat decat un Corvette,si are un pret pe masura,perfect justificat dupa parerea ta...sigur o sa-i mai gasesti justificare dupa ce Corvette-ul sterge pe jos cu 911-le tau ? Dai un ban,dar stii ca mergi mai incet...interesanta optica ! Si e vorba de masini sport nu limuzine,deci e foarte important cat de rapide sunt.
SL 65 AMG cea mai tare masina de serie din lume ?! Depinde ce intelegi prin \"tare\" si prin \"de serie\"...dar sus-numitul Corvette e mai rapid pe circuit.La fel si 911 si multe altele.Chiar si SL 55 AMG e mai rapid pe circuit decat SL 65 AMG.Daca te referi la drag,masina e foarte rapida intr-adevar...dar exista metode mult mai simple de a face spertul de mila sub 12 secunde,si toate sunt departe ca pret de 180.000 EURO...de exemplu Corvette Z06,la pretul de 66.000 USD.
Race is offline   Reply With Quote
Old 11-12-05, 14:26   #45
SLY

Stage 2
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 25
Default

dodge si de diferenta de bani pana la mertzan...ii faci modificari la dodge si il faci racheta
SLY is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -