VERSUS AUTO SUPRA vs SUBARU, Mercedes vs Bmw, pilotul x vs pilotul y. Aceasta rubrica este dedicata provocarilor,analizelor,pariurilor(virtuale bineinteles),comparatiilor. Rog moderatorii sa fie foarte duri pe acest subiect. Fara OFF-TOPIC |
30-09-05, 12:20
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
intr-adevar este foarte improbabil ca cei ce ishi vor cumpara logan diesel 1.5 de 65 de cai ishi vor pune cip sau vor face flash. eu doar am adus in vedere acest lucru ca un argument. nu se stie nici1data de unde sare iepurele.
__________________
Honda
|
|
|
03-10-05, 13:12
|
#17
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
am vazut o prezentare a daciei logan diesel si este net inferioara celei pe benzina din toate punctele de vedere, avand un consum imens pentru un diesel de 65 de cai .... 10% in oras ?????
|
|
|
14-10-05, 01:30
|
#18
|
2 Roti
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 8,063
Member of: [Super Moderators] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA] [Echipa de sprijin] [2 Roti]
|
io unu cred k un 1.4 o da la un dci de`i sar fulgii lasand timpii p care i`am vazut mai devreme ... sa fim serioshi ... totusi e un DCI .. nu un TDI ... sau un tdci .. sau vezi doamne ce combinatii ...
MUCII HATZURIII LA DCI
__________________
Nu sunati , ies eu din cand in cand
|
|
|
14-10-05, 11:08
|
#19
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Ce importanta are titulatura ? Daca era TDI de 65 CP crezi ca mergea mai bine ? (prin TDI banuiesc ca te referi la motoarele de la VW,ca alte TDI-uri se bazeaza pe aceeasi tehnologie ca dCi-ul) E un motor care arde combustibil inferior in aer suflat cu presiune mai mare decat cea atmosferica in cilindri.Toate fac asta,chiar daca nu scrie dCi pe ele.
Si eu cred ca e mai rapid 1.4,dar la cat costa Logan dCi comparatia se face cu 1.6,cu care chiar n-are nici o sansa.
DnI: ti-am editat putin postul pe final pentru a se pierde urma de scandal. mersi.
Last edited by DnI; 29-03-06 at 10:21.
|
|
|
14-10-05, 22:13
|
#20
|
Stage 1
Join Date: Oct 2005
Posts: 17
|
Mda...au schimbat motorul dar sasiul,suspensiile sunt aceleasi. Motorul fiind mai greu masina a devenit mai rigida..aviz amatorilor de senzatii tari(aia de dau in gropi). Daca e motor diesel normal ca e si mai zgomotoasa... parca am mai dat un exemplu pe alt post...la 100km/h nu poti sa vb. la mobil.
Deci bila neagra diesel.
sunt amatori in diesel francezii oricum.. asta a fost scoasa ca sa fie oferta mai variata + abia se taraste la 75 cp de-i are
Tot pe benzina luati-va baietii...nu sunt probleme cu ea
|
|
|
03-02-06, 09:03
|
#21
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,237
Member of: [Crazy Drivers] [Fiat]
|
eu as alege varianta diesel. consuma mai putin
|
|
|
03-02-06, 11:35
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Race\"
Ce importanta are titulatura ? Daca era TDI de 65 CP crezi ca mergea mai bine ? (prin TDI banuiesc ca te referi la motoarele de la VW,ca alte TDI-uri se bazeaza pe aceeasi tehnologie ca dCi-ul) E un motor care arde combustibil inferior in aer suflat cu presiune mai mare decat cea atmosferica in cilindri.Toate fac asta,chiar daca nu scrie dCi pe ele.
Si eu cred ca e mai rapid 1.4,dar la cat costa Logan dCi comparatia se face cu 1.6,cu care chiar n-are nici o sansa.
OFF-TOPIC:
TND--TEAM cand mergi cu atutobuzul,cum e cazul tau,ca exista un motiv pentru care copiii tampiti n-au voie sa-si ia carnet,Dacia e PREA masina.
|
cand a zis dci a vrut sa zica diesel fara turbo..... la care apesi pedala si .. astepti.
|
|
|
03-02-06, 12:31
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Jan 2005
Posts: 156
|
Pai Dci are turbo,iar Loganul 1.5 dCi are turbo,doh.
http://www.dacia.ro/dacia/ajax#/daci...ate-tehnice,35
Scrie clar :injectie directă cu common rail sferic + turbo. Nu are nici o treaba cu motorul de pe Papuc si Solenza 1.9 D aspirat.
|
|
|
03-02-06, 16:43
|
#24
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
nu te ratoi la mine .. ia-te de el
|
|
|
03-02-06, 16:46
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
pe Solentza si pe Papuc a fost montat 1.9D simplu, motorul de pe logan este 1.5dci (este turbo cu rampa comuna de injectie) dar in afara de un cuplu putin mai mare decat benzina este o investite momentan proasta si puturoasa. daca ar fi fost 1.5ul de 80 de cai cel putin de pe clio ar fi fost altceva, dar la 65 de cai ........ o sa mai treaca apa pe dambovitza pana o sa fie masina de 400m ....... prea multa apa.
__________________
Ford Mondeo MK3 DuratecHE --- BMW E46 FL 320D --- Daewoo Cielo Executive DOHC 16V
uita-te bine in oglinda, aparentele insala
|
|
|
04-02-06, 01:04
|
#26
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"shadowro\"
cand a zis dci a vrut sa zica diesel fara turbo..... la care apesi pedala si .. astepti.
|
ai mers vreodata cu Logan-ul diesel sa-i auzi turbina??sau sa auzi unu pe strada cand trece pe langa tine??
daca era sa n-aiba turbina,chiar ca nu mai plecai cu ea de pe loc
ce naiba sa fim seriosi....
oricum,prefer cu mana pe inima versiunea 1.6
o spun inca odata...
URASC DIESEL-URILE
|
|
|
05-02-06, 14:23
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
performantele tehnologiei Diesel sunt uimitoare, numai e ce se stia pe vremuri - motor de camion - BMW spre exemplu foloseste 3.0D pe coupe si are performante aseamnatoare cu benzina, tehnologia a evoluat mult, dar la 1.5dci de pe logan e clar - s-a optat pentru o presiune mai mica asigurata de turbina de aici si cei 65 de cai, vreti mai mult cumparatzi clio sau scimbatzi parametrii/turbina la logan dar oare merita ....... eu zic ca nu.
|
|
|
05-02-06, 15:58
|
#28
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
nu zic ca un diesel nu are performante....ca si performantele alea se datoreaza turbinei si intercooler-ului......ca daca era sa fie simplu de la mama lui cum e benzinarul iti spun eu ca nu ar mai fii aceleasi performante si tot ca pe timpuri ar fi vazut diesel-ul
hai sa punem turbo si pe un motor benzina,sa vedem daca se mai compara
si oricum,diesel-ul nu e motor de turatie frate.....mai mult de 6000 de ture yo n-am vazut pe vreun bord la diesel
in al treilea rand....un diesel nu scoate sunetul acela frumos cum scoate un benzinar.....orice i-ai face,evacuare ce vrei tu tot se vede ca e diesel
mda...nu zic...e bun diesel-ul la camioane,tir-uri,tractoare si alte alea
da nu la logan frate sau alte automobile
asta este parerea mea......nu o sa-mi doresc sau nu imi voi lua diesel niciodata,chiar daca l-as aveam n-as merge cu el(sa mor )
am si eu mandria mea :P si n-as strica-o cu un diesel
NEVER EVER !!!!!
Respect tuturor......v-am spus asta este parerea mea...nu am nimic cu cei care detin vreun diesel,am zis ca mie nu-mi place si atata tot
|
|
|
05-02-06, 18:19
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Dec 2005
Posts: 3,034
Member of: [Moderators] [AfterDark Racing] [DAEWOO] [FORD] [BMW]
|
am masina diesel cat si benzina, personal nu ma deranjeaza \"tzacanitul\" dieselului dar imi place la nebunie cuplul pe care il da, cred ca poate fi extins subiectul benzina vs diesel intr-un topic nou, ontopic - daca ..... repet daca .... as lua Logan acela ar avea 1.6 benzina.
|
|
|
05-02-06, 18:24
|
#30
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [DAEWOO]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"NWZeu\"
ontopic - daca ..... repet daca .... as lua Logan acela ar avea 1.6 benzina.
|
me too fara nici o indoiala
|
|
|
|
|