Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 01-04-13, 09:55   #2986
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

bogdane, tinand cont ca scrii cu fonturi atat de mari, cred ca vrei sa afli despre ce vorbim.

uitandu-ma pe exemplul ce l-ai dat tu, cu siguranta te bazezi pe niste lucruri amuzante: specificatiile de fabrica.
faptul ca Mercedes declara pt T modell 3.7 si audi pt avant 3.9 crezi ca are vreo importanta ?

problema se pune daca AMG sedan are vreo sansa in fata lui M5 sedan si RS6 avant, ca variant T modell care are 105 kg in plus fata de varianta sedan a lui E63 sigur este ultima masina la orice drag pana la 200km/h, asta cu siguranta.

deocamdata a fost doar un drag intre m5 si e63 sedan iar avantajul de la startul lui e63 4matic a inceput sa fie recuperat de M5 pe la 130 km/h, la peste 200 M5 trecand in fata.
audi au fost tot timpul mai conservatori cu masinile lor RS in ceea ce priveste cifrele asumate. nu am nici un dubiu ca RS6 nu va sta nas in nas cu E63 amg S 4matic sedan (ca T model nu are nicio sansa garantat) pana la 100, problema se pune dincolo de 100 cu M5, cand avantajul Quattro si 4 matic de pana la 100km/h se transforma in ballast pur care incetineste masina.

tie trebuie sa iti iasa din cap pe vecie faptul ca un Mercedes ce nu are intre 5% si 10% mai multi cp fata de un bmw si audi model similar si cu o greutate identica, ar avea vreo sansa la drag.

E63 amg are 585 cp nu 577 cum ai scris tu. minim 600 ar fi fost necesari pt a fi superior din orice pozitie.
iar asta este valabil pt orice model. ia un C200 pe benzina si cauta rezultatele in relatia cu competitia. ia absolut orice model de Mercedes vrei tu si vei vedea ca regula celor 5-10% se respecta.

no offence.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 02-04-13, 08:33   #2987
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

sa fie pacaleala de 1 aprilie ?

http://translate.google.ro/translate...d-gelijk-58141

Last edited by specialist; 02-04-13 at 08:46.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 04-04-13, 14:02   #2988
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
Eu m-as mira sa fie gluma si mi se pare si normal sa ofere 4x4. Puterile au crescut, iar cand vorbim de limuzine punerea la pamant a puterii devine dificila. Este clar ca se pierde din fan, dar creste eficienta si siguranta. Ideal ar fi ca 4x4 sa fie o optiune.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 10:31   #2989
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 11:54   #2990
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu din ce stiu e ca M5-ul va ramane sigur doar cu tractiune spate. Generatia asta sufera oricum din cauza masei prea mari, nu stiu cat de mult ar mai ajuta un awd ...
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 05-04-13, 12:09   #2991
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Bine ca nu era S4 MRC ca manca RS4 pe paine.

Si asta nu este cel mai bun rezultat al lor!

GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 15:33   #2992
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

GTR is offline   Reply With Quote
Old 09-04-13, 22:24   #2993
Giully4u

Stage 5
 
Giully4u's Avatar
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 577
Member of:
[SEAT]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Giully4u is offline   Reply With Quote
Old 10-04-13, 11:49   #2994
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Frumoase sunt ambele, bani sa ai de ele, la ~120.k de euro bucata totusi costa cat o casa
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 10-04-13, 13:16   #2995
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

hehe !
mi-am configurat la misto un RS6 pe audi.de si nu scapi fara 15.000 optionale pe care nu poti sa le eviti:
1800 jantele alea negre.
950 o cea mai ieftina vopsea alta decat alb. mai sunt si la 1450.
950 piele (altfel ai combinatie piele cu alcantara)
4900 pachetul dynamic ce contine diferential spate sport, Dynamic Ride control, farurile cu led, directie dinamica, ridicarea limitei de viteza max pana la 280km/h. chiar nu se poate renunta la acest pachet.
950 euro bose sound system. nu se poate sta cu cel standard. Nu zic de B&O la 6000 ca ala e prea scump.

total 9550. mai sunt multe altele, Bluetooth, ceva optic, un volanul cel mai frumos samd. aproape 15.000 trebuie sa bagi in masina sa o faci asa cum trebuie.

nu iau in calcul aberatii din alea ca lane assist, side assit, ca se presupune ca esti sofer.

Last edited by specialist; 10-04-13 at 13:18.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 00:16   #2996
UNLORD

Stage 5
 
UNLORD's Avatar
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu mi-as lua un M3 Sh - DCT iar aia 15.000 de pe optionale mai bine ii dau pe un compresor (nu chiar stage 3 dar oricum):
UNLORD is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 02:17   #2997
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Asta este cu dus si intors.

Este foarte adevarat ca preturile au cam sarit calul, dar si performantele au crescut simtitor.

Nu conteaza atat de mult ca este RS6, M5, E63 AMG, toate sunt niste limuzine cu performante sportive deosebite. Tehnologie mai multa, investitie mai mare, performante mai mari si cu un pret pe masura. Sa nu ne imaginam ca daca se numeste Porsche Carrera investitia facuta in proiect si productie sunt mai mari decat la un RS6. Pana la urma toate limuzinele sport iti ofera mai multa masina, motoare foarte performante, tehnologie de ultima ora, optiuni din plin, asa ca nu ma surprinde deloc pretul.

Pretul ma surprinde la 991 Carrera 4S de exemplu, care in varianta cabrio cu ceva optiuni a ajuns 160k de euro, o masina de 400 CP, din mijlocul gamei lor, care este batut (la drag) de toate aceste limuzine, mai mari, mai dotate, mai puternice si mai ieftine.

Variante de masini tunate sunt multe, dar real nimic nu poate lua locul celor 3.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 09:13   #2998
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

da si mie mi se pare ca Porsche cere prea multi bani.
totusi, Carrera 4S sau Carrera S are niste performante uluitoare la drag pana in 200km/h tinand cont de cei doar 400cp.
0-60mph in 3.5
0-100km/h in 3.8
0-200 in 13.2
1/4 in 11.8

ok, masina este usoara, insa rupe pamantul pana la 200, ulterior nr mic de cp spunandu-si cuvantul, iar pe circuit este mai rapid ca 911 turbo de 500 cp generatia anterioara.
Porsche au dezvoltat o super platforma pt acest 911, dar totusi, prea multi bani.

nu stiu ce anume va putea sa stea in fata lui 911gt2 RSpeste vreun an doi cand va fi lansat.

in germania, pt panamera diesel cer 81.500 pret de lista avand motorul de pe a8(250cp+550nm) iar peerfromantele sunt f slabe(sub a8 si seria 7 cu motoare echivalente) din cauza greutatii masinii
in comunicatul lor oficial de la lansarea faceliftului au scris ca in iarna vor renunta la acest motor si vor pune varianta detunata(300cp) a lui 3.0tdi twinturbo. probabil va costa minim 90.000.

Last edited by specialist; 11-04-13 at 09:17.
specialist is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 11:41   #2999
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by specialist View Post
da si mie mi se pare ca Porsche cere prea multi bani.
totusi, Carrera 4S sau Carrera S are niste performante uluitoare la drag pana in 200km/h tinand cont de cei doar 400cp.
0-60mph in 3.5
0-100km/h in 3.8
0-200 in 13.2
1/4 in 11.8

ok, masina este usoara, insa rupe pamantul pana la 200, ulterior nr mic de cp spunandu-si cuvantul, iar pe circuit este mai rapid ca 911 turbo de 500 cp generatia anterioara.
Porsche au dezvoltat o super platforma pt acest 911, dar totusi, prea multi bani.

nu stiu ce anume va putea sa stea in fata lui 911gt2 RSpeste vreun an doi cand va fi lansat.

in germania, pt panamera diesel cer 81.500 pret de lista avand motorul de pe a8(250cp+550nm) iar peerfromantele sunt f slabe(sub a8 si seria 7 cu motoare echivalente) din cauza greutatii masinii
in comunicatul lor oficial de la lansarea faceliftului au scris ca in iarna vor renunta la acest motor si vor pune varianta detunata(300cp) a lui 3.0tdi twinturbo. probabil va costa minim 90.000.
L-am condus, este foarte tare masina, o mare evolutie fata de 997, confort, finisari, cutie, 4x4, sistemul multimedia si conectivitate, etc.. Nimeni nu neaga performantele Porsche 991 4S, era normal sa fie o evolutie, nu o involutie, dar pretul este exorbitant. Insemna ca Porsche 991 Turbo cu optiuni o sa treaca lejer de 200k de euro, despre ce vorbim?
Acum daca M5, RS6. E 63 AMG sunt mmai tari ca variantele precedente trebuie sa fie ami scumpe cu 30%? Mie nu mi se pare.

M5 are performante identice pe 400 m, mai greu si cu tractiune spate (pierde foarte mult la start), iar pe pista nu sunt comparabile pentru ca M5 este o limuzina. DAR, M5 este mai accesorizat, mai polivalent este mult mai ieftin. Tin sa te anunt ca Porsche-ul in cauza nu avea toate optiunile, era o masina mai dotata care o aveau in stoc, varianta full cred ca trece de 180k de euro, este aberant.
Nici RS6 sau 63 AMG nu sunt mai prejos si sunt mai ieftine. Nu ami vorbim ca toate cele 3 limuzine au motoare supraalimantate si cu un cost mic de upgrade or sa-l manance pe paine pe 4S pe linie dreapta.


Cu GT-R nu mai are rost sa comparam deja, ca 4S si-o ia si este mult mai scump, Turbo-ul o sa fie aproape dublu, deci de ce concurenta vorbim!? Se profita de brand si este normal, dar se profita cam mult.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 11-04-13, 12:16   #3000
specialist

Stage 5
 
Join Date: May 2012
Posts: 511
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ai dreptate, nu zic "nu". sunt 100% de accord ca Porsche cer prea multi bani pt brand. in fond au niste profituri record vanzand nici 100.000 de masini pe an.
S sau 4S nu cred ca are target pe GT-R.
ce este interesant ar fi faptul ca cifrele de mai sus puse de mine sunt pt variant S fara awd(4S nici nu prea a fost testat), deci cu aceasta generatie de 911, Porsche pune puterea pe pamant intr-un mare fel, plafonandu-se e drept la 200km/h.

911 turbo, turbo S, GT2RS vor fi adevarati killer.
GT3 deja s-a lansat iar performantele sunt factory claim,deci sigur vor fi mai bune in real world:
http://fastestlaps.com/cars/porsche_911991_gt3.html
specialist is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -