Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > VERSUS AUTO

VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC

View Poll Results: AMG vs M vs RS
AMG 493 30.45%
M 759 46.88%
RS 367 22.67%
Voters: 1619. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 02-02-13, 19:28   #2896
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Nu am nici cea mai vaga idee despre mecanica dar cu siguranta vad ce e deosebit la un w16 fata de un un v8 sau un v12.
Asta pentru ca vorbeai de exclusivitate.
Mai stii vreo masina cu w16?
Dar cu v8? Dar cu v12?
Si totusi , cum sa ai pretentia de exclusivitate de la supercarul tau cand are un v12 de mercedes in el?
E un fel de kit car sau ce?
Esti sigur ca nu vezi ce e deosebit la singurul w16 de pe planeta?
Probabil e inutil, dar ca demonstratie de inginerie, vag a demonstrat ce mercedes si bmw inca nu au reusit in materie de motoare.

Si se ambitioneaza sa le scoata in serie.Daca scoteau 10 bucati demonstratia era suficienta.
Si totusi nu suntem putin offtopic?? Grupurile bmw si mercedes nu au nimic la categoria aia. Aventadorul e tot in grup, 911 la fel, ce sa ne facem, ce sa ne facem ))))
Ma declar fanboy VAG, dar nu unul ca Anaconda. Sa fie clar.
Pai tocmai pentru faptul ca nu ai habar de motoare, un w16 ti se pare deosebit, dar nu e suparare, apreciez ca recunosti. la un motor este mult ami importanta puterea litrica, turatia, consumul, echilibrarea, etc., astea sunt notiuni de luat in seama la un motor.

Ca sa-ti dai seama, iti dau doar cateva exemple:
-Howard Marmon had begun working on the world's first automotive V16 engine in 1927
- For example, a very large V24, the AS.6, engine was built by Fiat in the early 1930s as a powerplant for the competition aeroplane Macchi M.C.72.
-A W engine is a type of reciprocating engine arranged with its cylinders in a configuration in which the cylinder banks resemble the letter W, in the same way those of a V engine resemble the letter V.
- Napier Lion was a w 12-cylinder broad arrow configuration aircraft engine built by Napier & Son starting in 1917.
- The 1913 20-cylinder Anzani air-cooled radial engine was the first four-row radial and one of the most powerful engines of its period, though few were used.

etc..

motoarele pot fi in linie, in V, in W, Boxer, Radiale, etc.. Nu asta este marea tehnologie.

Motoare de 16 cilindri nu se pun in general pe masini pentru ca ocupa mult spatiu, sunt grele, consuma mult, nu sunt asa eficiente, etc.., de-asta de mai mult 20 de ani incoace se merge pe downsizing, pentru eficienta.

Orice producator poate sa faca si W24 fara probleme, doar ca este total ineficient.

VAG pe Bugatti nu a facut nimic rau cu motorul asta, a fost MULT MAI USOR pentru ei sa-l faca (derivat din motoarele lor mai mici), decat sa faca unul mai mic si mai bun de la 0. Adevarul ca unui Buggati i se si potriveste, nu pot sa spun ca este o alegere rea, dar nu vad pe ce alta masina s-ar potrivi.

Seara buna!
.
__________________
Mazda MX5 ND 2.0 Revolution

BMW 535d(E60)- 2005

Nissan Pathfinder 2.5 dci - 2006 (Sold)
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 19:32   #2897
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
El evidentia faptul ca nu au fost capabili sa dezvolte de la 0 un motor propriu al lor.Presupun ca stii ca te costa mai putin sa modifici ceva , decat sa construiesti acel ceva. De asemenea evidentia faptul ca pe langa w16 despre care userul GTR spune ca "nu este nimic special" , v10 si v12 sunt cu zecile si sutele in lume.
Probabil GTR o sa zica ca Pagani si Koenigsegg sunt supraevaluate In cazul in care se vor construi 50 de Huayra si se vor vinde doar 40 in 4 ani de zile o sa fie MULT SUPRAEVALUATE.Daca se vor vinde in 2 zile de la "lansarea oficiala" o sa zica ca initial au fost MULT SUBEVALUATE.
Stie el sa se adapteze situatiei ca sa para marele cunoscator. :P
Este o parere mai "inteleptule" si exact in vanzari o sa se vada. Oricum, personal as alege oricand o Huayra in detrimentul unui Veyron si daca ar fi la acelasi pret.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 20:09   #2898
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
si ce e asa inovativ la un 4 in linie cu turbo
Ne sucim in vorbe si o trecem din "inginerii" in "inovatii" ???
In cazu in care nici tu nu esti hotarat ce vrei sa zici , oricum o dai tot e o realizare , mai ales la vremea aia cu tehnologia de atunci.In plus nici pana in ziua de azi n-a fost depasita ingineria.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 20:09   #2899
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Mai GTR stiu ca in general esti doar prost dar ai si clipe de luciditate cand esti doar idiot.
Ce stii tu despre mine?Legat de threadu ala cu masina la 2500 de euro eram curios daca pretul care il cerea o cunostiinta de-a mea este aproximativ corect si ce alternative ar fii fost in bani aia. Crezi ca daca ai contul bancar de 30 de ori mai mare ca al meu te face mai inteligent?
Totusi gandirea ta deficitara a dat niste exemple cum mai multe masini modificate ( 12 la numar ) sunt in fata lui veyron. Ti-am dat si eu exemplu de o masina modificata care costa cu 150% mai putin decat GTR stoc ( stiu pentru "valoarea ta" 60k de euro sunt un fleac ) si il mucifica.Despre subiectul asta de ce nu discuti?Cand intelegi ce iti place tie , asa ies lucrurile.
Poti sa crezi ce vrei , lumea are nevoie si de figuranti ca tine...
Daca tot te pricepi la vanzari poate imi explici si mie de ce ACELASI PRODUS pe doua piete diferite are preturi diferite?Daca ai nevoie de exemple sa-mi spui.
Cu siguranta stii mai multa mecanica ca mine ( eu pot sa recunosc lucrul asta ) , dar esti praf la capitolul vanzari.
Ce dracu enzo e special doar ca este ferrari si este serie limitata.Sunt masini facute de ferrari mult superioare enzo-ului si totusi nu prezinta acelasi interes pentru potentiali cumparatori, de ce?Ah da...stiu pentru ca nu sunt serie limitata.
Daca stii sa portii o discutie fara sa insulti , pot si eu , daca esti porc , ti-am mai zis ma murdaresc si eu si discutam pe teritoriul tau.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 20:36   #2900
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Eu ma retrag din discutie.
Mecanica nu stiu, nu vad nimic deosebit la un 4 cilindri in linie turbo cum are si renault 5.
Ma depaseste nivelul clar
bluey is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 21:37   #2901
Tzzantaru

Stage 5
 
Tzzantaru's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 933
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Nu stiu cum se face ca niciodata nu sunteti in stare sa dati un raspuns la obiect.
O suciti , o invartiti , o intoarceti pe toate partile , sariti intr-un mod penibil peste niste date si luati dintr-o propozitie numa 3 cuvinte care va convin voua si faceti un post in care nu ziceti absolut nimic legat de discutie.
Da asa e cu fanboy astia...n-ai ce sa faci

Discutii din astea "fantastice" am mai vazut numa la brokerii de asigurari , agenti de vanzare si derivate.
Ii intrebi de pret si beneficii si o invart si o lalaie cu povesti si termeni de parca au invatat la oxford si dupa o lunga si plictisitoare pledorie nu aflii nimic din ce te intereseaza cu adevarat.

Last edited by Tzzantaru; 02-02-13 at 21:40.
Tzzantaru is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 22:09   #2902
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Este o parere mai "inteleptule" si exact in vanzari o sa se vada. Oricum, personal as alege oricand o Huayra in detrimentul unui Veyron si daca ar fi la acelasi pret.
Si daca Huayra ar fii 1.5 mil dolari si veyron "doar 900k dolari" vrei sa spui ca nu tot Huayra ai alege?Cand se vorbeste de sumele astea eu zic ca 600k de dolari sunt fleac pentru cumparatori aia.
Eu nu as lua nici una din ele , as lua un GTR stock si l-as modifica cu 70k de dolari de le-as mucifica pe ambele.Tu nu?
In fine , imi cer scuze ca sunt rautacios cateodata , dar ma enerveaza cand nu se discuta fiecare aspect al problemei.Sper sa nu pui la suflet.
Threadul asta este despre AMG vs M vs RS , ar fii bine sa continuam discutiile doar pe tema asta.Daca doriti creati un thread separat gen:
1. Cel mai rapid supercar.
2. Cel mai luxos supercar.
3. Cel mai frumos supercar.
4. Cel mai bun supercar pe pista
...etc
Pana una alta Veyron ramane o capodopera in materie de automobilism modern si de ~ 8 ani inca detine titlul asta in materie de masini de serie.Overall vorbind.Pretul la nivelul asta este doar un amanunt.Orice persoana care isi permite masinile astea ( exclus genul de persoane care dau aproape toti bani lor pe o masina ) nu tine cont de pret si si-o permite pe oricare din ele.Si aici intervin ceilalti factori : design , performante ...etc. Fiecare cauta lucruri diferite de la masina lui.Eu as lua o masina care ma multumeste la 8/10 capitole ,chiar daca ar fii cu 50kph ca si top speed si cu 5 sec mai lenta pe un circuit, decat cea mai rapida masina din lume care ma multumeste doar la top speed si performante pe circuit.
Seara buna.

Last edited by run_forest; 02-02-13 at 22:27.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 23:20   #2903
aleks

General Supervisor

Stage 5
 
aleks's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 17,791
Member of:
[Super Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
[MERCEDES]
[2 Roti]
[ALFA ROMEO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

ne scuipam si noi mai cu perdea putin?
aleks is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 23:22   #2904
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Ti-am dat si eu exemplu de o masina modificata care costa cu 150% mai putin decat GTR stoc ( stiu pentru "valoarea ta" 60k de euro sunt un fleac ) si il mucifica.Despre subiectul asta de ce nu discuti?Cand intelegi ce iti place tie , asa ies lucrurile.
.........................
Daca tot te pricepi la vanzari poate imi explici si mie de ce ACELASI PRODUS pe doua piete diferite are preturi diferite?Daca ai nevoie de exemple sa-mi spui.
Cu siguranta stii mai multa mecanica ca mine ( eu pot sa recunosc lucrul asta ) , dar esti praf la capitolul vanzari.
Ce dracu enzo e special doar ca este ferrari si este serie limitata.Sunt masini facute de ferrari mult superioare enzo-ului si totusi nu prezinta acelasi interes pentru potentiali cumparatori, de ce?Ah da...stiu pentru ca nu sunt serie limitata.
1. Pentru ca trebuiesc comparate 2 masini, Golf 1 a fost o super masina la timpul ei, acum e un cotet. GT-R si cam orice masina de gen iti ofera confort, siguranta, optiuni, adica tehnologie.

2. Preturi diferite pe piesi te diferite vin de la taxe, concurenta, politica de pret, costuri tranport, comisioane dealeri, nivel de trai, etc..

3. Tinand cont ca amandoi avem ~"aceeasi meserie" adica vanzari si eu m-am descurcat mult mai bine (pana la varsta ta), ma amuza sa-mi spui ca "sunt praf la capitolul vanzari". Daca eu sunt praf, atunci tu cum esti. ))

4. "Ce dracu enzo e special doar ca este ferrari si este serie limitata.Sunt masini facute de ferrari mult superioare enzo-ului si totusi nu prezinta acelasi interes pentru potentiali cumparatori, de ce?Ah da...stiu pentru ca nu sunt serie limitata."

Aici se vede si cultura ta auto. ESTI TARE RAU! ))

Ferrari ENZO a fost produs in 2002 si pentru anul ala a fost o mica capodopera. Cum tehnologia face pasi mari, este normal ca 458 Italia (produs din 2009) sa fie mai bun, dar nu au "decat" o distanta 7 ani intre ele, adica foarte mult cand vorbim de domeniul auto (o generatie).
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 23:39   #2905
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by run_forest View Post
Si daca Huayra ar fii 1.5 mil dolari si veyron "doar 900k dolari" vrei sa spui ca nu tot Huayra ai alege?Cand se vorbeste de sumele astea eu zic ca 600k de dolari sunt fleac pentru cumparatori aia.
Eu nu as lua nici una din ele , as lua un GTR stock si l-as modifica cu 70k de dolari de le-as mucifica pe ambele.Tu nu?
In fine , imi cer scuze ca sunt rautacios cateodata , dar ma enerveaza cand nu se discuta fiecare aspect al problemei.Sper sa nu pui la suflet.
Threadul asta este despre AMG vs M vs RS , ar fii bine sa continuam discutiile doar pe tema asta.Daca doriti creati un thread separat gen:
1. Cel mai rapid supercar.
2. Cel mai luxos supercar.
3. Cel mai frumos supercar.
4. Cel mai bun supercar pe pista
...etc
Pana una alta Veyron ramane o capodopera in materie de automobilism modern si de ~ 8 ani inca detine titlul asta in materie de masini de serie.Overall vorbind.Pretul la nivelul asta este doar un amanunt.Orice persoana care isi permite masinile astea ( exclus genul de persoane care dau aproape toti bani lor pe o masina ) nu tine cont de pret si si-o permite pe oricare din ele.Si aici intervin ceilalti factori : design , performante ...etc. Fiecare cauta lucruri diferite de la masina lui.Eu as lua o masina care ma multumeste la 8/10 capitole ,chiar daca ar fii cu 50kph ca si top speed si cu 5 sec mai lenta pe un circuit, decat cea mai rapida masina din lume care ma multumeste doar la top speed si performante pe circuit.
Seara buna.
Daca Huayra ar fii 1.5 mil dolari si Veyron "doar 900k dolari" cu siguranta as alege VEYRON.

GTR + 70k nu o sa bata niciuna din ele niciodata, poate cu vre-o 150k si nici asa nu e sigur, plus ca sigur nu ar fi la fel de fiabil. Imi place mie GT-R, dar sa nu exageram.

Veyron este o semicapodopera, iar daca pretul era un amanunt disparea toata seria aia limitata. "Orice persoana care isi permite masinile astea .. nu tine cont de pret". Aici se vede ce bun vanzatror esti! Tocmai persoanele care au potentialul asta sunt cei mai dificili clienti si sunt mult mai atenti cand dau banutul pe ceva.

Seara buna si tie!

Last edited by GTR; 02-02-13 at 23:42.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 02-02-13, 23:56   #2906
boy_wonder

Stage 5
 
boy_wonder's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 8,889
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[REDACTOR 4TUNING]
[4TuningRO]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR View Post
Daca Huayra ar fii 1.5 mil dolari si Veyron "doar 900k dolari" cu siguranta as alege VEYRON.

GTR + 70k nu o sa bata niciuna din ele niciodata, poate cu vre-o 150k si nici asa nu e sigur, plus ca sigur nu ar fi la fel de fiabil. Imi place mie GT-R, dar sa nu exageram.

Veyron este o semicapodopera, iar daca pretul era un amanunt disparea toata seria aia limitata. "Orice persoana care isi permite masinile astea .. nu tine cont de pret". Aici se vede ce bun vanzatror esti! Tocmai persoanele care au potentialul asta sunt cei mai dificili clienti si sunt mult mai atenti cand dau banutul pe ceva.

Seara buna si tie!
Eh, acum depinde foarte mult si de persoana. Citisem la un moment dat ca un anumit individ detine sase exemplare Zonda si urmeaza sa mai primeasca si doua exemplare Huayra.

Mai 'stiam' tot asa un tip, care si-a luat un Veyron, l-a modificat, apoi si-a luat un Veyron SS, si-a comandat si un Veyron Vitesse, si un Koenigsegg Agera R, si un Porsche 918 Spyder si asa mai departe.
__________________

Last edited by boy_wonder; 02-02-13 at 23:58.
boy_wonder is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 00:02   #2907
GTR

Stage 5
 
GTR's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 3,394
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by boy_wonder View Post
Eh, acum depinde foarte mult si de persoana. Citisem la un moment dat ca un anumit individ detine sase exemplare Zonda si urmeaza sa mai primeasca si doua exemplare Huayra.

Mai 'stiam' tot asa un tip, care si-a luat un Veyron, l-a modificat, apoi si-a luat un Veyron SS, si-a comandat si un Veyron Vitesse, si un Koenigsegg Agera R, si un Porsche 918 Spyder si asa mai departe.
Exact, exceptiile confirma regula. Poti sa fi sigur ca daca erau si 5 milioane de euro, tot se gaseau niste pasionati nebuni sa le cumpere.

Last edited by GTR; 03-02-13 at 00:14.
GTR is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 00:32   #2908
run_forest

Stage 3
 
Join Date: May 2008
Posts: 138
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Quote:
Originally Posted by GTR

3. Tinand cont ca amandoi avem ~"aceeasi meserie" adica vanzari si eu m-am descurcat mult mai bine (pana la varsta ta), ma amuza sa-mi spui ca "sunt praf la capitolul vanzari". Daca eu sunt praf, atunci tu cum esti.
~ aceeasi meserie doar ca domenii de activitate diferite.
Iti dau cateva exemple :
1. Particip la un interviu unde eram platit cu mult mai bine decat la actualul loc de munca.Doar ca surpriza , se cerea o suma consistenta de bani drept garantie , suma de care eu nu dispuneam . Acum vine unu care dispune de suma asta de bani ( parintii potentii si la mine nu era cazul ) si ocupa locul. Asta il face un vanzator mai bun ca mine?
2. Daca tu lucrezi la o firma care sa zicem poate sa ofere produse cu plata la un termen de maxim 15 zile si un discount de 2% din valoarea facturi. Si vine Gigel Frone si lucreaza la o firma unde poate sa ii ofere si 45 de zile termen de plata si un discount de 4% ( asta e , firma unde lucreaza gigel e mai potenta si nu e vina ta ) . Il face lucrul asta pe Gigel un vanzator mai bun ca tine?
Detalii....detalii...
Pot sa-ti mai dau inca 2 pagini de exemple dar cred ca ai inteles ideea.
run_forest is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 00:42   #2909
steffan
Ford Driver

Stage 5
 
steffan's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 1,206
Member of:
[FORD]
Default Re: AMG vs. M vs. RS

sa revenim la topic, ce se mai aude de M4? nu stiu de ce dar presimt ca o sa fie o dezamagire... ar trebui sa aiba ~500 cp ca sa tina piept concurentei, iar la sasiul de la care se pleaca trebuie lucrat foarte mult
__________________
Ford Focus ST170
steffan is offline   Reply With Quote
Old 03-02-13, 09:35   #2910
ryoraul

Stage 4
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 285
Default Re: AMG vs. M vs. RS

Ce se mai aude de viitorul M3? Sau va fi inlocuit cu M4?
ryoraul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -